Zijn er ook stellen die geen Vechtscheiding hadden?

13-06-2019 16:41 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee,

Ik open de laatste tijd veel topics, ik weet het. Voelt een beetje therapeutisch voor mij.

5 jaar geleden toen mijn ex-man en ik gingen scheiden, ging het proces erg soepel. Wij hadden geen ruzie en de reden voor de scheiding was dat ons huwelijk wel helemaal uitgemolken was. We zijn nog steeds goed bevriend en als wij ergens heen moeten als het om de kinderen gaat praten wij altijd gezellig met elkaar. Maar als ik in mijn omgeving keek (zeker bij mijn zoon op de basisschool) kunnen de gescheiden ouders het bloed van hun ex-partners wel drinken.

Dus ik vroeg mijzelf af of er nog andere mensen zijn die goed kunnen omgaan met hun ex-man en/of vrouw?
The Sky is the limit
ElleWoodzx schreef:
14-06-2019 15:08
Maar dat is het belangrijkste. Je hoeft geen beste vrienden met elkaar te blijven, zolang je maar normaal met elkaar om kan blijven gaan. En ik zie in mijn omgeving dat dat steeds moeilijker wordt voor heel veel ouders. Dus dat is wel deprimerend
Daar zijn soms redenen voor die jij wellicht helemaal niet ziet. Zo makkelijk om te oordelen vanaf de zijlijn. (En nee, hier geen vechtscheiding.)

Het heeft allemaal een hoog borrelpraat gehalte: niemand zal betwisten dat een vechtscheiding niet wenselijk is. Ook de mensen in een vechtscheiding zullen het volmondig met jou eens zijn. En toch gaat het soms heel erg mis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven