wat wil hij van mij?

11-12-2019 13:04 26 berichten
Ik heb een ( leuke man) ontmoet we zien mekaar een paar keer per week.
Omdat we bij het zelfde bedrijf werkzaam zijn ( geen collega's )
Hij zocht in het begin veel oogcontact,ondertussen zijn we een paar maanden verder hij maakt leuke grappige opmerkingen,plaagt me omdat hij dat leuk vind en omdat hij weet dat ik dat leuk vind,ook kunnen we hele serieuze gesprekken voeren.
en hebben we heel veel gemeen wat we leuk vinden en wat we niet leuk vinden.
we sturen whatsapp berichtjes naar elkaar.
maar soms als ik op een grappige manier een whatsapp stuur verwacht ik ook één terug maar dan belt hij mij? en zijn collega's hadden hem een keer in de maling genomen door te zeggen( ze wil je niet meer zien ze is er klaar mee!) belde hij mij ook op om te horen hoe ik zou reageren als grap.
Hij heeft mij ook een paar keer aangeraakt en kwam langs terwijl hij vakantie had? dan vroeg ik wat kom je doen? je bent toch vrij?,...ja dan moest hij toch nog iets doen?
Ik weet dat hij een vriendin heeft,.....als hij over haar praat noem hij haar ( die ) en niet bij haar naam en hij klaagt dan over haar? dan denk ik dat zeg je toch niet over je vriendin?
Ik weet niet wat hij nou wilt!
Ik heb hem een keer gevraagd om iets te gaan drinken( in het begin toen ik nog niet wist dat hij een vriendin had,..hij zei; geen ja en geen nee)
Hij heeft me ook al een paar keer complimentjes gegeven.
Aandacht.

Maar waarom heb jij daar zin als hij een vriendin heeft?
Alle reacties Link kopieren
Ik las alleen maar leuke dingen... tot je schreef dat hij een vriendin had.

Afkappen. Niet meer appen. Geen leuk contact houden. Aandacht, dat is wat hij wil. En misschien wel vreemdgaan met je. Maar zijn intenties zijn niet zuiver.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Hij wil aandacht. En hij wil zijn vriendin niet kwijt, maar wel "inruilen" tegen jou. Anders is zijn bed zo leeg tussendoor.

En dan wachten tot hij bij jou het zelfde doet en jou inruilt tegen een ander...
Alle reacties Link kopieren
Had in de eerste zin geschreven dat hij een vriendin heeft, scheelt een boel leeswerk
Alle reacties Link kopieren
Boeit toch niet wat hij wilt?

Hij heeft al een relatie dus stel je grenzen.
Leuke man zeg!
Waarom zet je overal een vraagteken achter? Dat leest erg lastig? Eigenlijk is er helemaal niks te vragen? Deze man is bezet? Wegwezen!
Alle reacties Link kopieren
En jij vind het grappig om met een bezette man te flirten?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
11-12-2019 13:21
Boeit toch niet wat hij wilt?

Hij heeft al een relatie dus stel je grenzen.

Eens. Waarom ben je geïnteresseerd in wat hij wil? Hij heeft al iemand. Wil je er iets mee doen, dan? Het zou niet netjes van je zijn om verder te gaan als hij bezet is. Bovendien zou hij dan bewijzen dat je hem niet kan vertrouwen in een relatie.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
nadah schreef:
11-12-2019 13:15
Hij wil aandacht. En hij wil zijn vriendin niet kwijt, maar wel "inruilen" tegen jou. Anders is zijn bed zo leeg tussendoor.

En dan wachten tot hij bij jou het zelfde doet en jou inruilt tegen een ander...
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Je weet dus hoe hij is in relaties. Wil jij de volgende zijn die hij die noemt? Super onrespectvol en ja zelfs als hij met jou eindigt zal hij jou ook zo behandelen. Afkappen dus.
even in de glazen bol kijken
hij wilt bier
Alle reacties Link kopieren
Hij wil seks met jou, anders zou je die aandacht niet krijgen.
Als jij dat ook wilt, waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Hij is bezet. En hij is ook niet leuk, anders praatte hij niet zo over zijn vriendin.
Hij wil bevestiging dat hij nog in de markt ligt, maar hij gaat niet weg bij zijn vriendin, want hij wil alleen maar dat jij zijn ego streelt.
Alle reacties Link kopieren
Van andervrouws vriend blijf je met je kut poten af. Punt.
S-Meds schreef:
11-12-2019 15:04
hij wilt bier
:rofl:


TO, hoe hij nu tegenover zijn vriendin is, is hij straks over jou als jullie iets krijgen en langer samen zijn.

Hoe je eraan komt, kom je er ook weer af.
Alle reacties Link kopieren
Nee wat wil jij is de vraag? Wil jij aandacht van een man die een vriendin heeft ?

Waarom ben jij hier überhaupt mee bezig om hierover na te denken.
Hij wil jou misschien wel als pleziertje en dan?

Jij moet gewoon bij een man die in een relatie zit uit de buurt blijven vind ik.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Leuk ook hoe je collegas hier een grap van maken. En dat die het blijkbaar ook normaal vinden dat er door jullie wordt geflirt terwijl hij bezet is.
Het punt is, is hij echt zo ontevreden over zijn relatie, of doet hij alsof om gewoon een keertje buitende deur te kunnen neuken?
Waarom maakt hij het niet uit, als ze echt zo'n bitch is?
Madeliefjees schreef:
11-12-2019 13:50
En jij vind het grappig om met een bezette man te flirten?
Foei, wat een zonde! :rofl:
Wist zij veel?
Alle reacties Link kopieren
als je geen reacties wil, moet je geen topic openen
En daarna via PB berichten sturen, is flauw. Reageer dan in dit topic
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke man! Niet dus.

Mijn ex deed hetzelfde. 2 jaar met zijn collega aangepapt en het tegenover mij al die tijd ontkent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven