Wat moet ik doen?
maandag 4 april 2011 om 19:04
Ik heb sinds enkele maanden een seks relatie. Ik ben eerst verliefd geweest op mijn sekspartner maar ik heb nu zoiets van zo is het goed. Hij is namelijk niet monogaam niet echt relatie materiaal. Ik ben overigens vrijgezel en vind het wel goed zo.
Ik heb met mijn sekspartner ook zo contact en dat gaat gewoon goed. Ik heb laatst nog sex met hem gehad. Een kennis van mij is gek op hem. Hij beweerd ook gek te zijn op haar. Zei denkt dat hij niks met andere vrouwen doet. Maar ik weet dus zeker van wel?
Wat moet ik doen? Moet ik de waarheid vertellen?
Ik heb met mijn sekspartner ook zo contact en dat gaat gewoon goed. Ik heb laatst nog sex met hem gehad. Een kennis van mij is gek op hem. Hij beweerd ook gek te zijn op haar. Zei denkt dat hij niks met andere vrouwen doet. Maar ik weet dus zeker van wel?
Wat moet ik doen? Moet ik de waarheid vertellen?
maandag 4 april 2011 om 19:08
Djeuh. Ingewikkelde toestand zeg. Mensen kunnen het ook zo moeilijk maken.
Waarom seks jij met een man waar je vriendin gek op is en waarvan hij zegt dat ie gek is op haar? Terwijl geen gevoelens voor hem hebt.
Of stiekem wel?
Ik zou het niet vertellen, ik zou de seksrelatie wel beëindigen om zo mijn vriendin de kans te geven om te kijken of het wat kan worden. Al lijkt die knakker mij helemaal geen relatiemateriaal.
Ik denk dat ik mij er helemaal niet mee zou bemoeien. Of je ermee doorneukt moet je zelf weten.
Waarom seks jij met een man waar je vriendin gek op is en waarvan hij zegt dat ie gek is op haar? Terwijl geen gevoelens voor hem hebt.
Of stiekem wel?
Ik zou het niet vertellen, ik zou de seksrelatie wel beëindigen om zo mijn vriendin de kans te geven om te kijken of het wat kan worden. Al lijkt die knakker mij helemaal geen relatiemateriaal.
Ik denk dat ik mij er helemaal niet mee zou bemoeien. Of je ermee doorneukt moet je zelf weten.
maandag 4 april 2011 om 19:08
maandag 4 april 2011 om 19:09
Even lezen hè Miekkie, hij IS niet monogaam want TO neukt zelf met hem
TO, hebben die vriendin en hij al wat?
Ik denk namelijk dat ik dan de keus bij hem zou laten.
Het wel bij hem ter sprake brengen en zeggen dat als de vriendin aan jou vraagt of er andere dames in het spel zijn je daar niet om gaat liegen....
TO, hebben die vriendin en hij al wat?
Ik denk namelijk dat ik dan de keus bij hem zou laten.
Het wel bij hem ter sprake brengen en zeggen dat als de vriendin aan jou vraagt of er andere dames in het spel zijn je daar niet om gaat liegen....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 4 april 2011 om 19:12
Ik ken hem al veel langer. Zo is het gewoon al een tijdje. Ik weet niet wat ik ermee moet. Ik heb zoiets ik vind het af en toe op zijn tijd wel eens fijn, gewoon seks, voor de seks. Ik voel niks meer voor hem. Hij is ook al langer tijd bezig met de vriendin, maar tussentijds hebben wij nog seks gehad. Was niet gepland, ik wou ermee stoppen, maar je weet hoe zulke dingen gaan. En nu zit ik er middenin. Ik hoor van alle kanten verhalen, en wil niet steuken of iets dergelijks heb wel zoiets van kijk uit.
Ze zijn nog niet officieel samen. Wel al eens samen geweest. En ook toen ging de seks gewoon door. Lijkt een verslaving..
Maar of vertellen me zelf goed doet weet ik niet.
Ze zijn nog niet officieel samen. Wel al eens samen geweest. En ook toen ging de seks gewoon door. Lijkt een verslaving..
Maar of vertellen me zelf goed doet weet ik niet.
maandag 4 april 2011 om 19:16
maandag 4 april 2011 om 19:19
Dus wat tussen hem en haar is, ziet zij als een relatie. En dat was al zo voordat jij de laatste keer seks met hem had.
Heb ik het goed begrepen?
Zou hij nu ook openstaan voor seks met jou? Is het niet zo geweest dat ze eerst een tijd scharrels geweest zijn en pas later echt een stel zijn geworden?
Lastig. Vertellen doet je misschien niet direct goed, aan de andere kant: als je niks zegt en het komt op een andere manier uit, dan ben je helemaal de sjaak.
Heb ik het goed begrepen?
Zou hij nu ook openstaan voor seks met jou? Is het niet zo geweest dat ze eerst een tijd scharrels geweest zijn en pas later echt een stel zijn geworden?
Lastig. Vertellen doet je misschien niet direct goed, aan de andere kant: als je niks zegt en het komt op een andere manier uit, dan ben je helemaal de sjaak.
maandag 4 april 2011 om 19:22
quote:Moonlight82 schreef op 04 april 2011 @ 19:21:
Ok, ik was niet zo snel, had nog wat info gemist.
Dus jij wist dat ze nu iets hebben en hebt toch seks met m gehad?
Maar dat is mij dus nog steeds niet helemaal duidelijk
HEBBEN ze al echt wat, als in een relatie?
Of vinden ze elkaar gewoon leuk?
Ok, ik was niet zo snel, had nog wat info gemist.
Dus jij wist dat ze nu iets hebben en hebt toch seks met m gehad?
Maar dat is mij dus nog steeds niet helemaal duidelijk
HEBBEN ze al echt wat, als in een relatie?
Of vinden ze elkaar gewoon leuk?
maandag 4 april 2011 om 19:30
Want als ze wel wat hebben loop je natuurlijk het risico dat de vriendin boos wordt op TO en ze haar als vriendin kwijt is
Dan is gewoon stoppen met de SV ook gewoon een optie
Als ze officieel nog niets hebben dan zou ik het zeker wel zeggen.
Denk ik hoor
Ik hield mijn SV's altijd buiten bereik van vriendengroepjes
Dan is gewoon stoppen met de SV ook gewoon een optie
Als ze officieel nog niets hebben dan zou ik het zeker wel zeggen.
Denk ik hoor
Ik hield mijn SV's altijd buiten bereik van vriendengroepjes