*zucht* Hoe doet 'ie dat toch?

15-11-2009 18:59 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even in het kort de voorgeschiedenis:

Ik had meerdere jaren een relatie met X. Toen ik eindelijk zo ver was om voor mijzelf toe te geven dat hij HET mss wel was, kregen we een enorme ruzie over iets (in mijn ogen) onbenulligs. We gingen dus met ruzie uit elkaar. Of nouja, ruzie, hij was kwaad op mij en ik zag/zie het probleem niet. Dit is ondertussen ruim 2 jaar geleden.

Nou duikt hij af en toe nog op in mijn leven, bijvoorbeeld op feestjes van wederzijdse vrienden. Voor zo'n feestje voel ik altijd wat spanning, omdat ik weet dat hij er ook zal zijn en ik weet nooit zo goed hoe mezelf dan een houding te geven. Tot nu toe negeerde hij me altijd volkomen en waren er voor mij zat andere mensen om me mee te vermaken. Maar gister was er weer een feestje, en voor het eerst maakte ik me daar van te voren niet meer zo druk om. Maar op het feestje zelf kwam 'ie naar me toe, zei gedag en feliciteerde me met de jarige. Op zich niets bijzonders, maar reden genoeg om in me kop te blijven zitten.....

Wat ik zelf eigenlijk nog het meest stomme vind, iedereen heeft me er al van proberen te overtuigen wat een sukkel het is en dat zijn gedrag niet normaal is. Als ik er logisch over na denk weet ik dit ook wel. Maar ik kan hem echt niet haten, hoe hard ik dat ook geprobeerd heb.

Die jongen zit gewoon zo diep in mij....

En net nu ik dacht dat ik er klaar mee was, gebeurt er weer zo iets waardoor alles weer door de war geschopt wordt.

*zucht* Wat moet ik hier nou mee?
Na een relatie van jaren krijg je opeens het idee dat hij het ( wat? Ware Liefde ? ) MISSCHIEN toch wel eens zou kunnen zijn?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom vindt iedereen het een sukkel? Weten zij wel waar die ruzie over ging?

Kennelijk is je ex nu op een punt waarop hij je gewoon gedag kan zeggen .... hij is over je heen, het doet hem niets meer.
Hoe diep hij ook zit. Pincet pakken en hem eruit trekken. Als hij echt wat wilt, dan had hij dat jou allang laten weten. Dat doet hij niet, dus hij wil ook niks. Dat jij met die gevoelens zit, is rot. Echt, probeer erover heen te komen. Het is zo zonde van je tijd en er zijn nog genoeg leuke mannen!
Ja joh, als iemand mij negeert krijg ik ook altijd meteen het gevoel dat ie de ware is
Meds, je avatar!
quote:_Soleil_ schreef op 15 november 2009 @ 19:19:

Meds, je avatar! Hi-la-riesjjjj
Waarom zie ik Meds nieuwe avatar niet? Op welk knopje moet ik daarvoor drukken?
F5 Bie.
quote:Chardonnay schreef op 15 november 2009 @ 19:27:

F5 Bie.
Hoezo is het een sukkel?
Tijdens de relatie wist je al dat hij mischien wel eens de ware kon zijn, nu 2 jaar later denk je dat nog steeds en ben je nog niet over hem heen.

Er zijn zoals eerder geschreven genoeg leuke mannen maar dat is niet relevant aangezien hij de ware is voor jou.

Heb je er al wel eens aan gedacht dat hij je juist negeerde omdat hij zich doodschaamde om zijn reactie 2 jaar geleden.

Ik denk dat je hem mischien maar eens moet vragen of hij het ook nog altijd voelt?

Er zijn meer dan genoeg leuke mannen maar hoe vaak vind je mister right?

Liefs
Dus als ik het goed begrijp, denk je nu ineens dat hij de ware is omdat hij je niet (meer) negeert? Aha. Tsja.
Peas on earth!
Misschien moet je eens beginnen met duidelijk maken wat jij vindt! Als jij in hem de jongen ziet waarmee je misschien wel oud wilt worden, moet je hem niet laten lopen. Gewoon eerlijk zijn over wat je voor hem voelt. Ook naar anderen toe. Of ze hem nou een sukkel noemen of niet. En als iemand hem een sukkel noemt, zou ik er ook wat van zeggen. Ik vind dat nogal een lullige uitspraak tegenover iemand die hem wèl leuk vindt. Of vond.
Ik zie het allemaal heel anders.

Jij maakte je niet druk meer, over het feit dat hij misschien wel eens aanwezig zou kunnen zijn op dat feest. Jij gedroeg je dus normaal en ontspannen.

En zo zie je maar. Als jij je normaal en ontspannen gedraagt heeft dat effect op anderen. Die gaan dan ook ineens heel normaal doen. Je feliciteren met een verjaardag.

Dé oplossing voor een veel relaxter leven. Dus waarom zou je, als je dit weet, je zo druk gaan maken of nadenken over hem? Het is 2 jaar geleden, alles is normaal. Wat is het probleem?
als je er na meerdere jaren achter bent dat hij MISSCHIEN wel eens de ware kon zijn eventueel en prompt gaat de relatie uit, dan denk ik dat je dat er later bij hebt bedacht....,.
Eeeuhm....je vraagt in je opening: Hoe doet 'ie dat toch?

Volgens mij doet hij de afgelopen 2 jaar vrijwel niets en is een handje schudden en 'gefeliciteerd' zeggen ook niet echt breath-taking lijkt me...

het is overigens niet echt raar dat je je een 'beetje anders' voelt op een feestje als daar degene is, waar je ooit jarenlang een relatie mee hebt gehad.

Wat moet jij ermee? Deze gedachtenstroom weer over laten waaien en gewoon doorgaan met leven lijkt me.
Only dead fish go with the flow
Hij zegt je gedag, hij vraagt je niet ten huwelijk.

Dat is toch wel een wereld van verschil.
,
anoniem_88697 wijzigde dit bericht op 06-12-2009 00:29
Reden: .
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven