Wederom contact
zondag 6 mei 2018 om 10:19
na een radiostilte van drie jaar heb ik weer contact met een scharrel. Ik was toendertijd verliefd, deze persoon niet. Deze persoon wist het allemaal niet, kwam net uit een relatie.
Wat deze persoon wel leuk vond was mijn aandacht waardoor ze geregeld het spelletje aantrekken /afstoten met me speelde.
Maar nu dus weer contact omdat ik de stoute schoenen heb aangetrokken en een bericht heb gestuurd nadat drie jaar terug het contact op een vervelende manier is verbroken.
Hier werd positief op gereageerd en we hebben wat gekletst.
Ik heb daarna bewust de persoon ruimte gegeven omdat deze persoon in een moeilijke fase zit.
Maar ineens kreeg ik gisteren een bericht, of ik ook op een bepaalde plek zou zijn.
Wat moet ik hier nu van denken? Is deze persoon wederom op zoek naar aandacht of wil deze persoon oprecht het contact weer opbouwen en zien wat er van komt?
Wat deze persoon wel leuk vond was mijn aandacht waardoor ze geregeld het spelletje aantrekken /afstoten met me speelde.
Maar nu dus weer contact omdat ik de stoute schoenen heb aangetrokken en een bericht heb gestuurd nadat drie jaar terug het contact op een vervelende manier is verbroken.
Hier werd positief op gereageerd en we hebben wat gekletst.
Ik heb daarna bewust de persoon ruimte gegeven omdat deze persoon in een moeilijke fase zit.
Maar ineens kreeg ik gisteren een bericht, of ik ook op een bepaalde plek zou zijn.
Wat moet ik hier nu van denken? Is deze persoon wederom op zoek naar aandacht of wil deze persoon oprecht het contact weer opbouwen en zien wat er van komt?
zondag 6 mei 2018 om 10:27
Een orgasme dan.