Xtc gebruik man (Geen OP)

20-10-2019 10:11 206 berichten
Aangepast wegens herkenbaarheid.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-10-2019 11:12
Reden: OP verwijderd
97.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
21-10-2019 23:22
Hoofd in het zand steken dus. Zoals kinderen doen: als je het niet weet dan is het ook niet zo. Ook een manier om met je eigen kwetsbaarheid om te gaan.
Als kind wilde ik alles weten, was ik een onzeker klein meisje dat zich altijd onveilig voelde. Ik kwam achter dingen die mijn onzekerheid voedden en dat heeft beslist niet altijd bijgedragen aan een positieve ontwikkeling.

Tegenwoordig ga ik daar anders mee om, alles te weten maakt niet zalig. Ik communiceer zeer open, taboeloos en eerlijk maar ik hoef niét alles te weten.
Een rustig gemoed is mij meer waard dan tot op het bot pijnlijke eerlijkheid.
...
Alle reacties Link kopieren
Zwaluw35 schreef:
21-10-2019 23:28
Ik vertrouw hem in het 'gewone leven' ook, dus na dit gesprek weet ik dat ik hem ook hierin kan vertrouwen. Dat was ook zijn vraag aan mij, hij is inderdaad liever eerlijk.
Top!!
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
21-10-2019 23:38
Als kind wilde ik alles weten, was ik een onzeker klein meisje dat zich altijd onveilig voelde. Ik kwam achter dingen die mijn onzekerheid voedden en dat heeft beslist niet altijd bijgedragen aan een positieve ontwikkeling.

Tegenwoordig ga ik daar anders mee om, alles te weten maakt niet zalig. Ik communiceer zeer open, taboeloos en eerlijk maar ik hoef niét alles te weten.
Een rustig gemoed is mij meer waard dan tot op het bot pijnlijke eerlijkheid.
Tja als deze aanpak jou juist gemoedsrust geeft i.p.v. kost, dan kan ik me voorstellen dat je er zo in staat. Mijn eigen vriend heeft een keer tegen mij gezegd dat, mocht ik vreemdgaan, hij het niet hoeft te weten en ik het veilig moet doen. Mij kwetste deze uitspraak, ik had liever gehoord dat hij niet wilde dat ik vreemd ga, punt uit. Of iemand dat echt niet doet weet je natuurlijk nooit, maar het feit dat hij het kennelijk niet zo erg vindt als ik het met andere mannen doe, zolang ik er maar goed genoeg over lieg, vind ik pijnlijk. Het voelt voor mij of ik er min of meer toestemming voor krijg en dat vind ik helemaal niet leuk, net of ik hem niet genoeg waard ben om niet te willen delen.
"Kump ut vandaag neet, dan kump ut murrege"
Alle reacties Link kopieren
Vitamini schreef:
22-10-2019 21:56
Tja als deze aanpak jou juist gemoedsrust geeft i.p.v. kost, dan kan ik me voorstellen dat je er zo in staat. Mijn eigen vriend heeft een keer tegen mij gezegd dat, mocht ik vreemdgaan, hij het niet hoeft te weten en ik het veilig moet doen. Mij kwetste deze uitspraak, ik had liever gehoord dat hij niet wilde dat ik vreemd ga, punt uit. Of iemand dat echt niet doet weet je natuurlijk nooit, maar het feit dat hij het kennelijk niet zo erg vindt als ik het met andere mannen doe, zolang ik er maar goed genoeg over lieg, vind ik pijnlijk. Het voelt voor mij of ik er min of meer toestemming voor krijg en dat vind ik helemaal niet leuk, net of ik hem niet genoeg waard ben om niet te willen delen.
Zo zou het voor mij ook voelen.
En daarbij zullen de meeste mensen het toch niet vertellen (ook al zeg je dat je het wilt weten) dus dat iemand het níet hoeft te zeggen, hoef ik niet extra te benadrukken.
Alle reacties Link kopieren
Vitamini schreef:
22-10-2019 21:56
Of iemand dat echt niet doet weet je natuurlijk nooit, maar het feit dat hij het kennelijk niet zo erg vindt als ik het met andere mannen doe, zolang ik er maar goed genoeg over lieg, vind ik pijnlijk. Het voelt voor mij of ik er min of meer toestemming voor krijg en dat vind ik helemaal niet leuk, net of ik hem niet genoeg waard ben om niet te willen delen.
Kan het zijn dat je zijn opmerking anders interpreteert dan hij het bedoelt? Ik sta er dus net zo in als jouw vriend maar dat betekent niet dat ik hem een vrijbrief heb gegeven, integendeel. Zijn vreemdgaan zou mijn hart breken én het zou de deal breken. Ik wil het niet weten, ik wil gewoon dat hij het niet doet! Maar mocht hij zich "vergissen" dan wil ik niet horen dat het niks betekende en dat ik de vrouw ben van zijn leven, dan moet ik er namelijk op kauwen en dat smaakt me niet. Dan blijf ik liever in zalige onwetendheid.

Zou het kunnen dat dit voor jouw vriend ook geldt?
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
22-10-2019 22:12
Kan het zijn dat je zijn opmerking anders interpreteert dan hij het bedoelt? Ik sta er dus net zo in als jouw vriend maar dat betekent niet dat ik hem een vrijbrief heb gegeven, integendeel. Zijn vreemdgaan zou mijn hart breken én het zou de deal breken. Ik wil het niet weten, ik wil gewoon dat hij het niet doet! Maar mocht hij zich "vergissen" dan wil ik niet horen dat het niks betekende en dat ik de vrouw ben van zijn leven, dan moet ik er namelijk op kauwen en dat smaakt me niet. Dan blijf ik liever in zalige onwetendheid.

Zou het kunnen dat dit voor jouw vriend ook geldt?
Vermoedelijk wel. Deze uitspraak deed hij toen we nog niet zo lang bij elkaar waren en ik ben er toen best van streek over geweest. Ik heb hem toen gevraagd of hij van mij verwachtte dat ik er hetzelfde over dacht, en dat ik hem dat niet kon geven. Ik hoorde er toen echt in 'je doet maar, zolang ik het maar niet weet'. Het gaf mij een heel onbehaaglijk gevoel en op dat moment vroeg ik hem of hij mij op die basis dan ook vroeg of laat zou bedriegen. Maar dat was natuurlijk niet zo, dat zag ik verkeerd. Nu ik hem beter ken weet ik dat hij waarschijnlijk precies (of ongeveer) bedoelt wat jij zegt. Hoe je het nu uitlegt komt het heel anders over dan in je vorige post. En begrijp ik het ergens wel. Of probeer ik het te begrijpen :)
"Kump ut vandaag neet, dan kump ut murrege"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven