'Mooi zo, geniet ervan!'

03-06-2014 10:35 58 berichten
Ha iedereen,

M'n eerste post op dit forum en gelijk een prangende vraag:

In lichte euforie kom ik net thuis van een nachtelijke escapade met een jongen/man die ik al een aardige tijd leuk vind, zelfs al toen ik een relatie had. Toen spraken we af en toe af en hadden we het over vanalles en nog wat, van literatuur en filosofieën tot seks en relaties. Vannacht ging het behoorlijk los.

Ik liet hem zojuist weten met een berichtje dat ik het heel fijn vond en wenste hem een mooie dag toe. ... Zijn reactie: 'Mooi zo, geniet ervan!'

What-the-ffff. Is er een tolk in de zaal? Wat moet ik hier nou van denken? Of is het heel typisch mannelijk? Ik bedoel, ja. Ik geniet er wel van ja. Maar een soort wederzijdse bevestiging was wel fijn geweest op zich. Je weet wel. Dat gevoel dat je het zo te gek vond, dat je nog wel een keer in die zweefmolen wil (iets met vlinders).

Wat denken jullie van de reactie?
Papa arie, dream on haha
Alle reacties Link kopieren
komt er nog een update van TO ?
quote:Summerdance schreef op 03 juni 2014 @ 11:28:

Ik verdenk mijn lief ervan maar 2 letters op zijn smartphone te hebben

Te weten de O en de K

Meer tekst krijg ik niet van hem Bofbips! Die van mij heeft alleen een K
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:papa_arie schreef op 04 juni 2014 @ 15:05:

WTF, afgelopen weekend een erg wilde nacht gehad met een goede vriendin van me. Stuurt ze gisteren een lief sms-je dat ze het erg fijn had gevonden.

Stuur je terug: Mooi zo, geniet ervan! (doelend op die uitgerekte poes van dr .....). Staat er binnen 5!! minuten ineens een topic op Viva's sexpijler over mijn sms-je
Er zijn meer vissen in de vijver... Niet blijven plakken aan een vent die zo ongeïnteresseerd in je is! Of hij gaat voor je omdat ie verliefd op je is anders NEXT....
Karma is a funny thing
Sjonge, de mannen kunnen het ook nooit goed doen he? Al dat kapotgeanalyseer van 'jullie vrouwen'.

Als ik al binnen een uur reageer (dan moet je m'n hart geraakt hebben, hé) dan nog blijf ik kort van tekst...

Als je mij de opmerking (en geen vraag!) stuurt dat je het fijn vond zal ik reageren met mooi zo of iets persoonlijker 'me too'.

En als je mij als tekst 'een mooie dag wenst' dan kort ik m'n antwoord in tot (Ik) geniet ervan.

Een man kan immers geen gedachten lezen, kan zich maar op één ding tegelijkertijd concentreren en teksten van zijn tegenspeelster analyseren... eehhmmm Nee, dat kan hij ook niet.

Oja, had ik al eens gezegd dat een man jullie gedachten niet kan lezen? Dat je 'm duidelijke JA/NEE vragen moet stellen als je al iets van 'm te weten wilt komen?
Hij denkt dat hij don juan zelf is
Dus cholleich: een man zegt maar wat, doet maar wat, appt maar wat. Denkt niet na en verwacht dat jij dat evenmin doet.

Nou, herken dat wel eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven