wat te doen als huidhonger niet gestild kan worden?

26-07-2014 17:49 65 berichten
Hai



ik ben spiksplinternieuw hier... dus ik zal me even een klein beetje voorstellen. Ik ben een vrouw van eind veertig. Heb een jong kind, geen partner. Werk fulltime



Ik heb een hoop ellende meegemaakt in mijn verleden en ik ben hierdoor al jaren vrijgezel. Ik heb doordat ik een kind heb, nooit afspraakjes gemaakt of losse contacten gehad met mannen.



Maar de laatste bekruipt me steeds meer het gevoel van 'huidhonger'.

Ik heb zo'n ontzettende behoefte aan lichamelijk contact.

Nu is is het niet zo moeilijk om een of ander kerel uit de kroeg te plukken... maar dat wil ik niet. Die tijd heb ik gehad.



Ik wil best nog wel een relatie maar dan wel met een goeie.

En de spoeling is dun in mijn doelgroep dus ik maak me maar geen illusies meer. Ik ben trouwens teveel beschadigd EN ik wil niet dat mijn kind het risico loopt om door de relationele mangel gehaald te worden bij een volgende eventuele relatie die misloopt.



mijn vraag aan jullie:

wat doe ik nou met dat huidhonger (raar woord trouwens) gevoel? hoe kom ik daar vanaf? iemand van jullie hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Je bent dus gewoon geil?
Alle reacties Link kopieren
huidhonger jezus...... maar goed, even positief bekeken: ik ben blij dat je gewoon geil bent, en geen kannibalistische trekjes hebt
That's a fine looking high horse
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch hardstikke menselijk? Het is biologie, de zin van ons bestaan.
Alle reacties Link kopieren
je mist het knuffelen ?
Wees jezelf....
als de neten
Alle reacties Link kopieren
Schrijf je in op een datingsite.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
tja Dalliance..... huidhonger.... ik vind het zelf een maf woord.



ik heb me suf gezocht op internet hoe ik hier mee moet omgaan en toen vond ik dit woord.

is volgens mij een gangbaar woord... dus ik denk... ik gebruik het hier ook maar...



maar eigenlijk is het gewoon geiligheid....
guillaumette.... nee dank je.



been there done it.... en nee, ik wil geen vent die ik niet goed ken voor de neuk.



als ik nou in mijn twenties was geweest... tja... had gekund.

maar ik heb een kind waar ik de verantwoording voor heb en ik wil gewoon niet een of andere gek binnen halen omdat ik zo nodig moet.
Huidhonger is niet hetzelfde als geilheid. Huidhonger is vziw behoefte aan lichamelijk contact, knuffelen, een arm om iemand heen, dat soort dingen.
zou het inderdaad zo kunnen zijn dat ik intimiteit en knuffelen mis? in mijn zoektocht op internet kom ik daarover niets tegen.



is toch wel heel bizar dan.... want geestelijk gezien sta ik niet open voor intimiteit en relationele zaken.

maar lichamelijk .... tja....
Alle reacties Link kopieren
Je wil geen vent voor de neuk, je wil geen relatie. Dan moet je voor een yoni massage gaan denk ik....
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreselijk woord, brrrr. Maar je hebt toch een kind? Of knuffel je daar niet mee?
Wil je gewoon af en toe eens tegen iemand aan kruipen en een arm om je heen of gaat het je om seks?



Dat eerste kun je namelijk ook op een andere manier halen. Daarvoor heb je geen partner nodig, maar lieve familie of vrienden kunnen ook al voldoen.
quote:mrsdoubtfire schreef op 26 juli 2014 @ 17:58:

zou het inderdaad zo kunnen zijn dat ik intimiteit en knuffelen mis? in mijn zoektocht op internet kom ik daarover niets tegen.



is toch wel heel bizar dan.... want geestelijk gezien sta ik niet open voor intimiteit en relationele zaken.

maar lichamelijk .... tja....http://www.soulwoman.org/2011/10/26/het ... -aanraken/



Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat zo mist...
Alle reacties Link kopieren
Ga koe knuffelen:

http://www.agrarischcultuurgoed.nl/koe- ... kel-47.htm



Of in utopia. Daar knuffelen ze elkaar:

http://www.utopiatv.nl/aanmelden
Alle reacties Link kopieren
de tussenvorm kan ook, Nemesis.

maar dat moet je net een gelijkgestemde vinden.
wij slapen nooit.
Nou, er is dus een woord uitgevonden voor de situatie dat je behoefte hebt aan lichamelijk contact, huidhonger dus. Een lelijk woord, maar dat het bestaat geeft aan dat je vast niet de enige bent die het ervaart. Zo bizar is het dus niet.
Roelfien... uiteraard knuffel ik met mijn kind... maar daar gaat het meer om genegenheid geven... en niet om het krijgen.



wat ik ontzettend mis is inderdaad die arm om je schouder, waardering enz.



die krijg ik uiteraard ook van mijn familie maar dat is toch niet hetzelfde.
Krijg je geen genegenheid van je kind? Ik neem toch aan dat hij terug knuffelt?
bedankt voor de link Rethothead.... deze had ik nog niet gezien.



massages ... inderdaad... maar daar moet je wel tijd voor hebben als je fulltime werkt en niet direct een oppas voor handen hebt.



maar is wel misschien de moeite waard....
kikkeranna... jazeker krijg ik genegenheid van mijn kind.



maar ook niet iedere dag, het ligt er maar net aan waar voor spannende dingen het meemaakt met vriendjes en zo.

Kusje voor het slapengaan en dat is het.



en dan zit ik alleen op de bank mijn ding te doen. beetje TV kijken.

soms heb ik er geen last van en heel soms denk ik... wow... had ik nu maar een partner om mee te kroelen en zo.



als ik iemand uit de kroeg zou halen gaat het toch alleen maar om seks... en dat wil ik gewoon niet meer.

daarom ook geen dating sites want ook dat draait uit op seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsdoubtfire schreef op 26 juli 2014 @ 18:18:

kikkeranna... jazeker krijg ik genegenheid van mijn kind.



maar ook niet iedere dag, het ligt er maar net aan waar voor spannende dingen het meemaakt met vriendjes en zo.

Kusje voor het slapengaan en dat is het.



en dan zit ik alleen op de bank mijn ding te doen. beetje TV kijken.

soms heb ik er geen last van en heel soms denk ik... wow... had ik nu maar een partner om mee te kroelen en zo.



als ik iemand uit de kroeg zou halen gaat het toch alleen maar om seks... en dat wil ik gewoon niet meer.

daarom ook geen dating sites want ook dat draait uit op seks.Dat hangt ook af van wat voor soort datingsite je kiest en hoe je hier zelf in staat.
Volgens mij kun je best een account maken op een datingsite en duidelijk bij de omschrijving vermelden dat je een knuffelvriendschap zoekt.

In mijn praktijk komen regelmatig mensen met aanrakingsarmoede, en een massage kan dan een hulp zijn.
Alle reacties Link kopieren
Uhm, datingsites lijken me juist wel geschikt hiervoor?

Zou dan niet voor Tinder (bestaat dat nog?!) of zoiets iets gaan, maar de echt serieuze 'relatie-zoekende'-sites.



Als je geen relatie wil én geen simpele seks, ga dan voor het koe-knuffelen.
Silence is golden. Duct tape is silver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven