Weer misgegaan... :-( wat nu?
zondag 4 oktober 2009 om 16:22
Voor de zoveelste keer is het misgegaan met een man in mijn leven. Op de een of andere manier lukt het me gewoon niet. En eigenlijk gaat het me deze keer niet eens zozeer om het verliezen van weer een man in mijn leven (het was pas een maandje. Het was leuk, maar ach.. daar komen we wel weer overheen), maar het feit dat ik niets liever wil dan een liefdevolle relatie.. en ik wil graag kindjes en ik ben al bijna 35. Ik heb er al vaker over nagedacht om zelf een kindje proberen te krijgen. Maar wat een stap. Maar straks kan het echt niet meer. En dat zou ik vreselijk vinden. Maar aan de andere kant is het niet zoals ik het me altijd heb voorgesteld. Ik wil een lieve man, waar ik het fijn mee heb. En waar ik iets moois mee op kan bouwen. Waar ik een team mee ben en waar ik samen uiteindelijk een kindje mee kan krijgen. Een man waar ik alles mee kan delen.
Ik weet ook wel dat een relatie niet zaligmakend is en ik kan alles heel goed alleen. Altijd zelfs gelukkiger geweest dan met een man (afgezien van die waanzinnig mooie momenten als er wel een leuke man in mijn leven was.. die zijn ook niet uit te vlakken en die laten het leven toch ook weer net dat beetje meer stralen).
Maar het is wel iets waar ik nu serieus over na moet gaan denken. Als ik kinderen wil.. dan toch maar alleen? En wie weet wat er gebeurt in de liefde als dat kindje er eenmaal is?
Het is zo'n beslissing.
Als ik kijk naar wat ik wil.. dan is er ook een man in het plaatje.. waar ik alles mee deel. Maar wat als die man er nou gewoon niet is. En er niet (op tijd) komt.. wat dan...
Ik weet ook wel dat een relatie niet zaligmakend is en ik kan alles heel goed alleen. Altijd zelfs gelukkiger geweest dan met een man (afgezien van die waanzinnig mooie momenten als er wel een leuke man in mijn leven was.. die zijn ook niet uit te vlakken en die laten het leven toch ook weer net dat beetje meer stralen).
Maar het is wel iets waar ik nu serieus over na moet gaan denken. Als ik kinderen wil.. dan toch maar alleen? En wie weet wat er gebeurt in de liefde als dat kindje er eenmaal is?
Het is zo'n beslissing.
Als ik kijk naar wat ik wil.. dan is er ook een man in het plaatje.. waar ik alles mee deel. Maar wat als die man er nou gewoon niet is. En er niet (op tijd) komt.. wat dan...
zondag 4 oktober 2009 om 16:38

zondag 4 oktober 2009 om 22:16
Ik heb de eerste paar pagina's gelezen Vinyl.. Kreeg er tranen van in mn ogen. thanks voor de uitnodiging
Ik ga denk ik wel snel bijlezen en meedoen
Het is nu wel allemaal nog een beetje vers van die man die weer is weggevallen Toch wel heel leuk gehad, al was het maar dat ene maandje. Allemaal maar weer een beetje laten bezinken en dan weer verder ploeteren..

Het is nu wel allemaal nog een beetje vers van die man die weer is weggevallen Toch wel heel leuk gehad, al was het maar dat ene maandje. Allemaal maar weer een beetje laten bezinken en dan weer verder ploeteren..
zondag 4 oktober 2009 om 22:18
maandag 5 oktober 2009 om 12:17
Het voelt zeker shit. Nu pas besef ik eigenlijk hoe leuk ik hem vond
het was allemaal nog zo pril en van echte verliefdheid kon je nog niet spreken. Maar ik wilde hem echt graag leren kennen en kijken hoe het verder zou lopen tussen ons. Was bij hem waarschijnlijk een gevalletje not that into me.. Hij twijfelde en nu wil hij er (al) geen energie meer in steken Liet het me per sms weten dat we beter konden stoppen met "daten" omdat hij er geen toekomst in zag. Die tekst was nog fair enough. Maar toen ik hem belde om verhaal te halen (waar het opeens vandaan kwam en waarom dit per sms gebeurde) was hij zo hard en gevoelloos. "ja uh, ik heb er over nagedacht en dit is mijn beslissing. Ben er gewoon klaar mee," kwam echt over van dus waarom val je me nog lastig, rot op Phoebe. Niks van we hebben het leuk gehad, maar.. Dat doet misschien nog wel het meeste pijn. Net of je bij grof vuil wordt gezet. dus ja.. ik kan daar verder weinig mee natuurlijk. Maar het voelt heel kut.
Begin wel langzaam aan te beseffen dat hij het niet waard is als hij me bijna een uitbrander geeft als ik hem bel, ipv te erkennen dat we leuke momenten hebben gedeeld. Dus ff janken denk ik en weer verder. Hoop dat dit niet al te lang gaat duren. Blegh

Begin wel langzaam aan te beseffen dat hij het niet waard is als hij me bijna een uitbrander geeft als ik hem bel, ipv te erkennen dat we leuke momenten hebben gedeeld. Dus ff janken denk ik en weer verder. Hoop dat dit niet al te lang gaat duren. Blegh
maandag 5 oktober 2009 om 18:56
Na een beetje daten mag je het toch zeker per sms laten stoppen? Hij laat het nog weten joh.
Maar verhaal halen? Daar zou ik zelf ook de kriebels van krijgen. Blijkbaar vond hij het niet leuk genoeg, misschien is hij een ander tegengekomen. Het kan allemaal. Verhaal halen na een paar keer daten vind ik erg overtrokken. Jammer hoor, je moet het jezelf niet zo aantrekken. Dat scheelt al een heleboel verdriet. Echt waar.
Maar verhaal halen? Daar zou ik zelf ook de kriebels van krijgen. Blijkbaar vond hij het niet leuk genoeg, misschien is hij een ander tegengekomen. Het kan allemaal. Verhaal halen na een paar keer daten vind ik erg overtrokken. Jammer hoor, je moet het jezelf niet zo aantrekken. Dat scheelt al een heleboel verdriet. Echt waar.
maandag 5 oktober 2009 om 19:13
Char dat snap ik. Behoorlijk zwaar voor je vriendin, heftig allemaal.
Maar ik bedoelde echt een maand daten. Hooguit dat je voor het eerst anaal wordt genomen. Betreffende sommige mensen is het al wonderbaarlijk als hun naam onthouden wordt na een maand daten, snap je wat ik bedoel? Na een maand heb je nog niets opgebouwd, hooguit een stapel verwachtingen en fantasieën en daar kan de ander natuurlijk niets aan doen.
Maar ik bedoelde echt een maand daten. Hooguit dat je voor het eerst anaal wordt genomen. Betreffende sommige mensen is het al wonderbaarlijk als hun naam onthouden wordt na een maand daten, snap je wat ik bedoel? Na een maand heb je nog niets opgebouwd, hooguit een stapel verwachtingen en fantasieën en daar kan de ander natuurlijk niets aan doen.
maandag 5 oktober 2009 om 19:18
Nou zo ver was ik met hem nog niet hoor.. maar heeft allemaal bij mij wel wat extra lading door die kinderwens ja..
maar wat betreft een maand daten is dat per twee mensen verschillend denk ik. En als je erg persoonlijk contact hebt en het over bepaalde dingen hebt dan kan je aan het einde van het verhaal toch best een net telefoontje verwachten vind ik ipv je er met een smsje in het niets ervan af te maken. Maar je hebt gelijk dat er nog wenig tot niets is opgebouwd. En daarom zal ik hier over niet al te lange tijd wel weer anders tegenaan kijken.
maar wat betreft een maand daten is dat per twee mensen verschillend denk ik. En als je erg persoonlijk contact hebt en het over bepaalde dingen hebt dan kan je aan het einde van het verhaal toch best een net telefoontje verwachten vind ik ipv je er met een smsje in het niets ervan af te maken. Maar je hebt gelijk dat er nog wenig tot niets is opgebouwd. En daarom zal ik hier over niet al te lange tijd wel weer anders tegenaan kijken.
maandag 5 oktober 2009 om 20:04
Ben het eigenlijk met beide wel eens...
In een maand kweek je eigenlijk alleen verwachtingen, je zit nog in de ontdekkingsfase, en het feit dat hij het oer sms stopt vind ik ook eigenlijk (zeker in 2009) best normaal.
Mijn ding zou het niet zijn.
Als ik mijn date zat ben zeg ik dat persoonlijk, vind ik zelf wel zo netjes.
Maar ik snap TO wel dat ze het gevoel heeft dat ze in een maand al best de diepte in is gegaan.
Alleen.....het is een beetje een oppervlakkige diepte zeg maar.
Je kent elkaar amper, je bent aan het aftatsten.
En hij hij besloten dat dit het niet is.
Misschien heeft hij gemerkt dat jij erg met kindjes en een gezin bezig bent.
Kan me voorstellen dat hij daar misschien niet op zit te wachten en daarom het afkapt.
Ik vind het ook moeilijk hoor, om bij vlinders de boel een beetje realistisch te houden
Ik date nu 2 weken en als ik mezelf niet zo af en toe terugfluit ga ik ook hemelfietsen
Gewoon daten, en verder nog even geen verwachtingen hebben
Scheelt een verdriet achteraf vaak..
In een maand kweek je eigenlijk alleen verwachtingen, je zit nog in de ontdekkingsfase, en het feit dat hij het oer sms stopt vind ik ook eigenlijk (zeker in 2009) best normaal.
Mijn ding zou het niet zijn.
Als ik mijn date zat ben zeg ik dat persoonlijk, vind ik zelf wel zo netjes.
Maar ik snap TO wel dat ze het gevoel heeft dat ze in een maand al best de diepte in is gegaan.
Alleen.....het is een beetje een oppervlakkige diepte zeg maar.
Je kent elkaar amper, je bent aan het aftatsten.
En hij hij besloten dat dit het niet is.
Misschien heeft hij gemerkt dat jij erg met kindjes en een gezin bezig bent.
Kan me voorstellen dat hij daar misschien niet op zit te wachten en daarom het afkapt.
Ik vind het ook moeilijk hoor, om bij vlinders de boel een beetje realistisch te houden
Ik date nu 2 weken en als ik mezelf niet zo af en toe terugfluit ga ik ook hemelfietsen
Gewoon daten, en verder nog even geen verwachtingen hebben
Scheelt een verdriet achteraf vaak..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!