what to do?
maandag 14 mei 2018 om 12:41
Snap ik. Geheimzinnig gedoe hou ik ook niet van. Zou er met haar over praten en vragen waarom.
Ik heb ook exen. Kan ik goed mee opschieten. Contact zou ik niet verbreken voor een nieuwe relatie, omdat deze exen vrienden zijn geworden. Heeft nieuwe relatie maar te accepteren.
Qua onzekerheid:
Buikpijn hier van hebben, relatie willen verbreken, zogenaamd interessante ex..
Ze is bij jou en jij bent toch leuk?
Geen buikpijn waard hoor..
maandag 14 mei 2018 om 12:42
Dat stond er voordat ik reageerde niet.
Waar haal jij bewust verzwegen vandaan dan?
maandag 14 mei 2018 om 12:46
Uit de OP: "maar nu ben ik ergens achter gekomen. Ze heeft nog steeds contact met een ex en wil dit contact niet verbreken."
Een half jaar verzwegen ex incl contact noem ik een bewuste actie.
maandag 14 mei 2018 om 13:08
Je kan haar een keuze stellen, maar het is aan haar of zij daar wat mee doet. Mijn vriend heeft vanaf het begin af aan verteld nog contact te hebben met 2 exen. Helemaal prima, want die jongen heeft ook een leven voor mij gehad.
Je moet maar zo denken, er is een reden dat het is uit gegaan. En er is ook een reden dat ze nu bij jou is. Maar als je hier niet goed mee kan dealen, kun je dit ook rustig aangeven. En dan iig vertellen dat je niet wil dat het achter je rug om gebeurt.
Je moet maar zo denken, er is een reden dat het is uit gegaan. En er is ook een reden dat ze nu bij jou is. Maar als je hier niet goed mee kan dealen, kun je dit ook rustig aangeven. En dan iig vertellen dat je niet wil dat het achter je rug om gebeurt.
maandag 14 mei 2018 om 13:17
O, je wilt graag gerust gesteld worden ook al gaan bij jou alle alarmbellen af.
Prima, verheug mij nu al op de vervolg topics!