Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!

Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)

Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...

De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).

Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).

Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)

Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!

Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!

Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
haha, is echt grappig deze verhalen hier:P

Mijn mislukte date...

Jongen vroeg of ik meewilde naar de bios, Ik ja gezegt...

Vraagt hij vervolgens : Wat wil je dat ik aantrek??

Dus ik gezegt dat hij dat lekker zelf moest weten, maar hij wilde het toch graag laten zien via de cam. Dus oke, hij de cam aan.. Ging hij op een tafeltje in zijn kamer rondjes staan draaien om zijn kleren te showen. Ik eerlijk gezegt dat ik zijn T-shirt niet zo geweldig vond.. Vervolgens heeft hij een half uur op dat tafeltje rondjes gedraait omdat hij ze allemaal wilde zien.

Kwam op mij al redelijk hopeloos over...

Uiteindelijk kwam hij op het idee dat hij een knal oranje shirt aan wilde doen, omdat het ergens in de voetbaltijd was.

Ik gezegt dat het maar goed was dat het donker is in de bios:P

Wij de volgende dag daarheen... En we moesten nog wachten totdat de film begon, en daar buiten stonden een soort van fontijntjes. Ik als grapje gezegt : lijkt me best grappig als iemand daar perongelijk doorheen loopt. Vervolgens zei die : Nou, voor jou dan!! En loopt dwars door die dingen heen. Hij helemaal nat.. kwam zich toen aan mijn nieuwe kleren afvegen:S

Zaten we vervolgens bij de film (Twilight 3) en op het moment dat er een stukje kwam waar in gezoend werd, ging hij zo zijn shirt omhoog trekken, over zijn hoofd, omdat hij het niet wilde zien. Ik schaamde me echt kapot!!

Wilde hij vervolgens iets gaan drinken, op zijn kosten... Dus wij wat drinken... Bleek het dat je daar niet kon pinnen en hij geen contact geld had, kon ik alles betalen.

Evenlater thuis kreeg ik meerdere smsjes. De eerste omdat hij zich zorgen maakte, doordat hij nog niks had gehoord of ik wel veilig thuis was gekomen. Daarna een smsje of mijn moeder de bruiloft al aan het plannen was. Toen werd ik toch wel bang:P
Wat doet dit topic raar...

Maar goed, nog iemand een leuke date gehad?
Dit topic is leuk! Meerrrrrrrrrrrrrrrr!!!
Ach ik had ooit via internet een date. Die gozer heette dus ook Steve... zou het aan de naam liggen? Over MSN klikte het echt superleuk. WIj in de stad afgesproken en we zouden gaan poolen. Lekker algemeen kun je snel weg als het niets is. Dus ach, Steve zag er best leuk uit en in eerste in stantie dacht ik YES! Wij poolen en Steve deed heeeeeel amicaal. Wat overdreven, maar ach. Na een uur begon hij mij te behandelen alsof we al jaren een relatie hadden..... Af en toe een arm om me heen, zoen op mijn slaap en toen ik naar het toilet ging tik op mijn bil..... we hebben het spelletje uitgespeeld en daarna gaf ik aan dat ik naar huis wilde. Toen wilde hij mij zoenen... met een stalen gezicht heb ik gezegd dat ik niet zoen op de eerste date.... oh wat een leugen maar ja, wist niet hoe ik er anders onderuit kwam, wilde het gewoon niet. Steve was gelukkig een watje en ging gewoon weg. Later over MSN verteld dat we toch niet klikten. Hij was zooo verontwaardigd. Want hij had het zo naar zijn zin gehad.... pfff heb hem overal moeten blokkeren. Achteraf kan ik er ontzettend om lachen. Maar op dat moment dacht ik echt waar ben ik beland.
Creativiteit kent geen grenzen
Zou een keer ´s middags iets gaan drinken met een jongen, kom ik het cafe binnen, is hij al zwaar aangeschoten. We zaten aan de bar en hij bestelde het ene drankje na het andere. Hij was na een tijdje gewoon echt bezopen en begon ook het barpersoneel te irriteren. Hij wilde daarna nog met mij wat gaan eten, heb hem vriendelijk bedankt en ben naar huis gegaan. ik stond echt perplex dat iemand dat gewoon doet op een date.
quote:Chanta schreef op 15 januari 2011 @ 01:23:

Ach ik had ooit via internet een date. Die gozer heette dus ook Steve... zou het aan de naam liggen? Over MSN klikte het echt superleuk. WIj in de stad afgesproken en we zouden gaan poolen. Lekker algemeen kun je snel weg als het niets is. Dus ach, Steve zag er best leuk uit en in eerste in stantie dacht ik YES! Wij poolen en Steve deed heeeeeel amicaal. Wat overdreven, maar ach. Na een uur begon hij mij te behandelen alsof we al jaren een relatie hadden..... Af en toe een arm om me heen, zoen op mijn slaap en toen ik naar het toilet ging tik op mijn bil..... we hebben het spelletje uitgespeeld en daarna gaf ik aan dat ik naar huis wilde. Toen wilde hij mij zoenen... met een stalen gezicht heb ik gezegd dat ik niet zoen op de eerste date.... oh wat een leugen maar ja, wist niet hoe ik er anders onderuit kwam, wilde het gewoon niet. Steve was gelukkig een watje en ging gewoon weg. Later over MSN verteld dat we toch niet klikten. Hij was zooo verontwaardigd. Want hij had het zo naar zijn zin gehad.... pfff heb hem overal moeten blokkeren. Achteraf kan ik er ontzettend om lachen. Maar op dat moment dacht ik echt waar ben ik beland.Eh...snap het even niet: je ontmoet een jongen via internet, en spreekt af. Vervolgens geef je em hoop door "het spelletje mee te spelen" en daarna wimpel je em af. En het is voor jou de meest afgrijselijke date? Lijkt me dat het meer afgrijselijk was voor hem, eigenlijk. Niet leuk om aan het lijntje te worden gehouden, en dan afgewimpeld te worden. Lijkt me.
Ik heb ook zo'n vage date gehad!

Jaren geleden een poging gewaagd op een dating-site. Na 2 uur kon ik al het kaf van het koren gaan scheiden, getrouwde mannen die een leuke date zochten, en 40ers die graag onder moeders vleugels vandaan wilden... Maar ook een hele leuke spontane mail van E. Leuk bericht terug gemaild, en al gauw msn-adressen uitgewisseld.

Best leuke gesprekken gehad, foto's over en weer uitgewisseld. Toen hij op een dag in mijn buurt een vergadering had, hebben we een date geprikt voor een etentje na zijn vergadering. Ik stond keurig op tijd te wachten op de afgesproken plek, toen er door een klein jongetje van 4 aan mijn jas getrokken werd.. 'Wacht jij op mijn papa?' Ik gevraagd hoe zijn papa heet. 'Mijn papa heet E, en daar is ie' zei het mannetje al wijzend naar de overkant van de straat. Dus ik keek, staat hij daar op z'n dooie gemak, samen met nog 2 van zijn kinderen op me te wachten... Na 3 keer diep ademhalen ben ik naar hem toe gelopen, met de bedoeling om te vragen, wat hier precies aan het handje was. Hij gaf me drie zoenen, en vertelde er meteen doodleuk bij, dat hij zo nerveus was, en zijn kids had meegebracht om voor 'ijsbrekers' te spelen!!! Als ik nou geweten had dat hij kids had.. Maar op mijn vraag op msn of hij kinderen had, heeft meneer stellig geantwoord: 'gelukkig niet zeg'.. Niet zijn kinderen, maar het feit dat hij niet eerlijk was geweest, hebben me doen besluiten om het na het 'etentje' bij Mac D. netjes af te kappen, met het advies aan hem om bij een volgend date wel eerlijk te zijn tegen de betreffende vrouw!
quote:chrissiy schreef op 16 januari 2011 @ 10:10:

[...]

Eh...snap het even niet: je ontmoet een jongen via internet, en spreekt af. Vervolgens geef je em hoop door "het spelletje mee te spelen" en daarna wimpel je em af. En het is voor jou de meest afgrijselijke date? Lijkt me dat het meer afgrijselijk was voor hem, eigenlijk. Niet leuk om aan het lijntje te worden gehouden, en dan afgewimpeld te worden. Lijkt me.Niet het spelletje meespelen, maar uitspelen, ze gingen poolen
quote:Bellybutton schreef op 16 januari 2011 @ 15:33:

Ik heb ook zo'n vage date gehad!

met het advies aan hem om bij een volgend date wel eerlijk te zijn tegen de betreffende vrouw!Die vrouwen komen er wel overheen, maar wat te denken van die kinderen?!?! En dan ook nog zn zoontje van 4 erop afsturen! Daar zou je het meest verontwaardigd over moeten zijn.
Ha ha leuk dit topic. Heb er meerdere maar begin maar met de raarste wending.

Had na een weekje mailen en bellen afgesproken met een man, 34, niet echt helemaal mijn type maar veel humor, lief en kwam betrouwbaar over dus wilde wel een gokje wagen.

Toen ik hem zag viel een beetje tegen (vergeleken bij de foto dan hé) maar liet me daar niet door uit het veld slaan. Had ook een beetje het gevoel dat ik niet helemaal bij het plaatje in zijn hoofd paste dus

Vervolgens nam ie me gezellig mee naar de Mac (??) en ging terwijl we koffie dronken de hele tijd ongeïnteresseerd in zijn telefoon zitten kijken. Ik was er toen wel klaar mee en stelde voor dat hij me af zou zetten bij het station maar hij beweerde dat hij het heel gezellig vond en nog wel even een stukje wilde wandelen ofzo bij de plas in de buurt.

Nou ja, toch maar voordeel van de twijfel gegeven, wij in de auto en hij nam niks van me aan en reed ontzettend om en verkeerd, keihard, steeds inhalen.. ik was doodsbenauwd!

Uiteindelijk begint ie opeens in zijn zakken te voelen en was ie zijn geliefde telefoon kwijt.. (twijfel er nog steeds aan) Dikke paniek natuurlijk en hij vloeken en tieren en nog harder rijden en ik kon ook niet zomaar in the middle of nowhere uitstappen..

Heeft nog bij de Mac in de vuilnis zitten zoeken naar zijn telefoon.. en toen mij dus eindelijk gedropt (opluchting)

Ik heb uit interesse nog gemaild of zijn telefoon al terug was (kon hem natuurlijk niet meer bereiken) en geloof het hele verhaal nog steeds niet, volgens mij durfde hij gewoon niet te zeggen dat hij me niet leuk genoeg vond.

Vervolgens krijg is ZES maanden later een sms en mail waarom ik niets meer heb laten horen (??) Ik heb deze keer ook echt niks meer laten horen
@ dolphin: klopt! Ben inmiddels getrouwd en heb zelf kinderen, en als ik erover nadenk om m'n kids als 'lokaas' of 'ijsbrekers' te gebruiken bij elke willekeurige date..brr nee onbegrijpelijk!
Meer! Ik wil meer! Ik heb het topic een tijdje geleden ontdekt en vind het zo verschrikkelijk dat ik nu bij ben! Dus meer!

Helaas kan ik zelf niets toevoegen. Ik ben niet zo van het daten en ik heb eigenlijk ook geen slechte ervaringen...
had ooit een date via zo'n datingsite. Ik had in mijn profiel een hele lijst staan van dingen die ik leuk vind waaronder een massage geven of krijgen. Hij maakte tijdens het chatten nog een geintje dat hij mij er dan ooit wel eentje wilde geven, gaaaap, origineel....

Anyway, ik had niets te doen een paar dagen later en dacht; ach joh hij kletst verder leuk en ziet er goed uit, doe eens gek. Dus ik iets met hem drinken. Hij zag er een stuk minder leuk uit dan op de foto's maar zn ego was er niet minder om. Hij kwam een kwartier te laat, zat non stop met zn telefoon te spelen en stelde binnen een half uur al voor om mij dan maar die massage te gaan geven bij mij thuis.. :O:O

Ik praatte er in eerste instantie nog overheen, zelfs toen hetzelfde verzoek binnen het uur nogmaals gedaan werd. In de tent waar we zaten was het inmiddels zo luidruchtig geworden dan we elkaar nog moeilijk konden verstaan dus ik stelde voor om ergens anders te gaan zitten. Meneer zag dit klaarblijkelijk als een verkapt verzoek tot sex want we stonden nog niet buiten of hij kwam weer met z'n massagetruuk aan. Ik heb m gezegd dat ik het helemaal maar liet zitten, heb m 3 zoenen gegeven en ben linea recta in de tram gestapt en met een vriendin de kroeg in gegaan in een ander deel van de stad.
Ik ben zo brutaal om dit topic (mijns inziens een van de vermakelijkste ooit) weer eens te uppen in de hoop dat er weer nieuwe ervaringen bijkomen om de vouwen weer in de broek te lachen
Ik was 21, had net mijn eerste baan en tijdens het stappen leerde ik een (dacht ik) leuke jongen kennen. We raakten aan de praat en hij schepte op dat hij ontzettend goed verdiende. We spraken af om op een woensdag wat te gaan drinken, en aangezien ik het volgens hem niet zou kunnen betalen, zou hij dat doen. Ik had er toen al een apart gevoel bij...maar dat was niks vergeleken bij het feit dat we de mac donalds in liepen voor koffie van 1 euro..

Je begrijpt natuurlijk dat ik snel mijn eigen portemonnee trok, de koffie betaalde en daarna ben weggegaan...

ik ben hem nog wel eens tegen gekomen in de trein...als conducteur...

wat een leuk topic dit
Haha hilarische verhalen hiero!
Wat een heerlijk topic! Ik doe mee het actief en levendig te houden ;)

Paar weken terug een date gehad via internet, hadden 10 minuten gekletst via de site en kwamen tot de conclusie dat we ons beide verveelden en dus best een drankje in de stad konden doen.

Zag al binnen 30 seconde dat het hem niet werd, maar vooruit we gaan wat drinken. Op zich redelijk gezellig gekletst en liepen na twee drankjes nog even een rondje door de stad. Vraagt ie aan mij wat ik eigenlijk in een man zoek dus ik noem wat eigenschapen op. Stel hem dezelfde vraag en het enige wat hij kan zeggen is dat hij het vanuit hier graag verder op wil bouwen. Ik denk, wat opbouwen??? Dus ik vroeg hem of ik er een nachtje over mocht slapen en dat mocht gelukkig. Volgende ochtend hem meteen laten weten dat ik geen interesse had. Tot 3 weken na de date heeft hij me nog bestookt met vieze smsjes (helemaal uit het niets) en een telefoontje waarin hij zei toch echt niet te begrijpen dat we niet gewoon leuke dingen met elkaar konden doen? Uhm??? Wat denk jij?? No way Jose!

Toen ik een jaartje of 15 was ook een date gehad met een jongen via internet. Weken gemaild en toen uiteindelijk afgesproken op het station. Staat daar een sulletje met veel te grote ruzak maar hé..was toen al beleefd dus we gaan wat drinken. Vreselijk saai en ik schaamde me voor hem zo'n nerd dat hij was (ik was 15 he). Na een uur had ik als smoes dat ik van mijn moeder vroeg thuis moest zijn en kon hij dus met weer drie(!!!) uur met de trein terug. Thuis meteen gemaild dat ik het hierbij wilde houden. Vervolgens nog een aantal mails van een vriend van hem gehad dat ik een kutwijf en een hoer was! Ik had hem met geen vinger aangeraakt!!!

Eerste jaar studententijd met vriendin op stap, zij spot een leuke vent, ik spot zijn vriend. Op zich wel gezellig maar niet bijster interessant. Met z'n vieren naar "haar" vent gegaan, daar een kaartspelletje gedaan met onze zatte kop maar vriendin wilde blijven slapen en dus moest ik ook wel ergens blijven slapen, bij die vriend dus. Er was wel gezoend maar that's it. Bij hem op z'n studentenkamer aangekomen gaat zijn broek uit en komt en een witte slip tevoorschijn...whaha...dat is echt een afknapper. Zo''n macho en dan dat. Heb hem meerdere malen duidelijk moeten maken dat ik geen interesse had voor wat er onder de slip zat en dat ik wilde slapen. Ik mocht een uurtje bij hem in bed liggen want hij maakte me wakker of ik ajb op z'n bank wilde gaan liggen. Zal zijn trots gekrenkt zijn?? 2 Uur later mijn vriendin weer opgezocht...zij had een leuke nacht gehad en geen oog dichtgedaan...ik ook niet maar niet omdat ik zo'n geweldige seks had gehad :S
Oja....ik was 18 en had een relatie met mijn beste vriend maar het was net uit met mijn vorige vriend. Hopeloos verliefd lag ik de volgende dag al met hem in bed.

Zodra zijn moeder wist dat wij eindelijk (ik was al kind aan huis) een relatie hadden, kwam de opdracht dat ik me even moest laten testen want ja, ik had immers al meerdere vriendjes gehad. Pas toen dat gebeurd was en ze de uitslag van ons beide wist, kregen we toestemming om seks met elkaar te hebben...hoe naïef kun je zijn ;)
Whahaha, wat een geweldig topic. Ik heb zelf (gelukkig nog) geen horrorverhalen, maar als dat nog komt, kom ik ze zeker hier vertellen...
Een van mijn eerste dates, ik heel nerveus, hij zou me komen ophalen in zijn auto bij mijn ouders huis en we zouden naar de film gaan. In zijn auto gestapt had hij niet veel te vertellen dus ik vulde de stilte op door wat te kwebbelen en vragen te stellen.

Aangekomen bij de bios zat hij de helft van de tijd met zijn mobiel te spelen, had een telefoongesprek met een vriendin van hem en liet me grijnzend zijn achtergrondplaatje zien wat zoiets was als een nacht met mij: priceless... hm.

We gingen naar een of andere actiefilm met heel veel geweld, lekker romantisch haha, en omdat hij opeens wegliep om op een andere plek te parkeren (huh?) moest ik voor ons beiden betalen. In de pauze had hij niks nada interesse in me en vertelde hij alleen over zichzelf.

Daarna maar weer de auto gepakt, ik had er al helemaal geen zin meer in, zet hij me zo af bij mijn huis en zegt ja ik ga nog even de stad in, naar *naam van de kroeg/discotheek waar we beiden meestal heengaan*.... uhh oké, veel plezier dan, leuk dat je me eerst snel wil lozen.

De eerstvolgende keer dat ik hem in die kroeg zag, was hij ergens in de hal een ander meisje in haar nek aan het zoenen, is niks meer geworden.
Heerlijk al die verhalen! Heb een dag vrij en weinig te doen, dus ik heb heel kansloos het hele topic in 1x uitgelezen.

Ik heb een aantal jaar terug een tijdje gescharreld met een jongen. Echt een prima gozer, ziet er goed uit, heeft leuke vrienden, goede baan, heel normaal eigenlijk. Ik spreek hem nog steeds af en toe, en dan vraag ik me af hoe zo'n jongen zoveel 'fouten' kon maken haha.

Date 1 met deze jongen: hij kwam me ophalen met de fiets (het was erg mooi weer en we gingen naar het strand), en meneer wist wel een plekje waar we de fietsen neer konden zetten. Dit bleek bij zijn ouders thuis te zijn, kon ik gelijk even kennis maken met moeders en oma hahaha. Serieus, dat bedenk je toch niet op de eerste date?

'Date' 2: Hij stond op mijn verjaardag onverwachts voor mijn deur met een enorme bos rozen. Superlief natuurlijk, alleen ik hou absoluut niet van zogenaamd spontane bezoekjes. Ik woonde toen nog thuis (was een jaar of 19 toen), mijn ouders

hadden hem nog nooit gezien. Mijn ouders lagen in scheiding en mijn vader was net het huis uit. Hij wilde me toch graag zien dus was ook gewoon op visite gekomen. Dat was al ongemakkelijk, en met dit erbij helemaal. Maargoed, zijn bedoeling was erg goed natuurlijk.

Date 3: hij bracht me thuis nadat we 's avonds ergens een drankje hadden gedaan. Na een kus en een knuffel begint hij ineens keihard te huilen,'ik mis Lindaaaaahaaa!'. Ehh, wie is Linda zei ik? Nou, dat was dus z'n ex. Hij heeft daar echt ongegeneerd staan janken een half uur lang. Ik vond het eigenlijk heel sneu dus ik heb die arme jongen staan troosten hahaha. Toen ik een keer bij hem voor het eerst bleef slapen was ik m'n tanden aan het poetsen bij de wastafel in zijn slaapkamer. Hij lag al op bed, en in de spiegel kon ik zien dat hij snel iets van zijn nachtkastje gristte en onder zijn kussen wegmoffelde. Toen ik ernaar vroeg bleek het een foto van z'n ex te zijn. Toen was het voor mij echt klaar hoor haha
Een van mijn allereerste dates op het station Eindhoven elkaar ontmoet, vage jongen, maar goed. Rondje door de stad gelopen, volgens mij zelf nog ergens wat gegeten, en toen als een haas naar huis.
Toen ik 21 jaar was en net in een grote nieuwe stad woonde ging ik elk weekend uit om te dansen. Daar ontmoette ik een jongen. Hij zei dat hij Italiaans was en Antonio heette. Aan het eind van de avond mee gezoend. Hij had een rare tand, maar goed. Daarna nog 1 date gehad waarbij hij me zijn huis wilde laten zien. Ik ging mee. Hij deelde de flat met een andere jongen. Ik schrok me een ongeluk toen ik zijn slaapkamer zag! Daar had hij mijn naam met de schuimletters van het zoontje van die andere jongen gemaakt en boven zijn raam gehangen. Verder stonden er allemaal kaarsen in zijn kamer en daarbij een pasfoto van mij. Ook kreeg ik een brief van hem waarin hij schreef dat hij met me wilde trouwen en kinderen krijgen. Elke letter ( en dit verzin ik niet ) had hij onderstreept met een andere kleur... Ik ben bijna weggerend. Ik heb het ' uitgemaakt'. Daarna ben ik nog 2 jaar per telefoon lastig gevallen door hem. Later kwam ik erachter dat hij een Egyptenaar was en over zijn hele leven had gelogen....
weg ge-edit, sorry
nou ik ben weer op date geweest en hij kan weer op dit topic hoor.

Op msn enzo was dit echt een leuke vent, blijkt maar weer dat je niet te lang moet wachten met afspreken. Meneer komt aangelopen, ik sta op om een hand te geven en er blijkt dus gelijk dat meneer heeft gelogen over zn lengte, zucht....

Ok nou we gaan zitten, zie ik dat hij SLIPPERS draagt naar de date, gecombineerd met de meest droge onverzorgde voeten die ik ooit heb gezien. Ben ik nou zo veeleisend?!?! Ik kon het niet laten om halverwege de avond te melden dat het tegenwoordig echt niet gek is voor mannen om naar de pedicure te gaan...

Maar goed ik hou mezelf voor; niet gelijk zo veroordelend, geef hem een kans.

Dus we gaan zitten, bestellen wat te drinken en beginnen te praten. In de tweede zin van meneer viel het eerste scheldwoord al en in het geheel bleek hij gewoon eigenlijk niet al te beschaafd.

Daarbij viel na verloop van tijd de ene na de andere ongemakkelijke stilte (ja ik ben niet op mn mondje gevallen maar als ik continu de kar moet trekken...) en verveelde ik me gewoon. Meldt ie en passant ook nog even dat hij weleens een date heeft gehad waarbij hij er geen woord tussen kreeg terwijl hij de hele date stiltes liet vallen en geen enkele vraag aan mij gesteld heeft...?!

Ging hij aan het eind ongegeneerd zitten smsen en toen hij nog even vertelde dat hij een hekel aan katten had terwijl er luid en duidelijk in mijn profiel staat dat ik dat zeker niet heb was de maat wel vol voor me. Gelukkig begon ie aan het einde geen loze uitspraken over een vervolg te doen.. Pfffff wat een bezoeking weer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven