Wat wil hij nou?
vrijdag 10 mei 2019 om 00:27
vrijdag 10 mei 2019 om 05:21
Alexis1997 schreef: ↑10-05-2019 00:19Toen zei hij dat hij me erg knap vindt en wel een keer met me naar bed wilt.
Hij wil met je naar bed.
vrijdag 10 mei 2019 om 06:04
Als je echt een liefdesrelatie met iemand wilt, doe je er allebei alles aan om zoveel mogelijk met elkaar op te trekken. Dat ontbreekt bij hem als je naar zijn gedrag kijkt en dat betekent dat hij geen liefderelatie met jou wil. Je mag een figurantenrolletje in het toneelstuk van zijn leven spelen als het hem uit komt. Jij verdient beter, iemand die echt voor je gaat.
Love is the meaning of life
vrijdag 10 mei 2019 om 06:31
TO, wij kunnen niet voor hem denken en dat wel proberen is niet zo zinvol i.m.o
Een belangrijkere vraag: wat wil jij?
Als je het ok vind hoe het nu gaat, contact, verwateren, contact, verwateren (Lijkt beetje op aan het lijntje gehouden worden), dan lekker zo laten en vooral mee doorgaan.
Echter ik denk niet dat je hierop zit te wachten.
Als dat zo is zul jij knopen door moeten hakken en het contact met hem moeten stoppen.
Hij zal dit patroon niet zo snel veranderen vermoed ik.
Zeker als jij niet aangeeft dat je het op deze manier niet leuk vind.
Eigen verantwoordelijkheid nemen dus ipv het van een ander af te laten hangen.
Een belangrijkere vraag: wat wil jij?
Als je het ok vind hoe het nu gaat, contact, verwateren, contact, verwateren (Lijkt beetje op aan het lijntje gehouden worden), dan lekker zo laten en vooral mee doorgaan.
Echter ik denk niet dat je hierop zit te wachten.
Als dat zo is zul jij knopen door moeten hakken en het contact met hem moeten stoppen.
Hij zal dit patroon niet zo snel veranderen vermoed ik.
Zeker als jij niet aangeeft dat je het op deze manier niet leuk vind.
Eigen verantwoordelijkheid nemen dus ipv het van een ander af te laten hangen.
vrijdag 10 mei 2019 om 07:42
Hij wil seks en geen relatie en hij kan dat bij jou 'kopen' met een etentje. Hij zegt wat hij wil en je hebt aangeven wat de voorwaarden zijn van deze ruil. Blijkbaar bevallen jouw voorwaarden hem niet want zoveel moeite wil hij er niet voor doen en daarom stelt hij het uit tot het ooit een keer uitkomt. Hoe komt het dat je het niet begrijpt? Hij is best wel duidelijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 10 mei 2019 om 08:18
Eens. Hij lijkt weinig moeite te doen om een relatie met jou aan te gaan, maar is wel geïnteresseerd in seks. Als je meer wilt dan wat hij je aanbiedt, zou ik niet met hem verder gaan.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."