Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!

Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)

Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...

De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).

Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).

Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)

Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!

Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!

Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
In de periode dat ik nog datete met mannen heb ik ook een paar vréémde dates gehad.

1) Afgesproken met een jongen, zou op 'm wachten op het station. Zouden als date gewoon een terrasje pakken. Tijdens de date kon die alleen over zijn ex praten en hoezeer hij haar miste. Bleek het te gaan over een "relatie" die al tien jaar voorbij was en toen dat meisje ter sprake kwam bleek ze op dat moment 22 te zijn. (hij zes jaar ouder)

Toen ik met 'm terugliep naar het station moest ie een treinkaartje kopen (had geen retourtje gekocht, want "je wist maar nooit.")

2) Afgesproken met een man, waar ik superleuk mee kon kletsen. Geloof ik 2x een date mee gehad, maar niks gebeurd. Vroeg hij per mail: Vind je mij eigenlijk seksueel aantrekkelijk? Ik vond dat tóen echt een hele rare vraag na een date, maar misschien bedoelde hij wel gewoon: Val jij eigenlijk wel op mannen?

3) Afgesproken om ergens een kopje koffie te gaan drinken met een man. De mailwisseling liep al niet lekker en ik had eigenlijk al geen zin in de date. Konden ook niet praten, vielen veel stiltes. Ging hij gekke bekken trekken en zijn tong uitsteken...

Ik dacht bij date 3 ineens wel terug aan hoe ik járen daarvoor wel verliefd was geweest op een meisje en dacht: misschien moet ik toch maar weer eens vrouwen daten. En dat was meteen de 1e date een succes!
heb 2 horror stories achter de rug wat daten betreft, en er een steen van in mijn buik.

beide van datingsite; nr 1 die er te wauw uitzag , aantal weekenden samen doorgebracht, maar mocht niet zijn familie ontmoeten.Hij ging op vakantie en zou me sms en of bellen; niets gehoord, was al lang en breed terug ( zou naar vriend gaan op vakantie), en ik vroeg toen waarom hij niks had laten weten op vakantie; omdat hij zijn vliegtuig gemist had en zijn gsm uit had staan.En toen kwam ik erachter dat een meid met hem mee was gegaan op vakantie.Ik wist toen genoeg.

"nr2"is te snel gegaan; maar wat had ik/we een goed gevoel erover, onlangs gebeurd. Eerst wat gemaild, verteld dat ik 3 kids heb (!, tis maar dat ze het weten), afstand was tamelijk ver; ook dat was no problem.Ontmoeting gehad; helemaal te wauw! nog nooit zo gevoeld; en hij ook niet.

Toen in 1 week , ondanks de afstand elkaar 3 keer gezien omdat hij daar vooral op aandrong, hij mistte me.

Wat me opviel was dat zijn ex, waar hij al 14 maanden mee gekapt heeft, en zij woont inmiddels allang weer samen; continue hem controleert, door te bellen en w.a. ppen.En dan ging ze hele discussies voeren met hem over hoe ik eruit zag, en of hij niet meer van haar hield.En dat ze wist dat hij bij me was en hij NU terug moest komen. ( niet echt gezond).

Enfin; hij was in de war en verliefd op me zei hij; maar kreeg daarna w.a. dat hij moest nadenken en toch geen zin had in 3 kids erbij..... ( tsjah, dat had hij ook al in het email contact dan aan kunnen geven).

Heb er geen vertrouwen meer in nu! leek zeepbel die uiteen spatte.

En ook dat hij nog geen relatie wilde ( ja dat is ook zovaak he; mannen die nog lang niet over hun ex of wat dan ook heen zijn, waarom gaan ze dan op die sites staan?!!)

Om met gevoelens te spelen lijkt wel.

gr.
Had een leuke jongen in de kroeg gespot en zei dat tegen m'n vriendin. Die liep naar hem toe en gaf hem mijn telefoonnummer. Had hem niet eens gesproken, alleen van een afstandje als een schaapje naar hem gezwaaid. Maar ik kreeg gelijk de volgende dag een smsje en we spraken af om wat te gaan drinken. Ik vond hem meteen helemaal het einde en kreeg 's avonds thuis een smsje dat hij het gezellig vond en nodigde me bij hem thuis uit om voor me te koken! Was weer erg leuk en bij het afscheid gezoend. Ik was helemaal in de wolken. Die zaterdag gingen we stappen. Ik was met de auto en zou hem thuis afzetten. Eenmaal daar wilde hij perse dat ik bleef slapen. Nououou... dat wilde ik wel. Eenmaal in bed zei hij dat hij toch wel erg veel gedronken had en dat hij niet zeker wist of hij 'm nog wel hard kon houden! Mega afknapper! Had dus ook meteen geen zin meer dus we gingen slapen. Ik had de wekker op mijn telefoon gezet en toen die afging werd hij half wakker maar verder niet bij bewustzijn. Voel ik ineens zijn voet tegen mijn been, hij zet zich af en laat een Enorme Knetter! Stinken joh onder die dekens! En nog steeds in slaap he. Daaag roze woIk! Ik dacht ik kleed me stilletjes aan en ga er zonder hem wakker te maken vandoor. Zit ik met m'n rug naar hem toe op bed m'n sokken aan te trekken, denk ik wat voel ik toch? kijk ik om, ligt ie zich in z'n slaap af te rukken! Ben weggegaan en heb m'n vlindertjes daar achtergelaten.
Ik hoorde laatst een date-verhaal van een (veel te lieve) vriendin. Ze had al een paar weken gemaild en gebeld met deze man, een beetje licht ontvlambaar type die over alles in discussie wilde. Op de dag voor de eerste echte date belde hij dat hij een beetje emotioneel was want zijn exvrouw (twee maanden gescheiden) zou opnieuw gaan trouwen. Vriendin, meelevend als ze is, had haar begrip geuit en ze zouden de volgende dag contact hebben over of er al dan niet gedate zou worden. De volgende ochtend kreeg ze een berichtje dat hij niet kon komen omdat hij in een politiecel zat vanwege het in elkaar slaan van de toekomstige echtgenoot van zijn ex. Gelukkig heeft vriendin hem (op aanraden van zo'n beetje iedereen) geblokkeerd uit haar telefoon en mailbox, want zo'n opgewonden standje met een agressieprobleem kun je beter kwijt zijn dan rijk.
Vorig jaar een leuke man ontmoet via een datingsite. We hadden hele leuke gesprekken via chat, whatsapp en op een gegeven moment belde we elkaar bijna dagelijks. Het was een nette, rustige man met 2 kinderen en de klik was er echt. Uiteindelijk afgesproken in een leuk cafeetje op een doordeweekse dag. Ik kwam daar aan en hij stond buiten op me te wachten, wauw leuke man. Dacht ik.

Totdat we een tafeltje hadden en een drankje besteld hadden sloeg hij helemaal op. Hij was letterlijk aan het schreeuwen (terwijl er echt bijna niemand was) en begon op een gegeven moment wel heel grof te worden in zijn mond. Was zich heel erg aan het uitsloven dat hij de beste was. Nu ben ik best wel een gezellige kletser, maar ik heb letterlijk niets kunnen vertellen, hij ratelde maar door en door.

Na een half uur zei ik dat het tijd was om naar huis te gaan en de klik er niet was. Hij liep mee naar mijn auto, probeerde me te zoenen en toen stapte hij naast me in de auto. Ik keek hem aan en vroeg wat hij aan het doen was. Hij werd boos dat hij niet mee mocht om nog even seks te hebben. Ik heb meteen geblokkeerd en verwijderd.. Jeetje wat een vent was dat.
Oh dit is zo'n leuke topic, wat een verhalen joh! We want more!
Hier komen een paar irl meegemaakte verhalen:

-kerel van datingsite waar ik leuk mee gemaild had: haalde tijdens de date alles wat ik ooit gemaild had in prints uit z'n grote tas en ging eruit voorlezen en mij vragen stellen, bizar, voelde me alsof ik op m'n werk zat

Oja hij had ook nog een biedermeier voor me meegebracht, fucking hell!

-andere kerel kwam met z'n dure auto en maar zaniken waar die die dan moest parkeren in de grote stad, bang voor schade. Ik zei; heb je geen boodschappenautootje voor dit soort gelegenheden? begon me gelijk aan te vallen op m'n nick echt horribele, heb m'n koffie niet eens opgedronken, 3 euro op tafel gesmeten en m gepeerd

-artsen gedate die altijd benadrukten dat ze arts waren, ik ben Pieter en ik ben arts, ja duh. Ik ben Eva en ik ben putjesschepper, bleh

-1 vent zat te vertellen dat pedo niet zo erg is, als je er maar niks mee doet, ik dacht hoor ik dit nou goed, beleef ik dit echt in real life?

- 1 vent heeft m'n witte konijn vermoord en in een boekendoos gestopt, uit wraak denk ik omdat het niks werd

- 1 x had ik zo n haast toen zat in een restaurant en toen bleek dat ik m'n bovenleiding achterstevoren binnenstebuiten aan had

Was ook een geslaagde date

- kreeg ook diverse cola s en chocolaatjes aangeboden in ruil voor sex, bizar

In THE end toch nog gelukkig geworden, maar niet via internet

Kan nog 20 pagina s schrijven met gestoorde verhalen
Bovenleiding is bovenkleding
quote:eva01 schreef op 02 januari 2013 @ 22:54:

- 1 vent heeft m'n witte konijn vermoord en in een boekendoos gestopt, uit wraak denk ik omdat het niks werd

Wut?

Zo te lezen ben je zelf ook niet echt kieskeurig.
eerst maar even mijn verhaal plaatsen en dan lekker lezen, leuk ik ben niet alleen!

Ik ben sinds een jaar vrijgezel en op aanraden van een vriendin, mij ingeschreven op een datingsite... om te leren daten, wat wel en wat niet.

Afijn een man leren kennen, leuke gesprekken, leuke foto's wel met petje maar hey die kunnen af toch? Dus afgesproken om wat te gaan drinken en dat was erg leuk maar hij had hetzelfde petje als op de foto's op. Ik vroeg hem waarom hij petjes draagt (enkele keren is leuk, maar ik vind dat toch een beetje te op een date..).

Na aandringen doet hij het petje af en de beste man was glimmend kaal... met langs zijn oren best een flinke haardos, hij zal nooit mijn gezicht meer vergeten ben ik bang. De man is nog steeds aardig maar we hebben niet meer gedate... Hij vond het maar raar...iedereen wordt na zijn 30e wat minder behaard van boven. Ik zie het toch liever kaal van onder...
Ik moet er overigens bijschrijven dat hij mij erna nog meerdere malen heeft geapped: Ik heb een gemist gesprek van jou, heb je mij gebeld met een reden of ging het per ongeluk? Ik had zoiets van WTF, ik heb helemaal niet gebeld... zo een vreemde manier van contact zoeken.

Ook veel mannen gehad die voorstelden om de eerste date op mijn bank te houden met een wijntje...ik hou niet van wijn...en ik hou ook niet van vreemde mannen op mijn bank... verdere horrordates moet ik nog even over nadenken, maar ik heb ze zeker gehad.
Ik spreek alleen nog rond koffietijd af :-) En dat is eigenlijk wel heel leuk, want dan is er op een ander moment een vervolg als het goed gaat. Dan kan er nog steeds van alles geks gebeuren, maar dat hoort erbij...
Daarom is blind daten niets voor mij... Nu vind ik het absoluut niet erg als iemand wat te zwaar is, geen fotomodel of ergens een gek bultje heeft maar er moet gewoon een bepaalde fysieke aantrekkingskracht zijn.

Mijn vorige date was ook een beetje een misstap, het was iemand uit mijn jeugd en we kregen weer contact via social media, leuk! Op een gegeven moment afgesproken wat te gaan drinken. In het cafe was hij tomeloos druk en trok hij steeds met zijn mond schuin en maakte continu een soort van klikkend geluid met zijn mond. Hij verklaarde later ADHD te hebben en liet mij zijn medicatie zien, welke hij niet had ingenomen nog omdat hij anders misschien te loom werd. Of hij nog wel even een blow mocht halen? Tuurlijk maar ehhh ik moet morgen vroeg op dus ik ga na dit drankje naar huis...

Ik rook zelf niet, ik hou dus al helemaal niet van blowen, dat iemand het doet prima, maar moet dat allemaal in 1 pakketje tijdens een afspraakje? Hij wil nog steeds met mij uit... ik vind hem aardig maar ik wilde hem na een kwartier al in het gezicht slaan en roepen; doe rustig! Maar ik weet heel goed, dat hij zelf niet om ADHD heeft gevraagd...

Ik kan er alleen niet mee overweg.
Ik spreek alleen nog rond koffietijd af :-) En dat is eigenlijk wel heel leuk, want dan is er op een ander moment een vervolg als het goed gaat. Dan kan er nog steeds van alles geks gebeuren, maar dat hoort erbij...
quote:cosmopolitan2208 schreef op 11 april 2012 @ 22:11:

UP!

En gelijk een aantal nieuwe ervaringen:

Op internet stomtoevallig een buurman leren kennen van verderop in de straat. Meneer woont in een soort pand dat lijkt op dure rijtjeshuizen (midden in grote stad) maar in werkelijkheid zijn het allemaal middelmatige appartementjes.

Ik op visite bij hem thuis, aan de wijn. Best gezellig maar in de loop van het gesprek blijkt dat hij denkt dat ik een heel andere leeftijd en beroep heb. Kortom, hij heeft niet degene uitgenodigd die hij had willen uitnodigen...

En in plaats van dat hij ervoor uit komt en zijn verontschuldigingen maakt en er het beste van probeert te maken doet hij net alsof zijn neus bloedt maar wordt acuut chagrijnig.

Als klap op de vuurpijl staan we laten uit zijn raam te gluren richting de flat waarin ik woon (dat wist hij ook) en verkondigt dat hij het maar een lellijk soort van alcatrazflat vindt waar alle tokkies zich verzamelen.......

Heb 'm nooit meer gezien en hoop dat het zo blijft, iedere keer als ik langs zn huis rij...

Een redelijk leuke jongen op internet tegen gekomen. Ik dacht; neem eens een serieuze kerel en niet zo'n mooiboy. Afijn gekletst op de chat, facebook, nummers uitgewisseld. Tijd afgesproken. Op de dag zelf was ik laat en ik smste hem een uur van tevoren of het ook een half uurtje later kon. Geen antwoord.

De kroeg waar we hadden afgesproken is 10 minuten fietsen dus een kwartier voor tijd belde ik hem toch maar even.

Een afgesloten nummer!! En natuurlijk werd ik niet meer gebeld rond te tijd dat ik er had moeten zijn, was blijkbaar gewoon een faker!

Vraag me af of er nou bij de kroeg om de hoek iemand heeft staan gluren of ik eraan kwam om dan hard te gaan lachen of niet... Jammmer maar helaas, ik was er niet maar voortaan bel ik altijd van tevoren!

Laaste; in de disco een UBERknappe kerel aan de haak geslagen, een in NL wonende buitenlander. Geen moment meer van elkaars zijde geweken die avond, ook gezoend. Hij vroeg of ik meeging maar ik had liever dat hij met mij meeging, maar er werd niet gesext zei ik want ik was ongesteld. Prima zei hij want hij had net een pilletje op dus bakte er toch niks meer van die nacht.

Wij bij mij uitgebreid geborreld en een beetje wat aangerommeld. Op een gegeven moment is hij in slaap gevallen in mijn bed en denk ik; hmmm eens kijken met wie ik nou eigenlijk ik bed lig! Dus ik google hem en wat blijkt; is het gewoon een BN'er maar dan dus in zijn land van herkomst!! Owja.... Het hele internet staat vol foto's en filmpjes enzo.. Maar goed hij had er zelf niets over gezegd dus deed ik dat verder ook niet.

In de dagen erna volgden vele, vele appjes en hele lappen tekst op msn. Inmiddels was hij even terug naar zijn eigen land om daar voor werk een paar klussen te doen. Vroeg ie of ik dat weekend daarheen kwam. Ik dacht; meid, doe eens gek, het voelde verder ook wel veilig.

Afijn ik daar aangekomen, stond ie inderdaad braaf te wachten bij de trein. Wij naar de bios en daarna naar een groot feest in een discotheek. Blijkt het een gayfeest te zijn maar naief als ik ben rook ik nog geen onraad aangezien ikzelf bi ben, hij dat wist en ikzelf zeer regelmatig op die feesten rondbanjer.

Afijn, je raadt het al; meneer gebruikte mij als denkmantel om in zijn eigen land naar gayfeesten te kunnen gaan zonder dat men er wat van zou denken....

Iedereen stond ons aan te gapen en we werden als vips behandeld (goh;-)). Op een gegeven moment begon hij een praatje met een paar van die heren die hem natuurlijk na verloop van tijd vroegen of dat feest zeker wel niets voor hem persoonlijk was. Nee, welnee hoor!! Tsss. Later stonden we op de dansvloer, kon ie het ook niet laten zijn nummer te geven aan een shemale want die mocht per se niet naar huis zonder zijn nummer! Nu ik dit typ realiseer ik me weer hoe weard dit verhaal is..

Ondertussen wist ik nou niet goed wat ik ervan moest vinden, leuk om eens met een zeg maar BN'er te stappen maar ik had liever gehad dat hij van tevoren eerlijk was geweest over zijn motieven. Verder was het wel duidelijk dat het hierna ging stoppen met ons contact. We zijn naar het hotel gegaan en tja, ik kon het echt niet laten, ZO'n lekkere kerel, hebben we daar toch nog 2 keer gesext (waarbij meneer me angstvallig in de gaten hield toen ik met het condoom met z'n kwakkie naar de badkamer liep om 'm weg te gooien ), volgende dag hebben we nog even ontbeten en heeft ie me op de trein gezet en dat was dat!

Dus.

Wie overtreft me? Hij is geen bekende Nederlander, niet eens bekend in Nederland..
quote:eva01 schreef op 02 januari 2013 @ 22:54:

- 1 vent heeft m'n witte konijn vermoord en in een boekendoos gestopt, uit wraak denk ik omdat het niks werdWAT?! WTF?! Je date heeft je konijn vermoord?! WAT!?
quote:eva01 schreef op woensdag 02 januari 2013 22:54

WTF
anoniem_64d12c72aca62 wijzigde dit bericht op 12-01-2013 22:38
Reden: Teveel gequote
% gewijzigd
http://www.babyentiener.n ... je_koninging_24182036.jpg
Niet zo spectaculair... Leuke jongen leren kennen op het welkomkamp van mijn studie waar we allebei als begeleider mee waren. Nouja, na een leuk feest wat lopen flirten, zoenen en knuffelen; je kent het wel. Wilde natuurlijk niet all the way gaan met mensen om ons heen in de slaapzaal.

Toen hij daarna met mij wilde afspreken in een stad 20 km verderop had ik hem natuurlijk aan moeten kunnen voelen komen... Hij had al vijf jaar een vriendin! Vond hij zo zielig voor mij...

Laatst was ik naar een concert van mijn favoriete band en begon er een man tegen me aan te kletsen. Hij was heel aardige en spontaan, maar ik had mijn dag niet. Ik kon amper nadenken wat ik wilde zeggen en kon door de openingsact (punkbandje) ook helemaal niets horen, dus hij droop af na vijf minuten. Vond ik wel erg zielig, want hij durfde hij een keer op een meid af te stappen en heb ik een wolk in mijn hoofd zitten waardoor ik niets kan zeggen.
Geweldig topic dit, zal ook even bijdragen.

Derde date, bij hem thuis, zou wat mij betreft op seks uitdraaien. Na wat gekletst en gezoen belanden we in bed, naar mijn gevoel klaar voor 'de daad' maar zijn erectie is halfbakken en hij krijgt hem er niet in gefrommeld. Ik zeg nog: laten we even de tijd nemen. Maar nee: het lag aan mij, aan zijn erectie mankeerde niets maar ik was niet 'ontvangend' genoeg. Prima, wat je wil, maar het moment was wat mij betreft wel voorbij. We kleden ons aan, praten nog wat na en hij gaat ineens in de opbiechtmodus, vertelt vies te zijn van zijn eigen sperma en zelfs een condoom te gebruiken als hij zichzelf aftrekt. Het is niets meer geworden tussen ons. Heb later nog wel een verwijtende brief van hem gekregen dat hij helemaal hoteldebotel was en dat ik zijn hart had gebroken.
Een andere date: met de barman uit mijn stamkroeg. Was in mijn wildere periode dus hij had me (als hij achter de bar werkte dus) al een paar keer mannen zien versieren en ermee weg zien gaan. Had dus moeten weten wat voor vlees hij in de kuip had.

De date begon al wat minder, hij had een restaurant uitgezocht waar ik eerder met dates en relaties was geweest. De ober begroette me hartelijk maar verwarde mijn date met een ex-vlam van me. Tijdens het eten heb ik alleen maar ellende over me heen gekregen: dat hij me als barman al meer dan een jaar observeerde en niet begreep waarom ik me zo te grabbel gooide en het met de meest vreselijke mannen aanlegde, en ook nog eens veel te veel dronk. Ben meteen na het eten weggegaan.
Zelf ben ik ook een paar keer de date from hell geweest. Man ging helemaal voor mij, ik mocht hem heel graag maar voelde lichamelijk helemaal geen klik. Heb me toch laten fêteren op een weekendje Parijs en heb hem vervolgens in de hotelkamer afgewezen. Hij was ook nog zo'n heer dat hij een kamer met 2 1-persoonsbedden had geboekt zodat we geen bed hoefden te delen. We zijn overigens wel bevriend gebleven, zijn beiden al jaren gelukkig met een ander.

Een andere rampdate was toen ik nog jong was, jaartje of 18. Ik had de jongen in kwestie al maanden op het oog maar had niet gedacht een kans te maken. Toen hij me uiteindelijk mee uit vroeg was ik de koning te rijk. Date verliep goed, ondanks verlegenheid aan beide kanten. Uit nervositeit had ik net wat meer gedronken dan wenselijk was. Aan het einde van de avond brengt hij me naar huis en op het moment dat we afscheid wilden nemen en hij (eindelijk!) zich naar voren buigt om me te kussen, voel ik een golf misselijkheid naar boven komen en kots ik alle drank eruit. Hij moest letterlijk naar achteren springen om het te ontwijken, wel zaten zijn schoenen helemaal onder. Nooit meer iets van gehoord natuurlijk.
Gênante date: met man waar ik zelf helemaal voor ging. Mijn oogmerk was geen serieuze relatie, want daarvoor verschilden we te veel, maar wel een stevige seksrelatie want ik had zelden zo'n sterke lichamelijke aantrekkingskracht gevoeld! Ik wist gewoon dat dat wederzijds was, want is dat meestal niet het geval? Ik was zo zeker van mezelf dat ik dat ook tegen hem zei, mede omdat ik daarmee het proces wat wilde versnellen. Het werkte niet, want hij zei dat helemaal niet zo te voelen. Hij was de date aangegaan omdat hij mijn werk fascinerend vond en daar meer over wilde horen.
Ik was 21 en ontmoette een knul van 23. . Hij woonde bij zijn gescheiden moeder, was heel beschermend tegenover haar. Sprak slecht over zijn vader en zijn broer. Zijn moeder was zijn alles.(ik was bang van haar, ze leed aan godsdienstwaanzin. Praatte alleen maar over dat waar wij uitgingen, we nooit God zouden vinden, maar alleen de duivel...) Op een avond kwamen we terug van een avondje stappen. We moesten om half 12, toen het echt gezellig werd, afscheid nemen van de vrienden. (zal nooit die medlijdende blikken van hun vergeten, ze waren het wel gewend dat hij als het net leuk werd, weg moest) Want na 12 uur was het zondag, en dan mocht hij niet uit. Dan ging de knip op de deur en moest hij in zijn auto slapen. (wat al vaker voorgekomen was).

Afijn, we komen daar thuis. Ik glipte gauw de logeerkamer in, bang om dat mens tegen te komen. Ik lag nog geen 5 minuten in bed, krijgen hij en zijn moeder toch ruzie!! Hij schreeuwen tegen haar in haar slaapkamer, zij mopperdemopper, hij naar mij om mij te troosten, moeder mopperde door, hij weer naar haar, weer schreeuwen, weer naar mij, troosten, moeder mopperde door, hij weer naar haar.... Dat heeft zo'n anderhalf uur geduurd. Eindelijk stil. Ik heb de halve nacht nog wakker gelegen, was als de dood dat ze naar mij zou komen (met een vleesmes ofzo). De volgende ochtend werd ik wakker en ja hoor. Daar staat ze, naast m'n bed. Ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg. Begon ze een hele tirade tegen me af te steken, dat omdat ik daar logeerde, zij die ochtend niet naar de kerk kon. Want de buurt..... Later die dag, toen we op het punt stonden de deur uit te gaan, een hele preek dat wij niet voor onszelf konden zorgen, dat wij niet volwassen waren, blablabla. Toen maakte ik de historische fout, om te zeggen dat ik al een keer samen had gewoond en prima voor mezelf kon zorgen. Mens was met stomheid geslagen, werd eerst lijkbleek en toen vuurrood. Ik kon haar zien denken: "MIJN zoon gaat om met een vrouw die geen maagd meer is? Hel en verdoemenis!" Ze was zo verbouwereerd, dat er geen woord meer uitkwam. Zoonlief zei in de auto tegen me: "dat was niet zo slim. Had je beter niet kunnen vertellen."

De keren dat we nog uit zijn gegaan, ben ik bij vrienden van hem blijven slapen. Want bij hem thuis kwam ik er niet meer in, natuurlijk. De laatste keer dat we uitgingen, bracht hij me aan het eind van de avond thuis. We waren eerder weggegaan, want ik had een migraineaanval gekregen. In de auto mijn ogen dichtgedaan, ik was misselijk van de hoofdpijn. Bij aankomst thuis was meneer pissig, dat ik de hele autorit heb liggen slapen. Was lekker gezellig geweest voor hem. Needless to say: De week erop maakte hij het uit. (was me net een stap voor.) Op mijn reactie: "Ah, dan heeft je moeder toch gewonnen", kreeg ik te horen dat dat er niks mee te maken had, hij wilde zich nog niet settelen. Tuurlijk. Later hoorde ik van een vriend van hem, dat zijn moeder hem een ultimatum had gesteld: "Die meid eruit of jij eruit."
Onlangs iemand "leuk" (dacht ik) on-line ontmoet. Uren/dagen chatten, klikte geweldig goed. Geen beauty, maar hij had wel iets (volgens foto), dat gecombineerd met wat gevatte opmerkingen en een behoorlijke blijk van intelligentie maakte dat ik het helemaal zag zitten om met deze kerel iets af te spreken. Liefst zo snel mogelijk naar mijn gevoel. Dus ik ging tegen mijn gewoonte in om op een neutrale plaats af te spreken, en afgesproken bij zijn thuis Ik helemaal opgedirkt naar daar, met het idee dat dit echt niet kon tegenvallen (hoe kom ik erbij?). Beiden 40+ ter info. Bleek de gevatte intelligente man die in de IT gewerkt had en zich nu opnieuw ging bijscholen om een betere job te vinden, eigenlijk een kerel was die al sinds mensenheugnis werkloos was, zonder rijbewijs, in een oud, vochtig en koud (ik heb mijn jas de hele tijd aangehouden) appartementje woonde waar de meubels praktisch uit elkaar vielen (ik had op een gegeven moment de leuning van een stoel in mijn hand). Hij was gekleed in een afgewassen jeans, een dikke fleece en bergschoenen, zijn haar was vettig, hij rook niet fris, idem voor zijn appartement. Vrij snel ondernam hij een poging om me aan te raken, die ik afwimpelde. Probeerde even de tijd vol te babbelen. Ik vond het zo jammer dat mijn projectie totaal niet bleek te kloppen, en had medelijden met hem. Toen ik naar het toilet moest, en hij me plots tegenhield en probeerde te zoenen, had ik er genoeg van, ik wimpelde hem opnieuw af en zei dat hij mijn type niet was. Ik gaf aan "nu ga ik echt wel naar huis". Zo gezegd zo gedaan, opgelucht dat ik veilig in mijn auto zat, enorm teleurgesteld in de date, maar ok, ik had me ook laten meevoeren door allerlei veronderstellingen.

Hij vroeg bij het afscheid: zien we elkaar nog eens? Ik antwoordde "ik denk het niet, we passen niet echt bij elkaar".

Daarnet een mail van hem gekregen: dat hij verbaasd was dat ik die zo'n knappe, vooruitstrevende, mondaine, open vrouw leek, nu zo'n preuts, ouderwets, kneuterig kneusje bleek te zijn. Dat moest hij toch nog even kwijt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven