Wederom contact

06-05-2018 10:19 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
na een radiostilte van drie jaar heb ik weer contact met een scharrel. Ik was toendertijd verliefd, deze persoon niet. Deze persoon wist het allemaal niet, kwam net uit een relatie.
Wat deze persoon wel leuk vond was mijn aandacht waardoor ze geregeld het spelletje aantrekken /afstoten met me speelde.

Maar nu dus weer contact omdat ik de stoute schoenen heb aangetrokken en een bericht heb gestuurd nadat drie jaar terug het contact op een vervelende manier is verbroken.
Hier werd positief op gereageerd en we hebben wat gekletst.
Ik heb daarna bewust de persoon ruimte gegeven omdat deze persoon in een moeilijke fase zit.
Maar ineens kreeg ik gisteren een bericht, of ik ook op een bepaalde plek zou zijn.

Wat moet ik hier nu van denken? Is deze persoon wederom op zoek naar aandacht of wil deze persoon oprecht het contact weer opbouwen en zien wat er van komt?
Gewoon even aankijken en in je achterhoofd houden dat ze zo heeft gedaan. 3 jaar later heeft ze de vorige relatie misschien wel verwerkt. Wie weet! Misschien vind jij haar nu niet eens meer leuk?
Hij reageert omdat jij contact hebt gezocht en hij vast wel een beurt kan gebruiken.
Het is een vrouw.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
06-05-2018 10:26
Het is een vrouw.
Een orgasme dan.
ze is en blijft het zelfde als eerst aantrekken/afstoten en jij bent de speelbal.
Geen idee daar kom je alleen achter door met haar te praten.

Mijn vraag is: wat wil jij hier nog mee?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou eerst bij jezelf nagaan wat je wil.
Waarom denk je dat ze nu in een soortgelijke situatie wel openstaat voor een relatie zonder aantrekken/afstoten?
Ik snap je vraag niet.
Jij hebt contact met haar gezocht. Zij heeft gereageerd. Vervolgens nodigt zij jou uit voor een ontmoeting.
Waarom denk je nu dat zij een spelletje met je wil spelen? En wat was je intentie van het leggen van contact?
Vraag het aan haar.
Je zegt dat ze weer in een moeilijke fase zit en je hebt haar meteen alweer ruimte moeten geven..
Zou er erg voorzichtig mee zijn.. succes ;)
Je hebt toch zelf contact gezocht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven