wow een nieuwe start
dinsdag 24 mei 2011 om 17:58
Nou good for you girl! En Go For It!!!
Maarre... niet negatief bedoeld hoor, vind het je alleen niet echt sieren dat je er een topic aan wijdt om vervolgens zo vaag te blijven. Wil je niet dat wij er misschien ook iets van kunnen opsteken?
Ook goed hoor, maar vermeld dat dan ook gewoon ff erbij.
Afijn dat is mijn bescheiden mening.
Maarre... niet negatief bedoeld hoor, vind het je alleen niet echt sieren dat je er een topic aan wijdt om vervolgens zo vaag te blijven. Wil je niet dat wij er misschien ook iets van kunnen opsteken?
Ook goed hoor, maar vermeld dat dan ook gewoon ff erbij.
Afijn dat is mijn bescheiden mening.
donderdag 26 mei 2011 om 19:22
Door toe te geven aan je verdriet.
Als jij je verdriet blijft weg stoppen barst de bom echt wel een keer en dat kost nog meer energie.
Om weer aan de top te komen moet je eerst door het dal.
Geen idee om wat voor verdriet het gaat en dat hoef je hier ook niet te delen als je dat niet wilt.
Hoe je moed houd. Ik kan je alleen zeggen hoe ik dat doe.
Door te beseffen dat alles wel goed komt, dat je moet werken aan je eigen geluk, want niemand anders doet het voor je. Geef het de tijd en geniet van de mooie dingen om je heen.
Als jij je verdriet blijft weg stoppen barst de bom echt wel een keer en dat kost nog meer energie.
Om weer aan de top te komen moet je eerst door het dal.
Geen idee om wat voor verdriet het gaat en dat hoef je hier ook niet te delen als je dat niet wilt.
Hoe je moed houd. Ik kan je alleen zeggen hoe ik dat doe.
Door te beseffen dat alles wel goed komt, dat je moet werken aan je eigen geluk, want niemand anders doet het voor je. Geef het de tijd en geniet van de mooie dingen om je heen.
Het gras aan de overkant is niet groen.