Wat moet ik doen?

04-04-2011 19:04 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds enkele maanden een seks relatie. Ik ben eerst verliefd geweest op mijn sekspartner maar ik heb nu zoiets van zo is het goed. Hij is namelijk niet monogaam niet echt relatie materiaal. Ik ben overigens vrijgezel en vind het wel goed zo.

Ik heb met mijn sekspartner ook zo contact en dat gaat gewoon goed. Ik heb laatst nog sex met hem gehad. Een kennis van mij is gek op hem. Hij beweerd ook gek te zijn op haar. Zei denkt dat hij niks met andere vrouwen doet. Maar ik weet dus zeker van wel?

Wat moet ik doen? Moet ik de waarheid vertellen?
Ik zou de waarheid vertellen alleen als je ook zeker weet dat hij niet trouw is, als het een vermoeden is zou ik niks zeggen.
Geef eens één reden om het niet te vertellen?
Mijn eigen? niemand weet dit?
Djeuh. Ingewikkelde toestand zeg. Mensen kunnen het ook zo moeilijk maken.

Waarom seks jij met een man waar je vriendin gek op is en waarvan hij zegt dat ie gek is op haar? Terwijl geen gevoelens voor hem hebt.

Of stiekem wel?

Ik zou het niet vertellen, ik zou de seksrelatie wel beëindigen om zo mijn vriendin de kans te geven om te kijken of het wat kan worden. Al lijkt die knakker mij helemaal geen relatiemateriaal.

Ik denk dat ik mij er helemaal niet mee zou bemoeien. Of je ermee doorneukt moet je zelf weten.
Als hij zo gek op haar is waarom neukt hij jou dan?

Ja, vertel het je vriendin.
Waarom zou jij je daarmee bemoeien? Misschien is hij in relaties wel monogaam? Of in elk geval in een relatie met haar? Jullie weten beiden dat jullie een sex-relatie hebben en het is wel zo netjes om dat prive te houden (en ermee te stoppen zodra 1 van beiden een serieuze relatie krijgt).
Even lezen hè Miekkie, hij IS niet monogaam want TO neukt zelf met hem

TO, hebben die vriendin en hij al wat?

Ik denk namelijk dat ik dan de keus bij hem zou laten.

Het wel bij hem ter sprake brengen en zeggen dat als de vriendin aan jou vraagt of er andere dames in het spel zijn je daar niet om gaat liegen....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ohhww, ik begrijp het heel anders.

Ik wist niet dat keninis en hij al wat hadden, maar dat ze alleen gek op elkaar zijn.

My bad!
Ik ken hem al veel langer. Zo is het gewoon al een tijdje. Ik weet niet wat ik ermee moet. Ik heb zoiets ik vind het af en toe op zijn tijd wel eens fijn, gewoon seks, voor de seks. Ik voel niks meer voor hem. Hij is ook al langer tijd bezig met de vriendin, maar tussentijds hebben wij nog seks gehad. Was niet gepland, ik wou ermee stoppen, maar je weet hoe zulke dingen gaan. En nu zit ik er middenin. Ik hoor van alle kanten verhalen, en wil niet steuken of iets dergelijks heb wel zoiets van kijk uit.

Ze zijn nog niet officieel samen. Wel al eens samen geweest. En ook toen ging de seks gewoon door. Lijkt een verslaving..

Maar of vertellen me zelf goed doet weet ik niet.
Nou eigenlijk weet ik dat ook niet hoor Miekkie

Ik lees ook alleen dat ze elkaar wel leuk vinden (de SV en de vriendin) maar of ze ook daardwerkelijk wat hebben komt in de OP niet echt naar voren...
Draai het eens om dan

Zou jij het willen weten als je vriendin zou neuken met je nieuwe vriendje?
natuurlijk zou ik het willen weten. Maar god, ze wist ervan.. de laatste tijd weet ze er niks van, is niet dat ik het verzwijg maar is niet ter sprake geweest. En ik krijg dadelijk rotte gezichten, terwijl ze hem kent via mij! Ik vind het moeilijk.
Oh, ze weet al van jullie?

Maar hebben ze al heuse verkering dan samen?

Dan zou ik het denk ik wel zeggen hoor.

Zeg vriendin, je weet toch wel wat jouw vriendje en ik eigenlijk zijn toch?
Stop dan met sv. Niet meer over praten.
Ze wist dat het jouw sv was/is?

Maar ze weet dus niet dat jij nog steedsseks met hem hebt? En zij hebben ondertussen al een relatie?

Sorry, zware dag gehad, ben wat trager van begrip
Dus wat tussen hem en haar is, ziet zij als een relatie. En dat was al zo voordat jij de laatste keer seks met hem had.

Heb ik het goed begrepen?

Zou hij nu ook openstaan voor seks met jou? Is het niet zo geweest dat ze eerst een tijd scharrels geweest zijn en pas later echt een stel zijn geworden?

Lastig. Vertellen doet je misschien niet direct goed, aan de andere kant: als je niks zegt en het komt op een andere manier uit, dan ben je helemaal de sjaak.
Ok, ik was niet zo snel, had nog wat info gemist.

Dus jij wist dat ze nu iets hebben en hebt toch seks met m gehad?
quote:Moonlight82 schreef op 04 april 2011 @ 19:21:

Ok, ik was niet zo snel, had nog wat info gemist.

Dus jij wist dat ze nu iets hebben en hebt toch seks met m gehad?

Maar dat is mij dus nog steeds niet helemaal duidelijk

HEBBEN ze al echt wat, als in een relatie?

Of vinden ze elkaar gewoon leuk?
t Is mij ook nog steeds niet duidelijk dus ik roep maar wat opties.
Want als ze wel wat hebben loop je natuurlijk het risico dat de vriendin boos wordt op TO en ze haar als vriendin kwijt is

Dan is gewoon stoppen met de SV ook gewoon een optie

Als ze officieel nog niets hebben dan zou ik het zeker wel zeggen.

Denk ik hoor

Ik hield mijn SV's altijd buiten bereik van vriendengroepjes
Dat klopt maar nu is het te laat. Ze vinden elkaar leuk en draaien om elkaar heen, hij zefgt niet klaar te zijn voor een relatie!
Weet zij wel dat hij jouw SV was (is) of dacht ze dat jullie gewoon vrienden waren?
Ze hebben dus nog niets?

gewoon zeggen dan tegen je vriendin!

Wel zo eerlijk
Godsamme, wees eens duidelijk, zo kan ik geen goed advies geven:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven