Zeer prille relatie beindigen

01-09-2010 17:48 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb even behoefte aan wat feedback. Een maand geleden via internet een man ontmoet. Hij liep vrij hard van stapel, ik heb me laten meeslepen maar merk nu dat ik onvoldoende voor hem voel.

Een maand is kort, maar we zijn wel intensief met elkaar opgetrokken (veel tijd samen doorgebracht, vaak bij elkaar geslapen etc.) en hij is erg serieus met mij! Op dit moment is hij met vakantie, en als hij terug is ga ik 1 dag later op vakantie.

Ik wil de "relatie" graag op een nette, respectvolle manier beindigen, maar vind het ook moeilijk dit even tussen de 2 vakanties door te gooien en wil eigenlijk ook niet onnodig wachten. We hebben nu alleen contact via SMS tot hij weer terugkomt.

Wat is wijsheid? Nu vast in een SMS aangeven dat ik twijfel? Relatie per SMS beindigen en na thuiskomst een gesprek? Nog een ruime week mooi weer spelen en bij thuiskomst melden dat ik t toch niet zie zitten?

Ik besef dat er geen "leuke" manier is om dit te brengen, hij is "very, very into me" zeg maar..... Ik wil eigenlijk niet hiermee nog blijven lopen, maar vind een SMSje niet zo sympathiek. Aan de andere kant....als hij volgende week vol verhalen thuiskomt het dan voor zijn voeten gooien is ook niet zo tof.....
Misschien na je eigen vakantie melden?
Ik zou het iig niet per sms doen... En ook geen twijfels uitspreken per sms.
Ik zou het toch wel die dag zeggen, anders verheugt hij zich nog een hele week op jouw terugkomst om dan alsnog te horen dat het uit is, dat lijkt me eigenlijk nog lulliger. Bovendien lijkt het me ook niet erg prettig om op vakantie te gaan als je tegen zoiets aan moet hikken en ook nog gebonden bent terwijl je dat niet meer wil zijn.

Volgens mij kan je het het beste zo snel mogelijk duidelijk zeggen, dus niet eerst hem zijn leuke verhalen laten vertellen om er dan nog eens over te beginnen, maar meteen als je hem ziet duidelijk zijn.

Via sms terwijl hij op vakantie is lijkt me ook niks, dus tussen twee vakanties in lijkt mij de enige optie.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Dan zou ik dus nog ruim 1 maand moeten wachten (ik ga lang weg) terwijl ik nu al weet dat ik niet verder wil. En moet ik dus als hij volgende week terugkomt de schijn ophouden en doen of alles okay is. Lijkt me eerlijk gezegd een erg slecht plan en niet zo sympathiek naar hem toe....
Heb hetzelfde meegemaakt, maar in mijn geval was ik bijna 4 jaar met de jongen in kwestie samen. Hij kwam terug van vakantie en het eerste wat ik zei was dat ik ermee wilde stoppen. Dat was geen opzet, ik had liever willen wachten, maar ik kon niet anders. Bovendien merkte hij ook meteen aan me dat er iets was.

Ik zou het eigenlijk zo snel mogelijk uitmaken als ik jou was. Inderdaad is daar nooit een goed moment voor, maar het is voor jullie beiden ook niet leuk om nog 2 weken mooi weer te spelen. Vooral omdat je nu al weet dat je toch niet met hem verder wilt.

Sterkte!
Gewist.

Het modereerbeleid van1Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ik zou hem bellen.
Gewist.

Het modereerbeleid van1Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Mailen gaat helaas niet. Bellen zou wel kunnen. Damn, ik wil aan de ene kant zijn vakantie niet verpesten, maar ook geen mooi weer spelen tot hij terugkomt....moeilijk!
Kan je niet nog een paar dagen wachten tot ie bijna terug is?
Ja, dat is misschien wel een idee. Ergens wil ik het "voorbereiden" zodat 't minder hard aankomt, maar ik denk dat het alleen maar kutter is om hints te gaan geven zonder de mogelijkheid tot echt contact.

Wat een zacht ei ben ik ook he......dat ik 'hier zo moeilijk mee heb!
Gewist.

Het modereerbeleid!van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

Ik moet nu wel weg trouwens. Bedankt voor het meedenken, en ik reageer later nog wel op eventuele berichten!
Ik zou voor je eigen vakantie zeggen dat je er een punt achter wilt zetten, dan ga jij met een rustig gevoel met vakantie.

Kijk, het blijft lullig, hoe je het ook brengt.
Je hebt nog 1 dag als hij terug komt. Vertel het hem, desnoods via de telefoon.

Ga je eigen vakantie niet verpesten uit angst dat je het hem na je vakantie nog moet zeggen.

Misschien kom je op vakantie heel iets leuks tegen.

Succes.
Niet voorbereiden, niet tijdens zijn vakantie en zeker niet per sms. Ik zou het zeggen op de dag dat hij weer terug is.Ik zou niet zijn vakantie verpesten nu.

Per sms uitmaken dat kan echt niet! dat is zeker niet de respectvolle, nette manier die je wilt.

Pijnlijk voor hem is het natuurlijk toch.
quote:bergkristal schreef op 01 september 2010 @ 18:07:

Ja, dat is misschien wel een idee. Ergens wil ik het "voorbereiden" zodat 't minder hard aankomt, maar ik denk dat het alleen maar kutter is om hints te gaan geven zonder de mogelijkheid tot echt contact.

Wat een zacht ei ben ik ook he......dat ik 'hier zo moeilijk mee heb!Neuh, dat vind ik wel voor je pleiten juist.. Ik denk dat onzekerheid in dit soort situaties het meest killing is, dus als je hints gaat geven en hij zich af moet gaan vragen of je het misschien wel uit gaat maken (er was laatst ook een topic over, een meisje wat dan vanaf de vakantiebestemming van haar vriendje te horen dat ze moesten praten als hij terugkwam, nee, daar wordt je blij van..) lijkt het me heel naar voor hem. Dan maar beter in 1 keer als-ie terug is. Het lijkt me alleen zo moeilijk voor jou om te antwoorden op enthousiaste 'ik mis je'smsjes enzo...
Jeetje, moeilijk geval inderdaad!

Ik zou hem bellen even voor hij terug komt en dan de kogel maar door de kerk!

Dit soort meldingen zijn nooit leuk, maar dan ben je maar door de zure appel heen en kun je het afsluiten en onbezorgd zelf op vakantie gaan.

Het siert je dat je zijn gevoelens niet wilt kwetsen, maar ik denk dat hij ook liever dit zsm wil horen en niet achteraf denkt:

Shit... toen smstte ze me dat en en dat... en dat meende ze dus helemaal niet

Dan is hij helemaal gekwetst, denk ik zomaar.....
Wacht tot hij terug is. Tijdens zijn vakantie is niet zo prettig om te doen (vooral als hij dus erg into jou is) maar nog een dikke maand mooi weer spelen ook niet.

Ga iig er niet in mee als hij jou smsjes stuurt over dat hij bij je wil zijn e.d. (weet niet of hij dat doet)

Mijn vriend had tijdens mijn vakantie 2 jaar terug ook twijfels (hij miste me niet), maar vertelde aan de telefoon wel uit zichzelf dat hij me miste en dat hij niet kon wachten tot ik weer thuis was.

Ik kwam helemaal blij van de vakantie terug, vol verhalen en hij reageerde erg lauw. Toen heb ik hem gevraagd wat er aan de hand was en hij zei dat er niets was. Na nog 2x vragen kwam het hoge woord eruit.

Ik was helliger dat hij gelogen had over het missen en over dat er niets aan de hand was, dan dat ik verdrietig was omdat hij twijfelde. Heb hem de deur uitgeknikkerd en de dag erna boos zijn spullen bij hem om de deur gegooid. Ik wist niet eens of hij het uit had willen maken, maar besloot zelf dat het dan maar uit was.

Na een week bij hem aangebeld om te praten en toen kwam eruit dat hij het niet eens uit had willen maken.

Wat ik hiermee wilde zeggen is geef hem geen hoop dat er nog iets is als hij van vakantie terug komt. Niet nu, niet dan.
Ik zou het doen zodra hij terug komt van vakantie. Het is al sneu genoeg als hij wel gevoelens voor je heeft, maar om z'n vakantie ook nog te verpesten door het per sms/mail/telefoon uit te maken, vind ik niet respectvol. En 'm nog 'n maand aan 't lijntje houden tijdens jouw eigen vakantie ook. Dus gewoon persoonlijk doen tussen jullie vakanties in.
Ik heb het maar gewoon even aan mn vriend gevraagd en die zegt het volgende:

De komende dagen niet te enthousiast op zn smsjes reageren, gewoon iets meer op de vlakte (zodat je ook niet echt mooi weer speelt) maar ook zeker niet per sms al melden, want dan help je zn vakantie om zeep.

Bij thuiskomst daarentegen METEEN melden.

Blijft natuurlijk hoe dan ook een rotbericht naar iemand te die gek op je is. Sterkte!
quote:bergkristal schreef op 01 september 2010 @ 18:07:

Wat een zacht ei ben ik ook he......dat ik 'hier zo moeilijk mee heb!

Les 1 mbt slecht nieuws gesprekken: niet er omheen lullen, geen "wat denk je nou zelf?", geen inleidingen, maar gewoon het nieuws direct evrtellen zoals het is.

Wat jij denkt dat verzachtend werkt, is hooguit vernederend.
misschien kun je aangeven dat je het eenbeetje te snel vind gaan allemaal, dat je even wat meer ruime nodig hebt...

dan laat je het een beetje open

en komt het straks niet zo hard aan?
Ik zou hem bellen en het vertellen. Stel dat hij daar trouw zit te zijn aan jou, terwijl hij ook 'los' zou kunnen met allerlei plaatselijke schonen?

In die ene dag tussen jullie vakanties zou je nog één en ander live kunnen uitspreken met elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven