wie heeft een long distance relatie en hoe doen jullie dit?
maandag 1 december 2008 om 01:06
Hallo,
Tijdens een reis door midden Amerika, ben ik verliefd geworden op een Nicaraguaan. Ik ben nog maar net terug van de reis, maar vraag me toch af hoe anderen dit doen. We mailen, sms-en en bellen veel en ik ga over 3 maanden terug, maar het is moeilijk op lange afstand. Herkent iemand zich hierin en met name op een toch best wel lange afstand? Wat zijn de plannen voor de toekomst? Heeft het überhaubt een kans van slagen?
Groetjes, Kevertje1
Tijdens een reis door midden Amerika, ben ik verliefd geworden op een Nicaraguaan. Ik ben nog maar net terug van de reis, maar vraag me toch af hoe anderen dit doen. We mailen, sms-en en bellen veel en ik ga over 3 maanden terug, maar het is moeilijk op lange afstand. Herkent iemand zich hierin en met name op een toch best wel lange afstand? Wat zijn de plannen voor de toekomst? Heeft het überhaubt een kans van slagen?
Groetjes, Kevertje1
maandag 12 januari 2009 om 11:57
Ik heb sinds 9 maanden een LDR met een amerikaanse man. Vanwege zijn werk zit hij nu in Nigeria. Je begrijpt dat we elkaar op dit moment heel weinig zien. Daar en tegen hebben we wel heel veel contact via de chat en sms en we veel. Het gaat bij ons zo goed dat we van de zomer gaan trouwen en ik met mijn kinderen naar amerika ga emigreren. Dus je ziet dat het wel degelijk kan. Je moet er wel voor open staan, veel geduld hebben en genoegen nemen met de vele berichtjes via internet en telefoon. Geniet vooral van de momenten dat jij bij hem bent.