Zijn verloofde vertellen over geflirt

21-06-2018 19:56 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

Al een paar weken krijg ik prive berichten van een man via verschillende social media. Deze berichten heb ik nooit geaccepteerd, ze zijn dus altijd ongelezen blijven staan. Gisteren besloot ik zijn vriendschapsverzoek toch maar te accepteren, omdat hij uit de buurt komt en ik hem wel goed van vroeger ken. Zijn intenties waren me gewoon nog niet helemaal duidelijk, omdat hij een vriendin had. Hij zei alleen hey en lees je dit wel? En dergelijke. Hij begon na het accepteren van het verzoek meteen overduidelijk te flirten, noemde me mooi en gebruikte bloospoppetjes. Zei dat hij verlegen van me werd toen hij me in het echt bij toeval had gezien. Ik vond het wat te ver gaan. Als reactie heb ik dan ook gegeven dat ik niet van plan ben deel te nemen aan Temptation Island.

Nu heb ik net daarna ontdekt dat hij nog een ander account heeft, dit jaar aangemaakt, samen met zijn vriendin. Ze zijn al jaren samen en pasgeleden zijn ze verloofd. Dit profiel is gewoon actief. Op zijn eigen pagina is hier niets van te zien, ze hebben alleen een profielfoto samen. Nu vond ik het eigenlijk al goed genoeg om hem zo duidelijk te wijzen op zijn vriendin, maar nu ik zie dat hij gewoon verloofd is.. Begin ik me toch af te vragen, is het een idee om zijn verloofde te laten weten dat hij zo contact met me heeft gezocht?

Waarom wel en waarom niet?

Ergens denk ik doe het niet, maar als je je bedenkt dat je zelf in een verloving zou zitten en dit blijkt je aanstaande zo stiekem te doen? Dan zou ik het toch wel willen weten voordat ik getrouwd ben denk ik. En nee, hij is niet daadwerkelijk fysiek vreemd gegaan. Maar ben ik de enige die hij zo benadert? Dat weet ik niet. Het is ook aan hem hoe hij er verder mee omgaat, maar het doet me zeer dat een vrouw hier onwetend mee samen is.
Ik walg een beetje van hoe hij doet.

Tips of ideeën zijn welkom. Ik ben nog in afwachting van zijn reactie op mijn confrontatie.

Zou je de verloofde op de hoogte stellen?

Totaal aantal stemmen: 75

Ja (32%)
Nee (41%)
Wacht eerst af hoe hij op je reactie reageert (12%)
Vraag eerst bij haar na of ze nog samen zijn (3%)
Flirten is geen vreemdgaan (8%)
Weet ik niet (4%)
Alle reacties Link kopieren
Niks confronteren, gewoon overal blokkeren en hem vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Eraf gooien en geen aandacht meer aan besteden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem ook blokkeren.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Lekker laten gaan, ik zou me er niet mee bemoeien. Daar kan alleen maar gedoe van komen.
Alle reacties Link kopieren
Als jij hem negeert is dat toch voldoende. Waarom zou je je dan alsnog met hun relatie gaan bemoeien?
Ik zeg laat t gaan......
Nee je moet het haar niet laten weten. Het is niet aan jou om de slechte boodschap te brengen. Daar moet ze helaas zelf achter komen. Wel zou ik hém precies laten weten hoe je over hem en zijn acties denkt, zeker in het licht van zijn verloving. Het helpt waarschijnlijk niet maar sommige mensen denken dat dit heel normaal gedrag is. Dan weet hij in ieder geval van tenminste 1 iemand dat dat niet het geval is.
Alle reacties Link kopieren
blokkeren, verder negeren en gewoon doorgaan met je leven.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Pff blokkeer hem gewoon en laat het drama waar het thuis hoort.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Screenshots maken en die naar zijn verloofde sturen

Ons daarna wel op de hoogte houden van de verdere ontwikkelingen svp!
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je ermee bereiken? Mss hebbe ze wel een open relatie.

Opvoeding heeft ie al van zijn ouders gehad.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
Hem feliciteren met zijn verloving en daarna blokkeren.

En als hij vervelend blijft stuur je de link van hun gezamenlijke profiel en zeg je dat je haar kent.

Wat is dat voor een engerd trouwens?
Dat hij jou opzoekt / volgt via meerdere social media kanalen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom maak je hier een bericht van op deze site?? Echt mega doelloos, ben je echt zo onzeker dat je hier een melding van moet maken? Voel je maar niet te speciaal hoor, die sukkel doet het vast met vrouwen die erop reageren. Voel jij je gevleid Jezus man wat fucking triest
Leeuwin1979 schreef:
21-06-2018 22:20
Waarom maak je hier een bericht van op deze site?? Echt mega doelloos, ben je echt zo onzeker dat je hier een melding van moet maken? Voel je maar niet te speciaal hoor, die sukkel doet het vast met vrouwen die erop reageren. Voel jij je gevleid Jezus man wat fucking triest
Phoeeee.. nageltjes mogen weer ingetrokken worden hoor.. :facepalm:
ecam2015 schreef:
21-06-2018 22:06
Hem feliciteren met zijn verloving en daarna blokkeren..
Goed plan.
Alle reacties Link kopieren
Blokkeren en negeren die handel.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel zeggen. Ik zou je als ik.die vrouw was namelijk erg dankbaar zijn. Nadat ik.van de schok ben bekomen.
MargjeM schreef:
21-06-2018 19:58
Niks confronteren, gewoon overal blokkeren en hem vergeten.
Dit. Vanwaar die poll eigenlijk?
Heb niks aangevinkt; poll heeft imo geen toegevoegde waarde.

Ik wist niet dat er nog mensen waren die zich verloven, daar moest ik dan wel weer om lachen tjsesus wat oubollig.
Sorry voor de verloofden hier maar 'wij gaan verloven' ehmm.... really? :rofl:
Leeuwin1979 schreef:
21-06-2018 22:20
Waarom maak je hier een bericht van op deze site?? Echt mega doelloos, ben je echt zo onzeker dat je hier een melding van moet maken? Voel je maar niet te speciaal hoor, die sukkel doet het vast met vrouwen die erop reageren. Voel jij je gevleid Jezus man wat fucking triest
Ulghh wat ben jij een zeur wijf zeg 🤮 bahh iedereen mag tog lekker zetten wat die wilt? Heb je er problemen mee dan donder je toch lekker op van hier wat heb je dan hier uberhaut te zoeken tjeezus zeg wat kan ik niet tegen mensen zoals jij
Alle reacties Link kopieren
Wat een kneus. Ik zou hem blokkeren en haar screenshots sturen van zijn avances. Die vrouw is misschien een onbekende van jou maar zij mag heus wel weten wat voor schijnheilige draaikont ze heeft.

Denk maar zo: als jij haar was zou je het toch ook willen weten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb: Ja, nee en weet ik niet gekozen.
heb je daar wat aan?
koekies zijn lekker
Waarom wil je van iets dat niet jouw probleem is, wel jouw probleem maken? Wat als de verloofde jou beschuldigd van stoken? De kans is best groot dat ze boos op jou wordt. Screenshots en dergelijke zijn makkelijk te faken. Ik geloof er niks van dat je het wilt vertellen omdat je het beste met de verloofde voor hebt, je wil gewoon dat de boel in elkaar klapt voor deze man. Maar dat gebeurt vroeg of laat toch wel, als hij zo doorgaat.
zoetjerminder schreef:
22-06-2018 15:27
Ik heb: Ja, nee en weet ik niet gekozen.
heb je daar wat aan?
:lol:
Multivitamine schreef:
22-06-2018 01:17
Ulghh wat ben jij een zeur wijf zeg 🤮 bahh iedereen mag tog lekker zetten wat die wilt? Heb je er problemen mee dan donder je toch lekker op van hier wat heb je dan hier uberhaut te zoeken tjeezus zeg wat kan ik niet tegen mensen zoals jij
Zeur wijf= zeurwijf
Tog= toch
Die= hij of zij
Wilt= wil
Uberhaut= überhaupt
En dan mag je nog wat punten, komma’s en hoofdletters plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Enige dat ik mss zou doen is hem confronteren met het feit dat hij een vriendin/verloofde heeft.
Hoe hij zichzelf erbij voelt om haar dit aan te doen.

Persoonlijk heb ik bovenstaande alleen een keer gedaan met een man waar ik evt interesse in had (datingsite).
Stel dat ik er later achter gekomen was, als er al gevoelens waren? Lekker dan!
Erg egoïstisch. Naar mij en naar je vriendin.

Man die uit zichzelf mij benaderde (vader van vriendje van dochter), heb ik niets mee gedaan. Gewoon niet op in gegaan. Stopte hij vanzelf.
Ondertussen ken ik zijn vrouw nu ook best goed. Ze zijn nog steeds samen. Wat heeft zij eraan als ik haar dat zou vertellen? 3 kinderen en al jaren samen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven