Whatsapp contact

30-07-2019 20:23 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Sinds januari was ik aan het daten met een hele leuke jongen. We klikten op alle vlakken heel goed en het was alsof we elkaar al jaren kenden, echter 1 "minpuntje", ik was niet hoteldebotel verliefd.

Ik zocht daar weinig achter omdat we op alle vlakken matchen en mijn gevoel voor hem steeds groter werd en de keren dat ik wel zwaar verliefd was, ik steeds teleurgesteld werd omdat het een foute man was. Nu heeft hij er in mei een punt achter gezet, omdat hij ook die onwijze kriebels miste en volgens hem is dat essentieel voor een goede relatie?

Na een korte stop van 2 weken hebben wij weer dagelijks contact. Hele gesprekken volgen en het stopt niet. We spreken niet af, maar is het normaal dat je nog elke dag contact hebt? Of moet ik hier niets achter zoeken en een poging tot afspreken laten varen? Hij wilde niks van mijn Tinder verhalen weten, terwijl hij zelf ook al actief is op Tinder.

Ik wil geen hoop creeeren bij mezelf dus graag jullie advies.
Als hij graag zou willen zou hij ook willen afspreken lijkt me. Hij vind de aandacht leuk totdat er iets anders voorbij komt.
Wat maakt het uit of het normaal is? Ik denk dat weinig mensen zo intensief contact houden met een recente ex-scharrel maar kennelijk hebben jullie daar behoefte aan.

Vraag is wel of het geen verwarring brengt als 1 van jullie toch nog op meer hoopt. Maar dat kun jij zelf beter beoordelen.
Jij vindt het blijkbaar goed en normaal want je doet er elke dag aan mee. Wat maak het uit wat een ander er van vindt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik bedoel meer of dit signalen zijn dat ik het erop moet wagen om een afspraakje te introduceren of is dit vele app contact nog normaal tussen twee ex scharrels en moet ik er niets achter zoeken?

Ik weet tegenwoordig niet meer wat normaal is en wat niet. En ik wil mezelf niet voor schut zetten door hem te vragen om iets te gaan drinken en dan duidelijk de verkeerde signalen heb opgevangen.
Traveller19 schreef:
30-07-2019 20:59
Ik bedoel meer of dit signalen zijn dat ik het erop moet wagen om een afspraakje te introduceren of is dit vele app contact nog normaal tussen twee ex scharrels en moet ik er niets achter zoeken?

Ik weet tegenwoordig niet meer wat normaal is en wat niet. En ik wil mezelf niet voor schut zetten door hem te vragen om iets te gaan drinken en dan duidelijk de verkeerde signalen heb opgevangen.
Oké, je wilt dus zelf meer. Dat was me niet duidelijk geworden in de OP.

Helaas hebben we geen glazen bol. Het kan zijn dat hij tot inkeer is gekomen maar het kan net zo goed zijn dat hij bepaalde miste (aandacht, aanspraak, gezelligheid) en nog steeds van mening is dat het totaalplaatje van een relatie niet werkt.

Hoe zit dat bij jou? Heb je nu wel de kriebels die je eerder miste?
vivautrecht85 schreef:
30-07-2019 21:02
Oké, je wilt dus zelf meer. Dat was me niet duidelijk geworden in de OP.

Helaas hebben we geen glazen bol. Het kan zijn dat hij tot inkeer is gekomen maar het kan net zo goed zijn dat hij bepaalde miste (aandacht, aanspraak, gezelligheid) en nog steeds van mening is dat het totaalplaatje van een relatie niet werkt.

Hoe zit dat bij jou? Heb je nu wel de kriebels die je eerder miste?
Ik heb nu ook geen kriebels, maar voor mijn gevoel is die onwijze verliefdheid ook na 6 maanden niet zo noodzakelijk.
Zolang je blij wordt van elkaar als je elkaar ziet, elkaar mist, de aantrekkingskracht aanwezig is en je verder met elkaar kunt lachen, huilen, praten etc.. En dit hadden wij allemaal. Dus voor mijn gevoel is hij opzoek naar een sprookje en niet echt realistisch, maar dat is mijn mening.

Ik heb het geaccepteerd en hem eenmalig geprobeerd te overtuigen, maar hij bleef erbij dat die verliefdheid essentieel was voor de eerste 2 jaar om iets succesvol te laten zijn. Ik heb hem gelaten en dacht als hij tot inkeer komt dan hoor ik hem wel. En sinds 1 juni hebben we weer dagelijks contact dus kan hij dat toch niet helemaal loslaten en geeft mij dat ergens hoop? Al vind ik dat het vanuit hem moet komen om af te spreken en dat is tot op heden niet het geval. Daarom misschien toch zelf 1x proberen?
Sja je kan het proberen toch?
En als hij niet wil kun je meteen het contact afkappen want daar zit je dan toch ook niet op te wachten?
In dit geval lijkt het me verstandig om zelf duidelijk te zijn. Vraag hem op de man af of het herstelde contact voor hem iets meer betekent dan gewoon gezelligheid. Als jij al hebt gezegd dat je verder/meer zou willen met hem dan kun je nu aangeven dat wat jou betreft die stap gezet moet worden en dat je anders een punt achter het contact zet. Als jij meer wilt en hij niet dan kan hij jou niet als casual vriendin/maatje erbij hebben, dat is voor jou niet fijn en ook niet eerlijk. Als hij echt niks met je wil dan moet hij andere vrienden gaan zoeken.

Tenzij jij open staat voor vriendschappelijk contact met hem als een relatie er niet inzit, maar ook dan kun je maar beter duidelijkheid hebben over zijn intenties. Als je maar blijft raden en hopen dan maak je jezelf ook niet vrolijker.
Ja lastig. Want waarom zou hij anders appen, als hij niet geïnteresseerd in je is? Dus ik zou nog wel een poging wagen ja.
wil je zelf zo doorgaan waarbij je misschien voor niks hoop houdt?
Ik vind het niet normaal nee maar ja een ander misschien wel. Punt is wat jij wil.
ik zou hier niet gelukkig van worden en ik zou hem idd de keuze geven ofwel ervoor gaan ofwel het contact stoppen.
Het kan van alles zijn bij mannen misschien is hij afgewezen in de tussentijd door andere meiden of heeft het toch niet helemaal zo uitgepakt als ie wilde bijv. geen leuke dates etc.

en dan denk je toch vaak nog terug aan diegene met wie het wel leuk was... maar kan zijn hij de gevoelens die jij hem gaf alleen mist en niet per se jou

dus zou wel uitkijken. Zit in zelfde scheepje en toen ik ineens hard ging hield hij de bood af en sindsdien heeft hij de macht en voel ik me ellendig. :( als hij je echt wil ga je dat vanzelf wel merken.
Letsgetlosttonight schreef:
30-07-2019 21:21
Ja lastig. Want waarom zou hij anders appen, als hij niet geïnteresseerd in je is? Dus ik zou nog wel een poging wagen ja.
Hij is vast geïnteresseerd in haar maar TS wil volgens mij weer een relatie. Hij wilde dat niet meer. Wellicht mist hij de aandacht of het tijdverdrijf maar ik lees vooralsnog geen duidelijke signalen dat hij weer het totaalpakket wil.
Voor mij zou het er voor gaan zijn of afkappen. En dat zou ik ook naar hem communiceren. Ik denk niet dat je meer smaken hebt, want dit lijkt je ook niet gelukkig te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven