Zoenen en dan blijkt hij bezet..Kansloos of..?

15-12-2008 11:44 269 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, komt ie dan, mijn eerste topic op de relatiepijler.

Wat is dat toch met mannen en mij?!

In de afgelopen maanden heb ik de nodige leuke mannen ontmoet tijdens uitgaan. Zaterdag kwam ik mijn exvriend (van ruim 2 jaar geleden) tegen en er was nog steeds de welbekende aantrekkingskracht. We hebben staan kletsen, dansen..en zoenen. Heerlijk en wat is hij nog steeds sexy! Maar..nu blijkt dus dat hij bezet is...fout fout fout.

Zelfde verhaal met andere man. Een echte leukerd en aan hem heb ik zelfs nog gevraagd of hij vrijgezel was. Ja hoor, dat was hij. Dus wij zoenen, hij had mijn nummer achterhaald, zelf naar mijn werk ge-e-maild; ik werd op een erg fanatieke én prettige manier versierd. 3 Weken later hoorde ik via via dat deze man al een paar jaar verkering heeft...alweer een bezette man gezoend..

Last but not least is er 1 man die ik echt interessant vind. Ook hij is bezet en ik mag blij zijn dat hij nog niet getrouwd is. Ik ga geen directe actie ondernemen maar zorg er wel voor dat wij elkaar tegenkomen. Ik weet dat hij mij ook graag ziet maar wil hem niet verleiden met zoenen en dus met vreemdgaan..

Ik snap het niet..ben ik zo onweerstaanbaar (vast wel;), zijn zij zulke sukkels (uhm ja)? Ik weet dat ik een leuke meid ben, ik zie er ook goed uit en heb over aandacht niet te klagen. Zoenen is leuk en fijn maar het is toch belachelijk dat je eerst een onderzoek moet instellen of deze intelligente, goed uitziende mannen inderdaad de waarheid spreken. Ik denk bij deze heren ook niet 'zou hij de vader van mijn kids worden' maar gewoon, jij bent leuk en ik wil best een keertje met je zoenen. Maar wat is dat nu met die mannen??

En voor de duidelijkheid; ik voel me niet schuldig ten opzichte van de vriendinnen.
tja, wat wil ej dan horen met zo'n laatste zin in je OP?

bezette man= wegwezen en afblijven, punt.

Als hij tegen je liegt kan je er niks aan doen maar zodra je het weet is het DUS off-limits.
Hoe je eraan komt, kom je er ook weer af, zei mijn oma altijd.
Tja, sommige mannen hebben echt geen moraal. Ik ken zoveel mannen die een vriendin of vrouw en zelfs kinderen hebben en in de kroeg wel staan te flikflooien met andere vrouwen. Echt onwijs triest vind ik dat. En verder hoop ik dat mijn vriend het niet doet..
quote:RosieRo schreef op 15 december 2008 @ 11:47:

Hoe je eraan komt, kom je er ook weer af, zei mijn oma altijd.Haha dat zei mijn oma ook altijd en in de meeste gevallen klopt het ook nog..
Hoezo wat is dat nu met die mannen? Het overkomt jou toch steeds? Wat is er toch met jou?
Natuurlijk, van bezette mannen blijf je af. Punt is alleen dat in bovenstaande voorbeelden dat pas achteraf blijkt.
Edit: balen dat jij altijd die exemplaren treft :(
quote:Vl43inder schreef op 15 december 2008 @ 11:49:

Wat is er toch met jou?Dat vraag ik me ook af.
Ik weet niet... misschien ben jij een gemakkelijke zoener.
World of Warcraft: Legion
Als het pas achteraf blijkt en jij bent goed van vertrouwen kun je alleen maar concluderen dat de mannen die jij gezoend hebt eigenlijk helemaal niet zo leuk zijn lijkt me. Verder dan ze laten gaan hoef je niet. Schuldig voelen ook niet. Dat speelt pas als je weet dat ze een relatie hebben en toch probeert.
Prima, je hebt ook geen reden om je schuldig te voelen ten opzichte van de vriendinnen, die vent gaat vreemd dus hij is schuldig.

Mocht je aan zo'n vent blijven plakken realiseer je dan wel dat jou waarschijnlijk hetzelfde gaat overkomen als z'n vorige vriendin: als er wat leuks voorbij komt dan grijpt 'ie het.

Misschien moet je een keer op een andere plek uitgaan/mannen ontmoeten? Waar je ze nu ontmoet hebben ze blijkbaar allemaal een nogal "losse" instelling...
Ik ben best blij met mijn vrijgezelle status, ben ook niet heel hard op zoek. Natuurlijk wil ik graag een man die oprecht van mij houdt en niet dit soort fratsen uithaalt maar 2x in een relatief korte tijd is toch op z'n zachts gezegd frappant (hahah leuk woord vind ik dat).
Huh, sorry hoor, maar waarom nemen jullie aan dat het probleem bij ML ligt? Zij zoent met wat mannen, en die blijken allemaal een relatie te hebben. Dit vind zij vreemd en terecht. En dan blijkt zij volgens iedereen hier ZELF het probleem te zijn? Hallo, het is nog altijd de vent waarmee ze zoent die vreemdgaat hoor, niet ML. Dat is net zoiets als boos worden op het meisje dat er met jouw vriendje "vandoor gaat": hij gaat vreemd, dus hij is fout, helemaal gezien het feit dat ML achteraf pas hoort dat deze mannen in kwesite bezet zijn.
quote:marie_liselotte1981 schreef op 15 december 2008 @ 11:53:

Ik ben best blij met mijn vrijgezelle status, ben ook niet heel hard op zoek. Natuurlijk wil ik graag een man die oprecht van mij houdt en niet dit soort fratsen uithaalt maar 2x in een relatief korte tijd is toch op z'n zachts gezegd frappant (hahah leuk woord vind ik dat).Er zijn gewoon een hoop vreemdgangers. Ik heb dat soort types vaak aan mijn broek hangen om het te proberen, maar ik vind vreemdgangers een beetje onaantrekkelijk. Zitten best aantrekkelijke exemplaren tussen, maar het heeft wat viezigs. Alle mooie woorden verpakt in een sperma laagje. Nah...
Precies mijn punt EL.

Het lijkt mij dat er niets mis is met zo af en toe een potje tongworstelen, sterker nog, ook vrijblijvend een keertje het bed delen is niets mis mee.

Alleen dat bezette deel begrijp ik niet..zoals ik in de OP al zei; het is toch belachelijk dat je voor een keertje zoenen een onderzoek moet instellen of de man de waarheid spreekt?
Kansloos.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Dat is het risico wat je loopt als je je laat bepotelen door een relatief onbekende. En zeker in bepaalde leeftijdscatagorie is de kans dat de heer in kwestie al een relatie heeft een stuk groter.

Ik zou me er verder niet druk over maken. Afkappen zodra je er achter komt. Voor die tijd is het hun eigen verantwoording.
Juist! En het getuigd van karakter dat jij wel graag wilt weten of een man bezet is of niet, aangezien je liever niet loopt te frunniken aan een bezette man. En zoals domnaiefmutsje (dat is een vrolijke nick..) zegt: er zijn gewoon een hoop vreemdgangers. Helaas...
Ik vind het wel een beeeeetje storend in je OP dat je aangeeft om bij bezette man nummer 3 niks te willen doen, maar wel probeert zo vaak mogelijk ergens te zijn waar hij is.....zo van, ik doe niks, maar als er iets gebeurd is het zeker niet mijn fout.....ik zou gewoon kappen en afstand houden, je weet immers dat hij al iemand heeft!

Verder zijn die kerels natuurlijk ook haske fout als ze gaan huigtikken met iemand terwijl hun vriendin lekker thuis zit.
quote:marie_liselotte1981 schreef op 15 december 2008 @ 11:44:

..

Last but not least is er 1 man die ik echt interessant vind. Ook hij is bezet en ik mag blij zijn dat hij nog niet getrouwd is. Ik ga geen directe actie ondernemen maar zorg er wel voor dat wij elkaar tegenkomen. Ik weet dat hij mij ook graag ziet maar wil hem niet verleiden met zoenen en dus met vreemdgaan..

En voor de duidelijkheid; ik voel me niet schuldig ten opzichte van de vriendinnen.sja.....
quote:kaatje_85 schreef op 15 december 2008 @ 12:07:

Ik vind het wel een beeeeetje storend in je OP dat je aangeeft om bij bezette man nummer 3 niks te willen doen, maar wel probeert zo vaak mogelijk ergens te zijn waar hij is.....zo van, ik doe niks, maar als er iets gebeurd is het zeker niet mijn fout.....ik zou gewoon kappen en afstand houden, je weet immers dat hij al iemand heeft!

Verder zijn die kerels natuurlijk ook haske fout als ze gaan huigtikken met iemand terwijl hun vriendin lekker thuis zit.
Wat een klojo's zeg, verliefd verloofd of getrouwd en toch zoenen! Wees blij dat ze bezet zijn want anders was jij misschien "het vrouwtje thuis" geweest.
quote:marie_liselotte1981 schreef op 15 december 2008 @ 11:53:

Ik ben best blij met mijn vrijgezelle status, ben ook niet heel hard op zoek. Natuurlijk wil ik graag een man die oprecht van mij houdt en niet dit soort fratsen uithaalt maar 2x in een relatief korte tijd is toch op z'n zachts gezegd frappant (hahah leuk woord vind ik dat).Misschien helpt het als je minder snel zoent. Als iemand gemakkelijk zoent, hoeft dat m.i. geen probleem te zijn, als de persoon het ook niet als een probleem ziet, en niet als voorwaarde stelt dat de zoenpartner geen relatie mag hebben.
World of Warcraft: Legion
quote:domnaiefmutsje schreef op 15 december 2008 @ 11:56:

[...]

Alle mooie woorden verpakt in een sperma laagje. Nah...

Gewoon 'n gladjanus dus!

Enige uitdaging is om dit vooraf te constateren. Als dat lukt, wil ik graag weten hoe!?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven