Aangetrokken tot een 10 jaar jongere man

02-10-2018 18:29 834 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf eind 20 en ik voel me daadwerkelijk aangetrokken tot een 10 jaar jongere jongen.
Hij weet dit en de gevoelens zijn zeer wederzijds maar ik wil dit niet althans .. mijn gevoel zegt dat we dit niet moeten doen..

Sinds we dit weten hangt er een spanning in de lucht die wij alleen zien en voelen en de rest om ons heen gelukkig niet.
Self-love is the greatest middle finger of all time
:biggrin:
RosesBird schreef:
20-02-2020 12:13
Ik heb net 33 pagina's gelezen. Elke reactie. Ik pakte er zelfs wat lekkers bij en ging er goed voor zitten.
Alsof ik een boek las of naar een film keek.

En nu, bij het allerlaatste bericht op de pagina: wat een anticlimax.
als ik dit van te voren had geweten, was ik niet eens begonnen.

Ik ben oprecht teleurgesteld.

:thunder:
Wij ook !
Alle reacties Link kopieren
Sorry als ik mensen teleurgesteld heb door de reden van onze break up niet te delen. Het voelde niet goed om dat te doen.

Kort gezegd: ex had geen ander, is niet vreemdgegaan maar heeft zich ingelaten met figuren die ik niet in mijn leven wil. Macho mannetjes maar dan anders.

Heel af en toe zie ik hem nog wel eens op het werk, kan gelukkig met hem lachen nog steeds maar merk ook dat hij veranderd is.

Daarnaast ben ik sinds begin deze maand aan het daten met een hele leuke man van jawel mijn eigen leeftijd. Kwam hem tegen bij een babyshower van een collega van mij en is de beste vriend van haar man!
Self-love is the greatest middle finger of all time
Leuk, een nieuwe man. Ga je weer veel neukverhalen delen hier?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij in dat opzicht (je persoonlijkheid ontwikkelen, sterk in je schoenen staan en je niet door anderen laten beïnvloeden) wel gewoon te jong voor je was, Roodkaarsje. En daar ben je gelukkig op tijd achtergekomen. Heel veel plezier met je nieuwe date!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Fijn, Kaarsje! Veel geluk.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor je update Roodkaarsje.
Het klinkt alsof het achteraf voor jou in ieder geval de juiste keuze was die je gemaakt hebt.

En wat ongelooflijk fijn dat je weer opnieuw aan het daten bent!
Enne, schrijf eventuele stories maar in een mooi dagboek.... hier mag uiteraard ook, maar het is wellicht fijner dat er bij mensen dan verder geen verwachtingen komen.

Hopelijk krijgen we over een tijdje een update over dat je met je nieuwe vlam gaat trouwen en/of een kind gekregen hebt of zo :-D Het is je gegund!
Alle reacties Link kopieren
Mmm, ja, wel lastig. Ik denk persoonlijk dat je er schijt aan moet hebben wat andere mensen ervan vinden. Tuurlijk zie je het niet vaak, maar daar is ook wel een reden voor natuurlijk. Ik denk dat je die zelf ook wel kan raden, en dat is ook wat jou tegen houdt. Vergeet niet dat jij al veel meer levenservaring hebt. Ik denk persoonlijk daarom niet dat een langere, serieuze relatie gaat werken. Hij moet ook nog een bepaalde groei door, waar jij al doorheen bent geweest. Ik bedoel: ben jij nog dezelfde persoon die jij was toen je zijn leeftijd had?

Mocht het alleen seksueel zijn, dan herhaal ik inderdaad iets wat hierboven al geschreven is: neuk het uit je systeem! Gewoon lekker doen, gaat vanzelf wel weer over. Succes!
Charlotte1994 schreef:
26-02-2020 15:20
Mocht het alleen seksueel zijn, dan herhaal ik inderdaad iets wat hierboven al geschreven is: neuk het uit je systeem! Gewoon lekker doen, gaat vanzelf wel weer over. Succes!
Dit helpt inderdaad goed. Alleen hebben ze al vaak seks gehad met elkaar, ook puur FWB op het einde, dus maakt één keertje extra weinig verschil uit hier en komt er een moment waarop ze toch terug normaal met elkaar moeten omgaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu met je roodkaarsje?
En in de liefde?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven