Wat moet ik nou doen????

10-06-2010 19:57 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor de tips
anoniem_106916 wijzigde dit bericht op 10-06-2010 21:16
Reden: klaar ermee
% gewijzigd
oh... en wat was je vraag ok al weer?Oh ja, wat je met doen. Volwassen worden? Hem lekker laten waar die is en leuke dingen gaan doen zonder hem? Jullie klinken niet echt als een ideale match, jullie gaan niet eens leuk met elkaar om! Wat wil je nou eigenlijk? Een Exclusieve Relatie? met iemand met wie je al sex had gehad voor je zelfs een telefoonnummer had?? Met iemand die rustig een week lang geen tijd heeft voor jou? Met iemand met wie je klaarblijkelijk nog nooit een Goed Gesprek hebt gevoerd??
Samenvatting?
Hmm dit dacht ik dus ook..

Twijfelde of ik de leeftijd goed gelezen had.
Heb je je vriend nog of was dat intussen uit?

Denk je dat je iets serieus kunt opbouwen met iemand die jou een keer gebruikt om te neuken terwijl hij weet dat je een vriend hebt?

Hoe oud ben je eigenlijk, 15/16??

Grow up.
Huts!
Samenvatting...

Dr is niets maar ze wil hem wel en hij wil haar niet.

Zoiets geloof ik .
De enige die hier beter van wordt is jouw telefoonprovider. En ja: je bent te wanhopig.
Grow Up
MILF in the making ;-)
27 en 31.

En dat weet je zeker?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Wat een vaag verhaal... Jullie leeftijdsverschil is zo mogelijk nog het allervaagst: jij bijna 27, hij bijna 31, toch zeg je dat jullie 3 jaar schelen en je klinkt eerder alsof je bijna 17 bent...
volgens mij is de vraag... ben ik te wanhopig?

JA

Ik kan t maar moeilijk volgen als dat heen en weer gehyves, bellen en dan niet opnemen en gesms. Dit klinkt als spelletjes spelen en niet als een relatie met toekomst.

En als hij irritant is en raar doet, waarom wil je m dan?

Omdat ie onbereikbaar is/doet?

Doe jezelf dit nou niet aan.
once upon a time called.....right now
Wat een lap tekst ben afgehaakt sorry...............................
Het gras aan de overkant is niet groen.
lief klein meisje, ga eens na hoe belangrijk je zelf bent! Hier spreekt namelijk erg weinig eigenwaarde uit en ik denk dat hij je dan ook als heel "makkelijk"ziet.

Zoek iemand op die wel zijn best voor je wil doen en jij voor hem!
quote:[message=6245346,noline]funckygirl schreef op 10 juni

die avond bij hem thuis deed ie ook gewoon irritant uiteindelijk ook wel gewoon met lekaar naar bed geweest en daarna was ie weer zo en toen dacht ik nu bekijk jij het lekker!

Ik heb het echt geprobeerd hoor, ik heb het hele verhaal gelezen (ondanks het belabberde taalgebruik) maar ik kan er echt niets mee. Je hebt een vriend, ontmoet een of andere klojo die irritant tegen je doet en daar ga "gewoon" mee naar bed. Dat kan en mag, moet je helemaal zelf weten, maar je snapt toch zelf wel dat daar geen fantastische relatie uit voort komt? Je bent gewoon een makkelijke wip die nu moeilijk doet!

Zoals al gezegd, tijd om volwassen te worden.
En je vriendje is ineens opgelost in dunne lucht of zo?

Wat ben jij een raar meisje, en ook nog eens vreselijk lang van stof...

Maar ik zal je even mijn mening geven, zo ben ik dan ook weer wel..

Hij wil geen relatie met je

Hij wil gewoon zo af en toe eens lekker zijn kwakje kwijt, en dat kan makkelijk bij jou want

* jij bent lekker gewillig

* je hebt een vriend (en das wel zo makkelijk want...geen relatie met hem)

* jij zoekt hem steeds op

*en via jou krijgt hij leuke presentjes voor de andere dames (lees je armband)

Kortom een win, win, win\, win situatie!

Succes ermee!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:funckygirl schreef op 10 juni 2010 @ 19:57:

2 uurtjes later beldde ik hem op maar hij nam niet op dus smsde ik hem van als je met die ander klaar ben kijk dan waar mijn armband is? en toen kreeg ik gelijk terug van wat zit jij, en ik sturrdde daar weer op terug van wat zit jij??? en stuurdde hij van nou je zit vaag te doen, ik zeg jij zit vaag doen... en toen kreeg ik een sms van dat ik hem niet meer moest smsen, bellen of langskomen

Samenvatting:

To lijkt wel 16 en hij heeft geen interesse

Sorry, maar ik kan er niet veel meer van maken, wat een warrig verhaal. Waarom ben je nog steeds met hem bezig, die armband is vlgns mij gewoon een smoesje. Ik zou zeggen verbreek het contact permanent.
En heb je al die tijd dat je met die knakker aan het rampetampen was ook nog een relatie met je vriend gehad, of alleen de eerste keer dat je vreemd ging? Gezellig type ben jij..

Verder schrijf je dat je nog niet zo lang lid ben van het forum en dat dat een reden heeft. Ben ik dan wel weer benieuwd naar.

En wat je moet doen? Je schamen en volwassen worden.
quote:juniper8 schreef op 10 juni 2010 @ 20:21:

Verder schrijf je dat je nog niet zo lang lid ben van het forum en dat dat een reden heeft. Ben ik dan wel weer benieuwd naar.

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. En waar is vriendje gebleven???

pfffffffffffffff ben ik te wanhopig???

Ik twijfel.

Tussen wanhopig , kinderachtig of allebei.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:_discovery_ schreef op 10 juni 2010 @ 20:27:

[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. En waar is vriendje gebleven???En waar ik dan ook wel benieuwd naar ben, heb je het veilig gedaan...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:_discovery_ schreef op 10 juni 2010 @ 20:27:

[...]

En waar is vriendje gebleven???Ik vraag me eigenlijk af waar TO zelf is gebleven....

die avond bij hem thuis deed ie ook gewoon irritant uiteindelijk ook wel gewoon met lekaar naar bed geweest en daarna was ie weer zo en toen dacht ik nu bekijk jij het lekker!

Gewoon met mekaar naar bed geweest? Waar is je vriend dan? Die lees ik nergens meer. En of je nou een vriend hebt of niet, zo ontzettend gewoon vind ik het niet, maar das mijn mening. Misschien ben ik wel ouderwets, ondanks dat 19 jaar ben.

Mijn advies is om eerst een duidelijk verhaal te schrijven, ik kan het lastig volgen vanwege dat heen en weer gevlieg.

Ik begrijp ook niet waarom je wat met die jongen gaat aanpappen, terwijl je een vriend hebt (toch?), want je weet toch dat je dan misschien gevoelens (en dus onnodige problemen) kan krijgen en je belazerd je vriend er ook mee vind ik.

Misschien een ideetje om je eigen verhaal eens over te lezen, misschien begrijp je dan waarom je zulke reacties krijgt. Ondanks dat ik 19 ben, wil ik niet de wijze man uithangen, maar ik vind je ook kinderachtig overkomen.
Ik begrijp helemaal niks van het hele verhaal... en als je echt 27 bent dan kom je behoorlijk jong over!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ben jij echt 27?

Zo ja, vind ik dat je nu jezelf een schop onder je kont moet geven zodat je hersens weer op de juiste plek terecht komen.

pfffffffffffffff ben ik te wanhopig???

heb jhem net weer paar keer gebeld maar hij neemt niet op en ik wil hem zo graag .....

To, iedereen die gereageerd heeft, heeft Ja! geantwoord op deze vraag. Wat vind je daar van en wat ga je nu doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven