Zoete wraak op je ex...

07-10-2008 10:50 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe nam jij wraak op je ex ? Kan je uit wraak genoegdoening krijgen? Krijg jij angstdromen na het zien van Fatal Attraction?
Pfff...en dan zeggen ze dat ik veel topics open.

Dit lijkt me overigens meer passen op de relatie-pijler.
Door mezelf een schop onder mijn kont te geven en hém laten zien dat ik de hele wereld aan kon.

En vooral dat hij een ontzettend lekkerding liet lopen

Dat was de beste wraak ever, want hij had er al heel snel spijt van

Maarja dat was te laat.
Ja je hebt helemaal gelijk... roep er even een engeltje bij.
Is dat de bedoeling dan, wraak nemen?
pfff geleerd.... ga gewoon lekker met jezelf spelen joh.

wat is je probleem toch ?.

Ik lees dat er behoorlijk wat zijn die tegen je lopen te zeiken, komt dat door dit soort kinderachtige opmerkingen?
You tell me... heeft het iemand hier goed gedaan om wraak te nemen en hoe deed jij dat dan? Ik ben de zachte personelijkheid zelve... dus wraak zou NOOIT in mijn brein opkomen. Of toch?
Was je wat van plan dan?
Topic is verplaatst van Seks naar Relaties
heb tot n u toe nog geen wraak hoeven nemen.

ik denk dat ik wel een behoorlijk bitch zou zijn als ik je echt moet hebben.

normaal ben ik niet wraaklustig, maar als je de verkeerde snaar raakt, ben ik bang dat er toch wel eens een knop om zou kunnen gaan
Door mezelf net als Mizzi bij kop en kont te pakken en een dijk van een leven heb nu...

Zelfbewust,zelfstandig en een o zo lekker wijf om te zien

Ook mijn ex kreeg spijt...te laat!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
het enige wat je als wraak zou kunnen betitelen is dat ik, toen mijn ex het uitmaakte, we een afspraak maakten voor de zaterdag erna om het te bespreken ( want hij maakte het via de telefoon uit). Ik heb het via een smsje afgezegd, toen hij waarschijnlijk al half uur op de fiets richting mij zat. Ik heb hem daarna nooit meer willen spreken, al is dat met gemeenschappelijke vrienden wel eens een beetje lastig...

Maar als dat alles is? Ik heb geen rare dingen over hem versprijd, ik heb geen ranzige foto's openbaar gemaakt, heb hem niet bij zijn vrienden afgekraakt.

Ik las al dat de beste wraak was gelukkig te worden met jezelf. Ik heb bovendien nu een hele fijne relatie en ben erg blij met mezelf enzo, dus ik denk dat hij daar als verstokte vrijgezel die elke week nog drie keer bij zijn ouders eet als 32-jarige misschien wel eens tegenop zou kunnen kijken. Aan de andere kant kan het me geen reet schelen wat hij vindt.
.
Herkenbaar Emaille. Mijn dochter heeft ook met pijn in haar hart relatie verbroken ,hield nog verschrikkelijk van hem .

Daarna is ex in slachtofferrol gekropen en gedraagt zich als de lieve zielige jongen ,als een enorme lul .

Ook gemeenschappelijke vrienden die duidelijk party kiezen en waar ze weinig meer van hoort .

Nooit is aan haar gevraagd waarom ze deze beslissing heeft moeten nemen .
Ik heb nog nooit behoefte gehad aan wraak en weet eigenlijk niet hoe zoiets voelt. Zelfde als jij dus, Dutchbelg.
quote:Mizzzi schreef op 07 oktober 2008 @ 10:53:

Door mezelf een schop onder mijn kont te geven en hém laten zien dat ik de hele wereld aan kon.

En vooral dat hij een ontzettend lekkerding liet lopen

Dat was de beste wraak ever, want hij had er al heel snel spijt van

Maarja dat was te laat.

Zo heb ik het ook gedaan. Echter... zijn relatie ging uit en toen was ik weer in the picture en wat deed Bosaapje? Bosaapje ging met hangende pootjes terug (dom, dommer, domst) totdat het echt voorbij was. Dat echt voorbij was al heel gauw

Verder ben ik niet zo wraakzuchtig en vind ik dus al heel wat.....
Ja Bosaapje het vlees kan zwak zijn.
Ik moet bekennen dat die wraakgevoelens vooral er zijn als ik me genaaid en belazerd voel. Als je zo in iemand je gevoelens hebt gelegd dat je een leegte voelt als die je op je hart trapt. En alle beloften en mooie woorden die in 1 veeg van tafel worden gekeild. Het is een energie die ik niet in wraak wil laten uitmonden maar die ik nu probeer te kanaliseren naar iets positiefs voor mijzelf!
Misverstandje, Dutchbelg, ik dacht dat jij in een eerdere post schreef dat je nooit wraakgevoelens had! Was misschien cynisch bedoeld?...

Als iemand me echt slecht behandelt, dan keer ik me van hem/haar af. Dat gaat helemaal vanzelf. De liefde gaat weg. En dan word ik eerder onverschillig dan boos.
Wraak is een beetje sneu....heb ik dus ook nog nooit gedaan...
IVM met lastige situatie met relatie ex (hij was nog maar een paar maanden bij zijn ex weg) besloten we om niet stiekem te doen, maar wel alles rustig te houden, omdat hij nogal bang was voor reacties etc. Aangezien ik toch een jaar in het buitenland zat, was het een goede gelegenheid rustig te doen. Hij is een paar keer langs geweest, en niemand 'thuis' wist ervan.

Ik hield altijd een weblog bij die door veel mensen thuis gelezen werd. Toen hij, nadat ik een half jaar in het buitenland had gezeten, na z'n laatste bezoekje zonder ook maar enige voorbode mij 'dumpte' heb ik in geuren en kleuren geschreven over hoe leuk we het die 2 weken van zijn bezoek aan mij hadden gehad, hoe zo'n romantische tijd en blablabla. Er was niks van gelogen, maar veel mensen hebben het gelezen en hij schijnt daardoor nog veel problemen hebben gehad aangezien hij had gezegd dat hij voor zaken de stad uit was en weet ik veel. De mensen die al een hekel aan hem hadden omdat hij z'n vrouw voor mij had verlaten kregen nog een grotere hekel aan hem en hij werd behoorlijk uitgekotst. Dat allemaal terwijl ik heerlijk aan de andere kant van de wereld zat en nergens last van had (behalve ontzettend liefdesverdriet maar ok). Misschien niet echt netjes maar hij verdiende het.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ik ben niet zo van de wraak. Zou ook nooit echt gemene dingen kunnen doen. Je bent toch ook een tijd wél gelukkig samen geweest.

Maar zoals Reiger zegt, dat van iemand afkeren en eerder onverschillig dan boos worden dat heb ik ook met mijn ex.

En het voelt dan toch wel als een soort genoegdoening dat hij nu wel pijn heeft dat het uit is, en ik juist niet.

Toch soort van wraak, maar op een passieve manier.
Hmmm... Ik heb het andersom meegemaakt!

Mijn ex vond het nodig om mij in het holst van de nacht te bellen, en dan niets te zeggen óf me uit te schelden voor een prostitué met een nare ziekte. Altijd heeft hij ontkend dat hij er iets mee te maken had, ook al heeft een van zijn vrienden hem per ongeluk verraden. Zielig figuur...

Na verloop van tijd heb ik mijn nummer maar laten veranderen. Nooit meer iets van hem gehoord daarna, maar ik vind het nog steeds een naar idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven