Wat moet ik nou doen????
donderdag 10 juni 2010 om 20:06
oh... en wat was je vraag ok al weer?Oh ja, wat je met doen. Volwassen worden? Hem lekker laten waar die is en leuke dingen gaan doen zonder hem? Jullie klinken niet echt als een ideale match, jullie gaan niet eens leuk met elkaar om! Wat wil je nou eigenlijk? Een Exclusieve Relatie? met iemand met wie je al sex had gehad voor je zelfs een telefoonnummer had?? Met iemand die rustig een week lang geen tijd heeft voor jou? Met iemand met wie je klaarblijkelijk nog nooit een Goed Gesprek hebt gevoerd??
donderdag 10 juni 2010 om 20:16
volgens mij is de vraag... ben ik te wanhopig?
JA
Ik kan t maar moeilijk volgen als dat heen en weer gehyves, bellen en dan niet opnemen en gesms. Dit klinkt als spelletjes spelen en niet als een relatie met toekomst.
En als hij irritant is en raar doet, waarom wil je m dan?
Omdat ie onbereikbaar is/doet?
Doe jezelf dit nou niet aan.
JA
Ik kan t maar moeilijk volgen als dat heen en weer gehyves, bellen en dan niet opnemen en gesms. Dit klinkt als spelletjes spelen en niet als een relatie met toekomst.
En als hij irritant is en raar doet, waarom wil je m dan?
Omdat ie onbereikbaar is/doet?
Doe jezelf dit nou niet aan.
once upon a time called.....right now
donderdag 10 juni 2010 om 20:19
quote:[message=6245346,noline]funckygirl schreef op 10 juni
die avond bij hem thuis deed ie ook gewoon irritant uiteindelijk ook wel gewoon met lekaar naar bed geweest en daarna was ie weer zo en toen dacht ik nu bekijk jij het lekker!
Ik heb het echt geprobeerd hoor, ik heb het hele verhaal gelezen (ondanks het belabberde taalgebruik) maar ik kan er echt niets mee. Je hebt een vriend, ontmoet een of andere klojo die irritant tegen je doet en daar ga "gewoon" mee naar bed. Dat kan en mag, moet je helemaal zelf weten, maar je snapt toch zelf wel dat daar geen fantastische relatie uit voort komt? Je bent gewoon een makkelijke wip die nu moeilijk doet!
Zoals al gezegd, tijd om volwassen te worden.
die avond bij hem thuis deed ie ook gewoon irritant uiteindelijk ook wel gewoon met lekaar naar bed geweest en daarna was ie weer zo en toen dacht ik nu bekijk jij het lekker!
Ik heb het echt geprobeerd hoor, ik heb het hele verhaal gelezen (ondanks het belabberde taalgebruik) maar ik kan er echt niets mee. Je hebt een vriend, ontmoet een of andere klojo die irritant tegen je doet en daar ga "gewoon" mee naar bed. Dat kan en mag, moet je helemaal zelf weten, maar je snapt toch zelf wel dat daar geen fantastische relatie uit voort komt? Je bent gewoon een makkelijke wip die nu moeilijk doet!
Zoals al gezegd, tijd om volwassen te worden.
donderdag 10 juni 2010 om 20:19
En je vriendje is ineens opgelost in dunne lucht of zo?
Wat ben jij een raar meisje, en ook nog eens vreselijk lang van stof...
Maar ik zal je even mijn mening geven, zo ben ik dan ook weer wel..
Hij wil geen relatie met je
Hij wil gewoon zo af en toe eens lekker zijn kwakje kwijt, en dat kan makkelijk bij jou want
* jij bent lekker gewillig
* je hebt een vriend (en das wel zo makkelijk want...geen relatie met hem)
* jij zoekt hem steeds op
*en via jou krijgt hij leuke presentjes voor de andere dames (lees je armband)
Kortom een win, win, win\, win situatie!
Succes ermee!
Wat ben jij een raar meisje, en ook nog eens vreselijk lang van stof...
Maar ik zal je even mijn mening geven, zo ben ik dan ook weer wel..
Hij wil geen relatie met je
Hij wil gewoon zo af en toe eens lekker zijn kwakje kwijt, en dat kan makkelijk bij jou want
* jij bent lekker gewillig
* je hebt een vriend (en das wel zo makkelijk want...geen relatie met hem)
* jij zoekt hem steeds op
*en via jou krijgt hij leuke presentjes voor de andere dames (lees je armband)
Kortom een win, win, win\, win situatie!
Succes ermee!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 10 juni 2010 om 20:20
quote:funckygirl schreef op 10 juni 2010 @ 19:57:
2 uurtjes later beldde ik hem op maar hij nam niet op dus smsde ik hem van als je met die ander klaar ben kijk dan waar mijn armband is? en toen kreeg ik gelijk terug van wat zit jij, en ik sturrdde daar weer op terug van wat zit jij??? en stuurdde hij van nou je zit vaag te doen, ik zeg jij zit vaag doen... en toen kreeg ik een sms van dat ik hem niet meer moest smsen, bellen of langskomen
Samenvatting:
To lijkt wel 16 en hij heeft geen interesse
Sorry, maar ik kan er niet veel meer van maken, wat een warrig verhaal. Waarom ben je nog steeds met hem bezig, die armband is vlgns mij gewoon een smoesje. Ik zou zeggen verbreek het contact permanent.
2 uurtjes later beldde ik hem op maar hij nam niet op dus smsde ik hem van als je met die ander klaar ben kijk dan waar mijn armband is? en toen kreeg ik gelijk terug van wat zit jij, en ik sturrdde daar weer op terug van wat zit jij??? en stuurdde hij van nou je zit vaag te doen, ik zeg jij zit vaag doen... en toen kreeg ik een sms van dat ik hem niet meer moest smsen, bellen of langskomen
Samenvatting:
To lijkt wel 16 en hij heeft geen interesse
Sorry, maar ik kan er niet veel meer van maken, wat een warrig verhaal. Waarom ben je nog steeds met hem bezig, die armband is vlgns mij gewoon een smoesje. Ik zou zeggen verbreek het contact permanent.
donderdag 10 juni 2010 om 20:21
En heb je al die tijd dat je met die knakker aan het rampetampen was ook nog een relatie met je vriend gehad, of alleen de eerste keer dat je vreemd ging? Gezellig type ben jij..
Verder schrijf je dat je nog niet zo lang lid ben van het forum en dat dat een reden heeft. Ben ik dan wel weer benieuwd naar.
En wat je moet doen? Je schamen en volwassen worden.
Verder schrijf je dat je nog niet zo lang lid ben van het forum en dat dat een reden heeft. Ben ik dan wel weer benieuwd naar.
En wat je moet doen? Je schamen en volwassen worden.
donderdag 10 juni 2010 om 20:27
donderdag 10 juni 2010 om 20:30
quote:funckygirl schreef op 10 juni 2010 @ 19:57:
Gewoon met mekaar naar bed geweest? Waar is je vriend dan? Die lees ik nergens meer. En of je nou een vriend hebt of niet, zo ontzettend gewoon vind ik het niet, maar das mijn mening. Misschien ben ik wel ouderwets, ondanks dat 19 jaar ben.
Mijn advies is om eerst een duidelijk verhaal te schrijven, ik kan het lastig volgen vanwege dat heen en weer gevlieg.
Ik begrijp ook niet waarom je wat met die jongen gaat aanpappen, terwijl je een vriend hebt (toch?), want je weet toch dat je dan misschien gevoelens (en dus onnodige problemen) kan krijgen en je belazerd je vriend er ook mee vind ik.
Misschien een ideetje om je eigen verhaal eens over te lezen, misschien begrijp je dan waarom je zulke reacties krijgt. Ondanks dat ik 19 ben, wil ik niet de wijze man uithangen, maar ik vind je ook kinderachtig overkomen.
Gewoon met mekaar naar bed geweest? Waar is je vriend dan? Die lees ik nergens meer. En of je nou een vriend hebt of niet, zo ontzettend gewoon vind ik het niet, maar das mijn mening. Misschien ben ik wel ouderwets, ondanks dat 19 jaar ben.
Mijn advies is om eerst een duidelijk verhaal te schrijven, ik kan het lastig volgen vanwege dat heen en weer gevlieg.
Ik begrijp ook niet waarom je wat met die jongen gaat aanpappen, terwijl je een vriend hebt (toch?), want je weet toch dat je dan misschien gevoelens (en dus onnodige problemen) kan krijgen en je belazerd je vriend er ook mee vind ik.
Misschien een ideetje om je eigen verhaal eens over te lezen, misschien begrijp je dan waarom je zulke reacties krijgt. Ondanks dat ik 19 ben, wil ik niet de wijze man uithangen, maar ik vind je ook kinderachtig overkomen.
donderdag 10 juni 2010 om 20:37