Ze is erg lief maar ze is zo afwachtend...

12-11-2018 22:16 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen Jos hier,

Ik heb sinds kort een gesprek met een lieve meid. Ze is echt lief maar ook erg terughoudend. Ik doe zo mijn best om het contact tussen ons in leven te houden, maar het hangt aan een zijden draadje denk ik. Steeds als ik haar wat vraag over muziek, werk, of vraag hoe haar dag is gegaan antwoord ze nauwelijks of heel kortaf. Ik praat denk ik teveel of doe teveel mijn best misschien. Maar als ik dan ook nog maar iets anders vraag/zeg lukt dat ook nauwelijks. :cry: :cry: :cry:

Wat moet ik doen??

Groetjes,
Jos
Ze heeft geen interesse in jou.
Jos laat het los.
Ik denk ook dat ze jou niet zo leuk vindt. Stop met berichten sturen. Als ze je mist (wat ik dus niet verwacht), stuurt ze je vanzelf een bericht.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
12-11-2018 23:09
Jos laat het los.
Beter kon ik het niet zeggen, en het rijmt ook nog eens!
Alle reacties Link kopieren
Ze mot je niet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Als ze niet reageert dan heeft ze geen interesse en gaat ze dat ook niet krijgen. Laat het gaan. Ze is niet terughoudend, ze is niet geïnteresseerd.
Alle reacties Link kopieren
Ze wil je niet
Klinkt erg lief inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Als het gesprek via what's app verloopt dan in real life een date plannen.

Als ze interesse in je heeft gaat ze er op in. Wil ze niet dan kan je stoppen met appen want dan heeft ze geen interesse.
Wat geeft jou de indruk dat ze interesse in je heeft?
Alle reacties Link kopieren
Is dit een match op een dating app, of iemand die je verder ook écht ziet en soms spreekt?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben een vrouw en denk dat dit een verloren zaak is. Ik begin dan ook vaak te negeren vaag te doen. Zodat hij langzaam kan wennen aan:
GEEN INTERESSE

Tenzij er hier vrouwen zijn die het anders zouden bedoelen?

Bij mij is het vaak alles of niks of ik vind je leuk en zal actief appen en vaak op mijn telefoon kijken of ik vind je niks en zal tegenovergestelde doen.
Ze speelt hard to get. Volhouden Jos.
Henk-en-Roelie schreef:
13-11-2018 01:12
Ze speelt hard to get. Volhouden Jos.

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Vraag haar uit voor een date. Zegt ze ja dan kun je verder kijken, zegt ze nee dan is het klaar. Wat heb je nou aan dit getouwtrek?
Alle reacties Link kopieren
Stuur na dat ze niet heeft geantwoord ‘????’.

Nee,

A. Begeer haar eens en kijken wat er gebeurd.
B. Je speelt open kaart, risico is dat je de harde waarheid te horen krijgt
C. Stop met alles. Genoeg dames die wel reageren.
Alle reacties Link kopieren
Jardis schreef:
13-11-2018 02:17
Stuur na dat ze niet heeft geantwoord ‘????’.

Nee,

A. Begeer haar eens en kijken wat er gebeurd.
B. Je speelt open kaart, risico is dat je de harde waarheid te horen krijgt
C. Stop met alles. Genoeg dames die wel reageren.
Begeer haar eens?
...
Anárion schreef:
13-11-2018 04:09
Begeer haar eens?

Negeer ;)
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
12-11-2018 23:14
Beter kon ik het niet zeggen, en het rijmt ook nog eens!
Echt?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Wat is een gesprek hebben met iemand?

Is dat dat je elkaar ontmoet, appt of contact via Tinder?
(Nog van de generatie afspreken is.....)

Anyway, in mijn tijd was negeren een afwijzing. Daar is toch niets liefs aan Jos?
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
13-11-2018 04:09
Begeer haar eens?
gewoon de piemel er in
Alle reacties Link kopieren
Het doe me denken aan de tijd dat ik nog Tinderde. En dan zat er wel eens iemand tussen die je zo zo ond die maar vragen bleef stellen. en dat ik dacht: Als ik zelf geen belangstelling toon houdt het vanzelf op.

Later was ik gewoon veel directer en ontmatchte ik hem als ik hem toch niks vond.

Ben blij dat ik niet meer Tinder, wat een gedoe soms ook.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Misschien is ze niet geïnteresseerd, of probeert ze je te ontmoedigen, of misschien is ze ontzettend verliefd op je en spreekt vooral haar hart ipv haar mond terwijl je dat niet hoort.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dames genoeg die klagen: als de man van mijn dromen bij mij in de buurt komt dan ben ik zó onder de indruk dat ik niets meer kan uitbrengen en áls ik iets zeg dan is het iets stoms.

Je kan natuurlijk hopen dat dit in jouw geval ook speelt. Toch raad ik je aan om ervan uit te gaan dat ze gewoon niet geïnteresseerd is. De kans dat dit nog leuk wordt, hoe dan ook, is namelijk nihil.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven