Bi-zondere situatie [lege OP]

19-10-2021 10:18 12 berichten
vvvvvv
anoniem_653b9bb66aa7b wijzigde dit bericht op 20-10-2021 14:43
Reden: Note aan moderator: verwijder dit onderwerp.
99.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een Pb
Alle reacties Link kopieren
Je vindt zelf dat je vreemdgaat. En hoe ga je nu verder?
Alle reacties Link kopieren
Je vriend vond het eerder niet erg dat je met haar zoende. Ik zou eerst een peilen hoe hij er in staat, misschien vind hij het minder erg dan je denkt. Verder is het natuurlijk gewoon vreemd gaan. Je kan er een mooi verhaal omheen verzinnen maar je gaat met een ander naar bed en verzwijgt dit voor je partner.
Alle reacties Link kopieren
Huh ik snap het even niet, eerst schrijf je dit : ' Nu is het zo dat dit zoenen steeds vaker voorkwam en het inmiddels zo ver is gekomen dat we al een aantal keer seks hebben gehad (terwijl we allebei een vriend hadden en ook nu haar relatie over is)'

En later schrijf je ' bijzondere is ook echt dat ik compleet in paniek raak als ik denk aan vreemdgaan met een jongen: dat zou ik echt nóóit kunnen. Evenals seks met een andere vrouw: zou ik ook nóóit kunnen en willen.'

Dus heb je nou wel of geen seks met haar gehad? Of bedoel je met' seks met een andere vrouw', een andere vrouw dan de vrouw die je nu ziet? :@@:

Ik vind het in ieder geval gewoon vreemd gaan, of het nou met een man of vrouw is. Zou er goed over na denken of dit je relatie kapot maken waard is. Of je vriend moet het allemaal prima vinden, dat weet ik niet, maar dan moet je wel open naar hem zijn over je uitstapjes met deze vriendin.
You know what, take off your cranky pants and go take a nap, all right?
Alle reacties Link kopieren
Raspberrysmoothie schreef:
19-10-2021 11:35
Huh ik snap het even niet, eerst schrijf je dit : ' Nu is het zo dat dit zoenen steeds vaker voorkwam en het inmiddels zo ver is gekomen dat we al een aantal keer seks hebben gehad (terwijl we allebei een vriend hadden en ook nu haar relatie over is)'

En later schrijf je ' bijzondere is ook echt dat ik compleet in paniek raak als ik denk aan vreemdgaan met een jongen: dat zou ik echt nóóit kunnen. Evenals seks met een andere vrouw: zou ik ook nóóit kunnen en willen.'

Dus heb je nou wel of geen seks met haar gehad? Of bedoel je met' seks met een andere vrouw', een andere vrouw dan de vrouw die je nu ziet? :@@:

Ik vind het in ieder geval gewoon vreemd gaan, of het nou met een man of vrouw is. Zou er goed over na denken of dit je relatie kapot maken waard is. Of je vriend moet het allemaal prima vinden, dat weet ik niet, maar dan moet je wel open naar hem zijn over je uitstapjes met deze vriendin.
Dat is idd wat ik erin lees.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben je polyamoureus? Maar iikvind het heel onfatsoenlijk dat je dit verbergt voor je vriend. Ik zou het maar direct opbiechten, het gaat anders toch wel een keer uitkomen en nu kun je het hem zelf nog vertellen.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Hier onmiddellijk mee ophouden is geen optie zeker?
Zo lang je het niet besproken hebt ga je gewoon ordinair vreemd.
...
Alle reacties Link kopieren
Gayboy033 schreef:
19-10-2021 11:29
Je hebt een Pb
Jouw berichten beginnen 90% van de tijd met deze 4 woorden. Is werkelijk iedereen gediend van jouw persoonlijke berichten?
...
Alle reacties Link kopieren
Helpt het de TO als iedereen zijn onbegrip uitspreekt? Ze zal zelf wel beseffen wat er gebeurd is, dus oordelen is niet nodig. Misschien dat juist een hart onder de riem steken een beter idee is.
Alle reacties Link kopieren
Gayboy033 schreef:
19-10-2021 15:05
Helpt het de TO als iedereen zijn onbegrip uitspreekt? Ze zal zelf wel beseffen wat er gebeurd is, dus oordelen is niet nodig. Misschien dat juist een hart onder de riem steken een beter idee is.

Daar hoef je geen pb voor te sturen. Valt mij ook op dat jouw bijdragen vooral via (ongevraagde) pb gaan. Niet lullig bedoeld, maar niet iedereen zit daar op te wachten op een forum
Alle reacties Link kopieren
Daar komt bij dat ik niet persé van mening ben dat iemand die stiekem sekst met haar vriendin een hart onder de riem nodig heeft. Eerder een wake up call.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven