wat wil hij nou?

25-12-2008 15:26 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ga nu drie maanden om met een man en ik heb geen idee wat ik met hem aan moet en wat zijn booschappen betekenen. Het komt er vooral op neer, heeft hij geen zin in een relatie met mij of vindt hij me leuk en wil hij op dit moment geen relatie?

Dit het het verhaal. Begin oktober zat ik zelf in de eindfase van een 5-jarige relatie. Ik ontmoette een man waar ik op een sportclub nog uren aan de bar heb zitten praten. Na een tijdje, we hadden honger en zaten in het bos, zijn we pannenkoeken gaan eten. In zijn jeep zoende hij me, waarna ik zei, ik wil je helemaal. Dat eindigde dus in een vrijpartij in de auto. Om mezelf te beschermen heb ik hem mijn email gegeven en zelf niets gevraagd.

De volgende ochtend had hij me op hyves toegevoegd en een lange email gestuurd. We hadden veel contact, mailen, smsen, bellen. Ik ben bij hem thuis geweest en daar kwam ook seks aan te pas, maar gesprekken gaan echt vrij diep. Na een paar weken ben ik definitief weggegaan bij mijn ex, waar ik nog steed achter sta en bleven we bellen, elkaar zien etcetera, Hij zegt niet op zoek te zijn naar een relatie, dat seks voor hem secundair is en dat dat niet altijd hoeft te gebeuren. Verder is hij bij mijn sport komen kijken en zegt hij dat nog vaak te willen doen.

Na mijn break-up ben ik me helemaal op hem gaan focussen en redelijke gaan claimen. Ik dacht, dat regelen we wel even, hij kan wel zeggen dat hij geen relatie wil, maar dat komt vast goed als hij me leuk genoeg vindt.

Ik heb zijn vrienden onmoet die reageerden met: "wat leuk om eindelijk eens een gezicht bij je naam te zien".

Hij zegt dat hij het gevoel heeft dat ik te veel op hem focus, dat ik mijn eigen ding even moet doen, maar dat ie me heel leuk vindt.

Ik heb besloten dat ik het even laat rusten.

Is hier nog hoop en hoe pak ik dat aan?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Esmee
quote:esmee28 schreef op 25 december 2008 @ 15:26:

Hallo allemaal,

Ik ga nu drie maanden om met een man en ik heb geen idee wat ik met hem aan moet en wat zijn booschappen betekenen. Het komt er vooral op neer, heeft hij geen zin in een relatie met mij of vindt hij me leuk en wil hij op dit moment geen relatie?

EsmeeWat is het verschil daartussen? In beide gevallen wil hij geen relatie met je. Bovendien zetten mensen hun bezwaren tegen het aangaan van een relatie vaak vlug overboord als zij iemand ontmoeten die zij écht leuk vinden. Ook dat is hier niet gebeurd. Ik vrees dat je beter een borrel kunt drinken, dan uithuilen onder de boom en in het nieuwe jaar een leuke man gaan zoeken.
nou, of er nog hoop is weet ik natuurlijk niet, maar het lijkt me vooral dat je niet op de manier door moet gaan zoals je deed. Als je zelf al zegt dat je je "redelijk op hem bent gaan focussen en hem bent gaan claimen" kan ik me voorstellen dat bij hem het koude zweet uitbreekt, ook al leek het in het begin ook van zijn kant allemaal reuze leuk en gezellig.
Misschien moet je je vanaf nu alleen eens even op jezelf focussen...

Ik kan mij voorstellen dat deze man geen trek in dat geclaim heeft..
Je topic heet 'wat wil hij nou?'

Antwoord:

quote:esmee28 schreef op 25 december 2008 @ 15:26:

Het komt er vooral op neer, heeft hij geen zin in een relatie met mij of vindt hij me leuk en wil hij op dit moment geen relatie?

Hij zegt niet op zoek te zijn naar een relatie, dat seks voor hem secundair is en dat dat niet altijd hoeft te gebeuren.

Hij zegt dat hij het gevoel heeft dat ik te veel op hem focus, dat ik mijn eigen ding even moet doen
Peas on earth!
Hi Esmee,

Heb je je vorige relatie eigenlijk wel goed verwerkt? Het lijkt erop dat je je meteen op deze man hebt gestort. FF tijd voor jezelf. Uitvinden wat jij wilt en voelt en echt je eigen ding doen. Deze man wilt geen relatie, hij vindt het best zo. Dus hou de eer aan jezelf. Kies voor jezelf! Aan ware liefde wordt namelijk nooit getwijfeld.

Succes!
Waarom zeg je dat je je zelf wil beschermen door alleen je emailadres te geven en verder niets.....terwijl je wel sex hebt met iemand die je nog geen halve dag kent? Wat precies wil je dan beschermen??

En wat hij wil....wat hij aangeeft misschien??
Volgens mij zegt hij heel precies en duidelijk wat hij wil. Maar ik heb zo het vermoeden dat dat niet is wat je wilt horen.
Over dat beschermen waar Boarn op reageert.

Ik mijn relatie waren we al 7 maanden "broer en zus" dus na die eerste vrijparij dacht ik, als ik geen nummer heb kan ik hem niet bellen en hoor ik nooit meer iets. Ik leg de bal dus bij hem. Maar hij mailde, belde en smste toch. Dus toen begin ik er ook in te geloven...dat er misschien wederzijdse interesse was.

Een sexrelatie kan ik het niet noemen, omdat hij zegt dat seks voor hem niet de hoofdzaak is en niet altijd hoeft te gebeuren. Ik denk dat ik me te snel gewonnen heb gegeven en hem niet genoeg heb laten "jagen".

Zijn beste vriend zegt: "De enige tip die ik je kan geven is dat hij tijd nodig heeft en van zijn vrijheid houdt".

Maar goed either way. Ik heb gezegd ik bel en sms niet meer waarop ik de reactie kreeg. Doe even lekker je eigen ding en komt tot rust, geloof me daar knap je beter van op dan rond mij te hangen.

Hoe zorg je dat iemand weer wil jagen?

En ja ik mis hem.
Je bent veel te snel gegaan.

Gewoon negeren nu.
Klinkt niet goed, niet gunstig voor jou. Het veiligste is je in het begin van een relatie afhoudend maar vriendelijk op te stellen. Dat is een truc die eeuwen oud is en niet voor niks. Als hij lang zijn best voor iemand heeft moeten doen dan heeft hij eerder het gevoel dat hij een kostbare buit heeft binnengehaald. De uitzonderingen hierop bevestigen de regel.

Als het alsnog niks wordt of afloopt dan heb je niet zo'n verliezersgevoel want je hebt je duur verkocht.

Dit is mijn mening/ervaring maar je hoeft het er niet mee ens te zijn.
Claim nooit een man.

Kunnen ze niet tegen,
quote:esmee28 schreef op 25 december 2008 @ 17:21:

Ik heb gezegd ik bel en sms niet meer waarop ik de reactie kreeg. Doe even lekker je eigen ding en komt tot rust, geloof me daar knap je beter van op dan rond mij te hangen.

tja, als hij dit zegt dan heb ik zoiets van he' s just not that into you!!

Negeren idd en lekker je eigen ding doen. Leuke dingen doen met vriendinnen, uitgaan etc etc...
It's 5 o'clock somewhere
Hey Esmee,ik zit een beetje in dezelfde situatie..

Heb zelf sinds een week of zes regelmatig afspraakjes met een erg leuke man.Hij heeft contact met mij gezocht en daarna iets afgesproken.Ben bij hem thuis op visite gegaan en was super gezellig.We hebben beide uitgesproken het rustig aan te doen(mede doordat we allebei een vervelende relatie achter de rug hebben en ik ook twee kinderen daaruit heb).

Maar de afgelopen 6 weken waren dus super gezellig!!!!

Hij smste ik smste,spraken 1a2 keer per week af.

Nu belt zijn ex van de week ineens op(die is 4 maanden geleden plotseling bij hem weggegaan en nooit meer iets laten horen tot nu toe).Met de mededeling dat ze al 5 maanden zwanger is van hem!?Of ie het kind tegen die tijd wil gaan zijn en het wil erkennen en ervoor betalen enz.Dit kwam dus wel erg hard aan bij hem!!

Na dit gesprek een afspraak met mij afgezegd en gisteren stuurd ie me een berichtje dat ie 'even' wat minder contact met me wil omdat ie nu nog niet toe is aan iets serieus en denkt dat ik dat wel ben.Maar zegt ie er ook nog even bij dat het absoluut niet aan mij ligt want daar ben ik veel te leuk en lief voor en dat als ie bij mij was alle ellende vergat..?1

Dus aan de ene kant dumpt ie me aan de andere kant geeft ie me nog even coplimentjes en houd ie het zo nog een beetje"aan".(even wat minder en nu nog niet aan toe).

Wat moet ik hier nu mee,ok hij is super leuk en ik had ook echt wel gehoopt dat het iets serieus kon gaan worden tussen ons,maar nu nog niet,we hadden ook afgesoroken om het heel rustig aan te doen.

Maar ik heb ook geen zin om op hem te wachten,wie weet uiteindelijk misschien wel om niks....

X
quote:moppie_139 schreef op 03 januari 2009 @ 12:44:

Maar zegt ie er ook nog even bij dat het absoluut niet aan mij ligt want daar ben ik veel te leuk en lief voor en dat als ie bij mij was alle ellende vergat..?1

Maar ik heb ook geen zin om op hem te wachten,wie weet uiteindelijk misschien wel om niks....

XJe geeft je eigen antwoord al.. Niet wachten inderdaad, en het ligt niet aan jou. Jij kunt aan zijn situatie en gevoel niks veranderen, ik zou dat ook niet proberen. Sterkte, is niet leuk.
Deze man wil best jagen, alleen niet op jou.

jij had m vooral nodig als rebound, om je over het randje te duwen en je ongelukkige relatie te beeindigen. nu moet je verwerken eerst leren oim op eigen benen te staan en zorgen dat je niet perse een man of relatie "nodig "hebt.

Hij geeft aan dat je teveel op m focust en teveel claimt. Voor hem was je waarscjijnlijk juist "veilig"toen je gebonden was. Een man die op zijn vrijheid gesteld is, knoopt graag een affaire aan met een gebonden vrouw, want die bedreigt zijn vrijheid niet omdat ze elkaar niet kunnen claimen wegens relatie. Toen veranderde jij ineens de situatie en was je vrij en wilde je met hem verder. dat is waarschijnlijk nooit zijn bedoeling geweest en daar zat ie helemaal niet op te wachten. Dat geeft iue ook best duidelijk an. Hij wil best met je sexen, hij wil best tijd met je doorbrengen op min of nmeer vriendschappelijhke basis, maar hij wil geen relatie met je, is ws niet verliefd op je, en zodra hij ooit wel verliefd wordt op een ander wordt jij als oud vuil aan de kant gezet.
Vrees dat R_o_K gelijk heeft...
Ik lees een beetje tussen de regels door dat je misschien een beetje gewacht hebt tot je een ander had, zodat je niet alleen hoefde te zijn nadat je met je eerdere vriend had gebroken?

Ik denk dat je dat eerst dus moet leren: alleen zijn. Dan zul je ook minder snel een man claimen. Deze man moest jouw tijd opnieuw invullen. Daar heeft niemand zin in, om de eenzaamheid van een ander op te lossen. Dat is een zwaar beroep op iemand wat je dan doet.

Verder zegt het niets als een man zelf zegt: ik heb je niet alleen voor de sex... volgens jou is het bewijs daarin dat hij zegt dat het "niet altijd hoeft", nou ja zeg, wat ruimhartig! Jullie relatie is met sex begonnen, wat vaak dan ook de toon zet (hoeft niet altijd, maar bij deze man volgens mij duidelijk wel).
Hij belde zelf 2e kerstdag. Ik heb erop aangestuurd dat we bij elke afspraak sex zouden hebben terwijl hij daar vanaf wilde. Het gebeurde een keer en toen zei hij: "Moet ik morgen bij mijn therapeut zeggen dat ik weer met 'r naar bed ben geweest".

Maar goed hij had na zijn laatste mail twee weken niets laten horen en toen belde hij. Ik deed vrij kortaf en wilde het gesprek afkappen, maar toen zei ik "ik mis je gewoon en ik mis je vriendschap". Toen reageerde hij met: "hehe, deze break was echt even nodig om te resetten" Je kan wel proberen om een relatie aan te gaan, maar als je nog bezig bent om uit te zoeken hoe je bent gevormd in je vorige 9-jarige relatie en de ander gaat pleasen, ga je jezelf weer aanpassen, je moet jezelf een rouwproces toestaan".

Hij is heel onrustig, graag alleen en op zoek naar avontuur. Hij wil freewheelen. Moet ie vooral lekker doen.
quote:Hij belde zelf 2e kerstdag. Ik heb erop aangestuurd dat we bij elke afspraak sex zouden hebben terwijl hij daar vanaf wilde. Het gebeurde een keer en toen zei hij: "Moet ik morgen bij mijn therapeut zeggen dat ik weer met 'r naar bed ben geweest".? Hier snap ik niet zoveel van. Hij wil niet iedere keer sex maar jij wel? En waarom moet hij zijn sexleven met zijn therapeut bespreken?
"Wat wil HIJ nou?"

Who cares?

"Wat wil JIJ nou?"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven