Wat moet ik doen?

20-11-2019 08:21 52 berichten
Hoi allemaal,

Ik ben nu bijna 2 jaar samen met mijn vriend en we zijn heel gelukkig samen. Ongeveer 2 maanden geleden kwam er een andere leuke jongen bij kijken, daar heb ik toen (heel erg) 3x seks mee gehad. (hij weet dat ik een vriend heb)

Omdat dit me best makkelijk afging heb ik daarna met een jongen afgesproken die niet weet dat ik een vriend heb, we hebben 1 keer seks gehad maar spreken nog regelmatig af.

Nu heb ik gisteravond weer contact met een andere jongen gehad en daar heb ik mee gezoend.

Ik hou heel veel van m'n vriend en voel me dus achteraf altijd super schuldig, maar tijdens heb ik nergens last van.

Wat kan ik het beste doen?

(Ik spreek met ze af om minder onzeker te worden)
Alle reacties Link kopieren
Uitmaken met je vriend.
Alle reacties Link kopieren
Maak het uit met je vriend. Dan kun je naar hartelust elke dag met anderen in bed liggen, zónder schuldgevoel. Wel zo eerlijk naar je 'vriend' ook.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Dit is geen serieuze vraag toch? Je gaat vreemd bij de vleet, hoe denk je dat dat voor je vriend is?
Alle reacties Link kopieren
Zo, nou heb ik ook eens een reden om deze --> :popcorn: te gebruiken.

Uitmaken en bij jezelf te rade gaan waarom jij seks met verschillende mannen nodig heb om je minder onzeker te voelen.
Zorg dat je niet afhankelijk van dit soort aandacht wordt.
"Ik spreek met ze af om minder onzeker te worden."

Waarom voel je je schuldig? Je hebt toch een goede reden om vreemd te gaan. Je vriend zal het echt wel begrijpen als hij er achter komt.

:bonk:
Alle reacties Link kopieren
Dus je haalt je eigenwaarde uit vreemdgaan?
yajes schreef:
20-11-2019 09:18
Uitmaken en bij jezelf te rade gaan waarom jij seks met verschillende mannen nodig heb om je minder onzeker te voelen.
Zorg dat je niet afhankelijk van dit soort aandacht wordt.
Dit.
Op zich is er niets mis met seksueel vrij zijn. Maar proberen om onzekerheid te verminderen door met veel mannen te seksen is niet zinvol. Je kunt beter iets gaan doen met de oorzaak van je onzekerheid. Dan pak je de bron van je probleem aan ipv dat je doet aan symptoombestrijding.
Ga in therapie om aan je "onzekerheid" te werken en maak het uit met je vriend. En dan mag ik toch hopen dat het veilig doet met al die anderen.
Maar fijn dat je zo gelukkig bent met je vriend. Hier laat ik het maar bij om een ban te voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
yajes schreef:
20-11-2019 09:18
Uitmaken en bij jezelf te rade gaan waarom jij seks met verschillende mannen nodig heb om je minder onzeker te voelen.
Zorg dat je niet afhankelijk van dit soort aandacht wordt.
Dit. Ik ken iemand van in de 40 die dit nog steeds heeft en ik kan je wel vertellen dat ze niet gelukkig is.

En je vriend verdient een meisje dat wel alleen voor hem gaat en dat hij wel kan vertrouwen. Als je echt van hem hield, zou je hem dit niet aandoen. Je bent hem niet waard.
Nietsgunners! Superfijn TO dat het helpt tegen je onzekerheid! Het is heel uitzonderlijk dat mannen met je naar bed willen, dan moet je wel van goeie huize komen om dat voor elkaar te krijgen. Mad respect.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie afspraken over seks buiten de relatie? Een open relatie?

Zo niet, dan bedondert jij je vriend dus en ben je niet eerlijk. Zo door gaan is dus niet slim.

Of je speelt open kaart met je vriend, en stelt een open relatie voor. Of je maakt het uit, dan ben je vrij om met iedereen die dat ook wil het bed in te duiken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
20-11-2019 09:17
Zo, nou heb ik ook eens een reden om deze --> :popcorn: te gebruiken.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
20-11-2019 09:31
Nietsgunners! Superfijn TO dat het helpt tegen je onzekerheid! Het is heel uitzonderlijk dat mannen met je naar bed willen, dan moet je wel van goeie huize komen om dat voor elkaar te krijgen. Mad respect.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
20-11-2019 09:31
Nietsgunners! Superfijn TO dat het helpt tegen je onzekerheid! Het is heel uitzonderlijk dat mannen met je naar bed willen, dan moet je wel van goeie huize komen om dat voor elkaar te krijgen. Mad respect.
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Dit vind ik echt sneu voor jouw vriend. Heeft hij niks door?
*Er zijn ook wel andere opties om minder onzeker te worden, zonder een ander pijn te doen.
Vertel je vriend erover.
Alle reacties Link kopieren
Maaikemuziek schreef:
20-11-2019 08:21
Ik hou heel veel van m'n vriend

Je respecteert je vriend al niet eens, dus dat 'heel veel houden van' klopt natuurlijk ook niet.
Wat je moet doen? Condooms gebruiken. En het uitmaken met je vriend. Je houdt niet van hem. Je houdt van mannelijke aandacht.
Alle reacties Link kopieren
Is dit een 'onderzoek' hoe mensen over vreemdgaan denken?
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je seksueel vrij wil zijn dan kun je daar beter eerlijk over zijn. Van liegen wordt he zelfvertrouwen op de lange termijn niet beter.
Het is niet tegen de wet om vreemd te gaan.

Zolang je er ok mee bent, waarom niet. Maar ik zou overwegen om het uit te maken.
Bedankt voor jullie antwoorden.

We hebben inderdaad een tijdje een open relatie gehad maar dit werkte niet, omdat hij te bang was om me kwijt te raken.

Ik heb besloten het contact met de anderen te verbreken en me volledig te gaan richten op mijn vriend.
Maaikemuziek schreef:
20-11-2019 11:44
Bedankt voor jullie antwoorden.

We hebben inderdaad een tijdje een open relatie gehad maar dit werkte niet, omdat hij te bang was om me kwijt te raken.

Ik heb besloten het contact met de anderen te verbreken en me volledig te gaan richten op mijn vriend.
En ga je hem nog vertellen van je vreemdgaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven