Ben je nog maagd als je anaal sex heb gehad?

19-09-2017 09:48 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb twee maanden terug een jongen gepijpt en anaal sex gehad. Ik was daarvoor nog maagd. Ik werd weleens gebeft en gaf iemand wat handwerk. Maar van voren gaat het gewoon niet in, te strak en veels te pijn. De reden waarom ik pas op mijn 22ste begon met seks is dat ik van een vrij ander cultuur kom waar seks een taboo is zoiets doe je in het huwelijk of als je een vaste relatie hebt maar tot dan blijf je bij je ouders wonen en verzorgen. Natuurlijk nu ik op mezelf woon realiseer ik dat ik echt ouderwets ben opgevoed.
Een maagd is iemand die nog nooit geslachtsgemeenschap heeft gehad. Sinds wanneer is je anus je geslacht? Dus ja, je bent technisch gezien nog maagd! Waar leg je anders de grens? Is een blowjob een ontmaagding?
stellar schreef:
19-09-2017 10:42
Dus, volgens jouw bekrompen gedachtengang zou mijn vriend geen goede man zijn, want hij heeft mij niet veroverd.
En ik ben waardeloos, want mijn bedpartners zijn niet op 2 handen te tellen.
Koekkoek....
Dat is jouw verwoording, niet de mijne.
Never judge a book by it's cover, know the story first!
enorah schreef:
19-09-2017 10:07
Echt je moet het zelf weten, alleen wees zuinig op jezelf ;).

Uiteindelijk als jij hierin bij mannen vaker Nee dan Ja zegt, win je juist meer respect en zal dat ook jou in de toekomst ook ten goede komen. Die regel van 'maagd blijven voor het huwelijk' is meer een beschermend advies. Tegenwoordig zijn de meesten geen maagd meer voor het huwelijk, alleen zoals ik al zei: pas op dat het niet teveel bedpartners worden.
Goede mannen willen liever iets veroveren, iets wat waarde heeft (niet makkelijk te krijgen is).
Hoezo goede mannen? Bepaal jij wie dat zijn? Mogen die dan ook niet teveel partners hebben? Hoe wordt de 'waarde' van een vrouw bepaalt, aan het aantal bedpartners? Wanneer is het teveel?

Koekkoek. Als zij lekker seks wil hebben moet ze dat lekker doen. Als 'mannen' dat niet oke vinden moeten ze idd geen relatie met haar aangaan. Mannen genoeg hoor, ook die wel wat moderner ingesteld zijn.
kadanz schreef:
19-09-2017 11:12
Een maagd is iemand die nog nooit geslachtsgemeenschap heeft gehad. Sinds wanneer is je anus je geslacht? Dus ja, je bent technisch gezien nog maagd! Waar leg je anders de grens? Is een blowjob een ontmaagding?
wat maar aantoont hoe belachelijk de term is
Koettie schreef:
19-09-2017 11:21
Hoezo goede mannen? Bepaal jij wie dat zijn? Mogen die dan ook niet teveel partners hebben? Hoe wordt de 'waarde' van een vrouw bepaalt, aan het aantal bedpartners? Wanneer is het teveel?

Koekkoek. Als zij lekker seks wil hebben moet ze dat lekker doen. Als 'mannen' dat niet oke vinden moeten ze idd geen relatie met haar aangaan. Mannen genoeg hoor, ook die wel wat moderner ingesteld zijn.
Prima toch, ieder zo zijn of haar mening ;)
kadanz schreef:
19-09-2017 11:12
Ja hoor. Je wil beweren dat ALLE homo's en lesbiennes op de wereld nog maagd zijn?
Enne.. er is toch echt een GESLACHTSDEEL in haar kont geweest.
Als je seks hebt gehad ben je gewoon geen maagd meer.
enorah schreef:
19-09-2017 11:18
Dat is jouw verwoording, niet de mijne.
Je zegt "een goede man wil veroveren"
Ik zie niet in hoe iemands goedheid wordt bepaald adhv het wel of niet willen spelen van onzinnige spelletjes tijdens het daten. Om over de rest van de onzin die je schreef maar niet te spreken.
stellar schreef:
19-09-2017 11:31
Je zegt "een goede man wil veroveren"
Ik zie niet in hoe iemands goedheid wordt bepaald adhv het wel of niet willen spelen van onzinnige spelletjes tijdens het daten. Om over de rest van de onzin die je schreef maar niet te spreken.
Dat mag jij vinden, ieder zo zijn of haar mening.
Ik zou de vraag voorleggen aan degenen die jouw regels hebben opgesteld.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
QueenArachnia schreef:
19-09-2017 11:24
Ja hoor. Je wil beweren dat ALLE homo's en lesbiennes op de wereld nog maagd zijn?
Enne.. er is toch echt een GESLACHTSDEEL in haar kont geweest.
GeslachtsGEMEENSCHAP impliceert toch echt gemeenschap van twee geslachten. Sorry, ik kan het niet mooier maken dan het is :)

Twee lesbiennes die elkaar louter vingeren zijn technisch gezien nog steeds maagd, tenzij je voor lesbiennes andere maatstaven hanteert.
Hoe verklaar je precies dat je al met 9 mannen wat seksueel gedaan hebt, maar nog geen coïtus? Je geeft aan dat je vagina erg strak is (dat kan inderdaad moeilijkheden geven bij ontmaagding), maar je kontje niet dan? Misschien is het tijd om een kat een kat te benoemen en je "andere cultuur" als islam te bestempelen. Volgens mij is de keuze om je in je kont te laten naaien dan ook heel bewust en probeer jij halsstarrig je maagdenvlies te sparen om toch maar een goede indruk te maken in je cultuur. Tot zover je loslaten en vrij leven dus. Naïef om te geloven dat je nog maagd bent.
Koettie schreef:
19-09-2017 11:21

Koetti, met de regelmaat van de klok openen vrouwen hier op viva dat ze best wel geschrokken zijn van het aantal bedpartners van hun vriend. Het is dus niet zo gek als jij denkt, het idee van 'te veel' partners.
retrostar schreef:
19-09-2017 11:32
Ik zou de vraag voorleggen aan degenen die jouw regels hebben opgesteld.

Dit lijkt me een prima idee.

Krijgen wij volgende maand niet weer eenzelfde topic.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
enorah schreef:
19-09-2017 11:31
Dat mag jij vinden, ieder zo zijn of haar mening.
Mooi om te zien dat je jouw mening zo goed kan beargumenteren.
Dus..... Dit is al twee maanden geleden gebeurd en nu ineens is het belangrijk? Goh..

Volgens mij ben je geen maagd meer.
SinDudas schreef:
19-09-2017 10:05
Juist. Van voren is het te strak en doet het teveel pijn. En van achteren gaat het prima???
:rofl:
Dat ligt er een beetje aan uit wat voor hypocriete cultuur je komt.
QueenArachnia schreef:
19-09-2017 11:25
Als je seks hebt gehad ben je gewoon geen maagd meer.
Wat is seks dan precies? Waar ligt de grens?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Maagdelijkheid bestaat niet, alleen als idee. Sla het woordenboek erop na en kijk of de definitie bij je handelingen klopt.

Ik geloof verder niet in dat achterhaalde begrip.
honingbijtje schreef:
19-09-2017 15:13
Maagdelijkheid bestaat niet, alleen als idee. Sla het woordenboek erop na en kijk of de definitie bij je handelingen klopt.

Ik geloof verder niet in dat achterhaalde begrip.
Alles is een idee, de hele wereld is een idee.
rotterdammert23 schreef:
19-09-2017 14:55
Wat is seks dan precies? Waar ligt de grens?
Voor mij ligt de grens bij penetratie, maar daar zal niet iedereen zo over denken. En daarom vind ik die letterlijke definitie van "geslachtsgemeenschap" waar Kadanz het over heeft ook niet toereikend.
enorah schreef:
19-09-2017 09:55
Sex op wat voor manier ook, is sex. Antwoord is: Ja je bent ontmaagd.
Alleen omdat je geen vaginaal sex hebt gehad, is je 'maagdenvlies' nog intact, dus stel dat je zou trouwen zou je alsnog kunnen bloeden (mocht dat bewijs nodig zijn).

Alleen wil ik je wel de tip geven niet met zoveel mannen het bed te gaan delen, je moet het zelf weten natuurlijk alleen het schaadt echt je reputatie en mannen praten er altijd over met elkaar.
1950 heeft gebeld, ze willen hun mores terug
Hij ging er dus van voren niet in maar van achter wel?
Heb je zo'n strakke vagina of eerder een wijd holletje?
QueenArachnia schreef:
19-09-2017 15:16
Voor mij ligt de grens bij penetratie, maar daar zal niet iedereen zo over denken. En daarom vind ik die letterlijke definitie van "geslachtsgemeenschap" waar Kadanz het over heeft ook niet toereikend.
wat mij betreft ook, en ik denk dat we daarmee de wetgeving aan onze kant hebben.
Aangezien wetgeving ook uitgaat van ´verkrachting´ als er sprake is van ´penetratie´.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven