ballen strappen slaan

18-01-2013 21:10 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben iemand die het af en toe lekker vind om me te laten slaan in me ballen. dit doet mijn vriendin voor me waar ik al jaren gelukkig mee ben. zij heefd er geen probleem mee zo lang het maar niet te ruw word en ik er van geniet.

Zijn er meer mensen die het lekker vinden op zich in hun ballen te laten slaan of schoppen? of ben ik de enigste gek?
Rare vrouw ben jij met ballen.
Dit is een vrouwenforum dus veel medestanders zul je hier niet vinden vrees ik.

Waarom post je deze vraag hier?
Ik zou mijn man ook wel eens in zijn ballen willen slaan als ie ze sokken naast de wasmand pleurt.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Wat zijn strappen? Oprechte vraag hoor.

Overigens vind ik in dit soort gevallen dat men altijd maar moet doen wat hem/haar goed dunkt, mits alle partijen ermee instemmen en wilsbekwaam zijn. Veel plezier dus.
Die mannen van Jackass doen zo'n beetje niets anders. Slaan, schoppen, basket/bowlingballen ertegenaan gooien. Dus je bent misschien wel gek, maar niet de enige
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
quote:norma_jeane schreef op 18 januari 2013 @ 21:16:

Ik zou mijn man ook wel eens in zijn ballen willen slaan als ie ze sokken naast de wasmand pleurt.Je bedoelt natuurlijk: ze balluh. Toch?
Ja duh ze balluh. Gewoon BANG keihard strappen

Ofzoooo...

quote:norma_jeane schreef op 18 januari 2013 @ 21:16:

Ik zou mijn man ook wel eens in zijn ballen willen slaan als ie ze sokken naast de wasmand pleurt.Ik zou trouwens heel graag eens een zeker iemand in zijn ballen willen trappen, maar niet omdat de persoon in kwestie het lekker vindt, integendeel zelfs... helaas nooit gedaan.
Nee nu je het zegt, gewoon bij een man die vervelend doet. Strapp um zo in ze balluh JONGUH
Op een vrouwenforum? Ja iedereen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Getsiederrie.

Ik krijg al kippenvel en een slappe als mijn chickie mijn ballen aanraakt.
Ballen in me buik.....En bedankt weer!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En nou weet ik dus nog steeds niet wat strappen nou zijn .
Ondanks dat TO volgens 'haar' profiel een vrouw is van 0 dagen lid, weet ik zeker dat hij nu de onderkant van zijn bureau aan het witten is.
Whatever you do, don't you ever hit my balls!!
*do not underestimate the power of stupidity*
quote:willem1959 schreef op 18 januari 2013 @ 21:28:

Getsiederrie.

Ik krijg al kippenvel en een slappe als mijn chickie mijn ballen aanraakt.Wat een watje.
quote:bibiana1976 schreef op 18 januari 2013 @ 21:32:

Ondanks dat TO volgens 'haar' profiel een vrouw is van 0 dagen lid, weet ik zeker dat hij nu de onderkant van zijn bureau aan het witten is.
Ik geef er altijd een flinke draai aan....geeft een fijn machts gevoel zo'n kronkelende man aan je knieen....en als ie dan kermt: niet doen, niet doen....." Hoppa nog een keer.....

Je ziet de rest van de mensen in de vergadering kijken..;-)
Rare man ben jij zeg. Wil je nog kinderen? Dan zou ik het maar niet teveel doen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:sulliv schreef op 18 januari 2013 @ 21:42:

Ik geef er altijd een flinke draai aan....geeft een fijn machts gevoel zo'n kronkelende man aan je knieen....en als ie dan kermt: niet doen, niet doen....." Hoppa nog een keer.....

Je ziet de rest van de mensen in de vergadering kijken..;-)Geweldig! Het mooiste is inderdaad de reactie:
Ballen. Gék op.

Mij noemen ze 'de ballenbijter', nou, dan weet je het wel.
ik dacht dat dit over een sport ging

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven