BDSM, voor de liefhebbers - deel VI

14-03-2019 17:51 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.

Het vorige topic vind je hier.
seks/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-v/li ... ges/391049


Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:


Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/

Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/

Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/

Submissive Guide
https://submissiveguide.com/

Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/

Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay


En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
https://www.youtube.com/user/CountBoogie
lollypopje wijzigde dit bericht op 17-03-2019 15:23
12.69% gewijzigd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Bedoel je nou te suggereren dat een gesigneerde selfie van mijn enorme lans niet voldoende is? :wtf:
Alle reacties Link kopieren
@Raam leuk zo te lezen hoe het nu met je gaat :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
21-06-2020 17:50
Bedoel je nou te suggereren dat een gesigneerde selfie van mijn enorme lans niet voldoende is? :wtf:
De jouwe is vast de uitzondering op de regel ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
21-06-2020 17:54
De jouwe is vast de uitzondering op de regel ;)

:biggrin: :bigkiss:
-Shifty- schreef:
21-06-2020 17:50
Bedoel je nou te suggereren dat een gesigneerde selfie van mijn enorme lans niet voldoende is? :wtf:


Hoe vaak precies heb je daar tot nu toe al mee gescoord? :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
21-06-2020 20:09
Hoe vaak precies heb je daar tot nu toe al mee gescoord? :wtf:
In zijn hoofd vast dagelijks ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Marana schreef:
21-06-2020 20:09
Hoe vaak precies heb je daar tot nu toe al mee gescoord? :wtf:

1 keer :proud:
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
21-06-2020 20:21
1 keer :proud:
Dat is twee keer zoveel dan ik gad verwacht :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Lansen breken over het algemeen als je er iets mee raakt Shifty ;-D

@lollypopje: het gaat erg goed. Ik date nog steeds met het zelfde stel, en we hebben onlangs ons 1-jaar-date-anniversary gevierd. Verder ben ik sinds maart aan het daten met een man die zich vooral als primal hunter identificeert waarbij ik mijn BDSM kant erg goed kwijt kan. Vorig weekend heb ik zitten picknicken in het park met een groep van zo'n 25 non-monogame kinky vrienden. Ik kwam aan met mijn date, en vertrok met mijn stel, en ze mogen elkaar ook nog eens. En niemand vindt er iets van. Heerlijk. Als mijn leven zo kan ben ik dik tevreden.
Ter informatie, ik vroeg het niet voor mezelf maar voor iemand die ik ken :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Klinkt heerlijk Raam. Het is je gegund 💗
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
21-06-2020 20:33
Ter informatie, ik vroeg het niet voor mezelf maar voor iemand die ik ken :whistle:
Ahhh uiteraard. Zeker voor ene Gru ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
ZetHetRaamOpen schreef:
21-06-2020 20:31
Lansen breken over het algemeen als je er iets mee raakt Shifty ;-D

@lollypopje: het gaat erg goed. Ik date nog steeds met het zelfde stel, en we hebben onlangs ons 1-jaar-date-anniversary gevierd. Verder ben ik sinds maart aan het daten met een man die zich vooral als primal hunter identificeert waarbij ik mijn BDSM kant erg goed kwijt kan. Vorig weekend heb ik zitten picknicken in het park met een groep van zo'n 25 non-monogame kinky vrienden. Ik kwam aan met mijn date, en vertrok met mijn stel, en ze mogen elkaar ook nog eens. En niemand vindt er iets van. Heerlijk. Als mijn leven zo kan ben ik dik tevreden.

Klinkt erg goed, heerlijk relaxed.
@ZHRO, fijn dat je ook belang hecht aan de persoon en niet random met mensen afspreekt waarmee je een seksuele klik deelt. Die eisen zijn best herkenbaar. Alleen valt het me moeilijker om via via nieuw contact te hebben met iemand die 100% openstaat voor BDSM. Misschien omdat ik BDSM volledig scheid van het privé-leven en een contact absoluut niet als relatiemateriaal beschouw of speelt leeftijd ook een rol en is het voor vrouwen eind de twintig nog té hevig. Complete dominantie gaat inderdaad verder dan de doorsnee mensen die beweren wel eens hardere seks te hebben.
Alle reacties Link kopieren
@Charles ben je pas achterin de twintig?

Overigens zijn die dames er zeker wel, maar de meesten zoeken niet op vanilla plekken. Daarnaast vinden veel vrouwen het fijn om naast bdsm ook nog minimaal een vriendschap te hebben of willen ze de persoon in elk geval ook vanilla kennen. Juist als je diep gaat wil je weten wie de mens achter de D is.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
@Charles als je via via contacten per definitie niet beschouwd als (bdsm)relatie materiaal, maar wel op zoek bent naar volledig overgave, hevige bdsm, of hoe je het ook wil noemen, dan maak je het vooral jezelf erg lastig denk ik. Ik ben zelf eind twintig, en heb veel vrienden/kennissen in deze wereld in dezelfde leeftijdscategorie. En juist mijn vrienden die van "hardcore" bdsm houden vinden hun contacten via munches, (speel)feestjes en via via. Al is het maar "Misschien moet je hem/haar eens ontmoeten". Vooral lichtere contacten met andere intenties worden online opgedaan. Dit kan toeval zijn in mijn kring, maar ik zie wel een patroon. Juist iemand live tegen komen en dan "aanvoelen" of iemand een prettige energie heeft is zo fijn. Het kan vast wel online, maar ik denk dat het accepteren is dat er voor veel een correlatie is tussen van hardere bdsm houden en deze kant van jezelf ook mixen en delen in je vrienden kring en privé leven. Waarom zou je ook nog online op zoek gaan naar een D als je al zo veel aanbod hebt offline waar je al mee hebt kunnen peilen of het klikt? Het hele proces van een kennismakingdate etc. Kun je dan lekker overslaan. Het bestaat vast en zeker wel wat je zoekt, maar als je zulke eisen hebt verwacht ik dat je zoekt naar een speld in een hooiberg: het kan wel, maar zal een flinke tijdsinvestering kosten.
De afspraakjes zijn gedaan. Ben er verdrietig van, maar het bleek toch niet zo te klikken tussen ons.
Alle reacties Link kopieren
Nana85 schreef:
25-06-2020 00:40
De afspraakjes zijn gedaan. Ben er verdrietig van, maar het bleek toch niet zo te klikken tussen ons.
:hug: En daar mag je ook best even verdrietig om zijn. Altijd kut als iets niet werkt 💋

Maar het heeft je ook een hoop geleerd over wat jij wilt en nodig hebt en dat neem je mee voor als je er weer klaar voor bent. Dat is heel waardevol.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer Nana! Ik snap even goed dat je er even verdrietig van bent! :redrose:
...
Jammer dat het niet genoeg klikte Nana. Het is verdrietig, maar in mijn beleving is het klikken (hoe vaag dat soms ook te definiëren is) ontzettend belangrijk. Dus ik denk sowieso dat het goed is als je daar naar handelt.

Maar misschien heb je nu wel een beetje een beeld bij hoe je zelf tegenover het bdsm-aspect staat? Nu kwam deze man + bdsm-aspect toevallig op jouw pad. En het leek alsof dat aspect je wel aansprak. Denk je dat je hier nu wat bewuster voor open staat, of misschien zelfs wel wil opzoeken? Of denk je dat dit samen met deze man de prullenbak in gaat?
Alle reacties Link kopieren
Jammer Nana, Was het meer van zijn kant of hoe is dat zo gelopen, hoe ben je/zijn jullie tot die conclusie gekomen?

@Zethetraamopen, hier ook een spuit 11 hoor :) Maar dank voor je berichtje: het gaat goed, ik heb laatst nog een keer met hem afgesproken en dat was weer erg leuk, en er gaan ook nog wel meer dates volgen. Er gebeurt niets wat ik niet wil, hij houdt echt wel rekening met mij en we hebben ook een goed gesprek gehad (via de chat maar ook daarna) dus meer duidelijkheid en hebben we elkaar wat beter leren kennen, ook op privé vlak. Wat dat betreft was er ook wel al vertrouwen, alleen om verder te gaan zal dat nog moeten groeien of misschien blijft het bij wat het nu is, wat eigenlijk ook prima is.

@Roos: knip en plakwerk nodig o_o dat klinkt heftig… Maar evengoed heb je daarna online nog aangedurfd?

Ik kan me inderdaad voorstellen dat via via de beste manier is om iemand te ontmoeten en contacten op te doen. Aan de ene kant denk ik ook: het komt vanzelf wel op je pad als het zo moet zijn en aan de andere kant moet je ook wel weer zelf actief opzoeken wat je wilt natuurlijk. Erg dubbel, en soms is online de snelste/makkelijkste weg :nerd:

@Raam: leuk om te horen hoe het kan zijn en voor jou fijn dat je in zo'n relaxte situatie zit! Wat bedoel je met een 'primal hunter' als ik vragen mag :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nooit bang geweest om online te daten, ook niet na die enorm beschadigende date.
Die date was stomweg ook gewoon mijn eigen schuld, ik heb mijn alarmbellen genegeerd en geleerd dat ik dat eenvoudigweg nooit mag doen.

Fijn dat er meer duidelijkheid is en minder vaagheid. Voel je je hier helemaal vertrouwd en happy mee op deze manier?
...
Alle reacties Link kopieren
Hm, ik weet niet wat de situatie was maar naar mijn idee kan de schuld dan niet bij jou liggen hoor! Al kan ik me voorstellen dat je achteraf denkt: had ik dat maar nooit gedaan. Maar dat is iets anders dan schuld vind ik :A:

En ja, ik voel me er wel vertrouwd mee hoe het nu is, helemaal happy kan ik niet met 100% overtuiging zeggen maar dat komt omdat ik er meer van verwachtte en heb dat nu een beetje bijgesteld. Daardoor lijkt het in mijn hoofd ook wat 'lichter of makkelijker' te zijn geworden en sta ik er wat relaxter in. Dat komt al doordat ik over jullie opmerkingen ben gaan nadenken en heb het gevoel dat het misschien meer te maken had met mijn verwachtingen dan vertrouwen in hem.

Nu is het gewoon erg leuk en we zullen wel zien waar dat naartoe gaat of waar dat eindigt.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het, ik heb in die tijd veel met subvriendinnetjes gesproken die allemaal vonden dat ik hier geen verantwoording voor droeg. Ik ben het daar niet mee eens, ik ben áltijd verantwoordelijk voor Roos, ook als ze in de handen van een ploert valt. Misschien is schuld idd geen goede term, het is idd verantwoording. En ik ben blij dat ik mijn eigen naiviteit en dommigheid zag want dát kan ik nl veranderen. De man die los ging op mij kan ik niét veranderen.

Ik denk dat ik een klein beetje snap wat je bedoelt met meer verwachten. Ik denk dat bdsm in je hoofd hele mooie, bijna sprookjesachtige vormen kan aannemen wellicht. En dat de praktijk weerbarstiger is, veel overleg, veel uitproberen, veel mislukken ook. Maar dat vul ik voor je in, misschien bedoel je het heel anders. Of.. je hebt niet de juiste Dom te pakken, dat kan natuurlijk ook.

Spreken jullie je wensen uit? Doet hij ook iets met die wensen?
...
Mi_mi_Mi_mi schreef:
30-06-2020 21:16
Er gebeurt niets wat ik niet wil,


wat jammer :proud:

;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven