Datingsites

09-09-2025 10:16 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil al tijdje een keer een date dus dacht datingsite opzoeken en gaan
Het lijkt er echter op dat alle sites beetje zelfde insteek hebben,
Geld verdienen met veel fake accounts

Herkennen jullie dit en zijn er ook betrouwbare liefst gratis sites waar je kan daten

MisterM
Voor mannen is de digitale datingwereld een totaal andere dan voor de meeste dames. Ik zie eigenlijk nooit fake accounts, maar wel weer mannen die leuk lijken maar in the end geen serieuze relatie willen.
Welke apps heb je nu ervaring mee?
Grappig dat je dat op de sex pijler zet.

En nee er zijn weinig goede apps. Mannen zijn het verdienmodel helaas en dan lijkt het een stuk beter voor de vrouwen maar vergeet niet dat zij het product zijn waar de betaling door gemotiveerd wordt...
Eens met voorgaande berichten.

Maar ik ben ook benieuwd naar wat je insteek is: casual seks/fwb of een relatie?
De ene datingwebsite is iets meer gericht op snelle afspraakjes, de ander meer op vriendschappen en er zijn ook weer datingsites zoals Second Love (de naam zegt het al een beetje). Voor praktisch alle apps en sites moet je betalen als je meer actieve functies wilt benutten. Vaak kun je geen foto's zien zonder een premium account. Of je kunt alleen maar een persoonlijk bericht sturen als je een betaald account hebt.

Ik vond vroeger Paiq erg leuk. Maar ik ben een vrouw en ik heb geen idee of er op Paiq veel fakers zitten. Feeld (dating app) is een hele moeilike app voor mannen (veel mannelijke profielen en vrouwen worden overspoeld), maar je krijgt op zich wel redelijk veel gratis functies.
Datingsites schijnen supergeniepig te werken met allerlei algoritmes.

Ik heb geen idee waarom je niet gewoon wil betalen voor een site en aangezien je dit topic op seks hebt gezet raad ik je van harte SDC aan.
Volgens mij is dat een vrij zuivere site en hangt ie niet aan elkaar van fakeprofielen.
.
Je plaatst dit in seks dus ik neem voor het gemak aan dat dat ook het doel is van de date die je wil?

Er zijn zat sites/apps waar je dit als man kunt vinden en ik eigenlijk geen enkele ervaring heb met de genoemde fake profielen:
- Feeld
- Novamora
- SecondLove
- SFDating

Houd er gewoon rekening mee dat de verhouding man/vrouw minimaal op 1:6 en misschien wel 1:20 is. Vrouwen hebben dus te kiezen en door de beperkte mogelijkheden voor niet betalende leden (lees mannen) moet je er wel verdomd goed uitzien én een heel goed verhaal hebben wil je actief benaderd worden door vrouwen.

Maar dan ben je er nog lang niet want het schijnt nogal lastig zijn voor veel mannen om zich niet als volslagen idioot te presenteren in de berichten op die sites.

Dus ja, als je niet bovengemiddeld bent als man (in de voor de betreffende vrouw belangrijke gebieden) én je kan ook niet volop gebruik maken van de mogelijkheden op die site dan is je kans vrijwel nihil.

Dus betaal die drie tientjes (als je dat niet wil 'investeren' dan wil je het vast niet graag genoeg) maar zie dat niet als garantie op 'succes' want je bent niet de enige en je moet wel leuk genoeg zijn (en niet leuk genoeg willen overkomen) om toevallig met iemand te klikken.
Rooss4.0 schreef:
09-09-2025 14:37
Datingsites schijnen supergeniepig te werken met allerlei algoritmes.

Ik heb geen idee waarom je niet gewoon wil betalen voor een site en aangezien je dit topic op seks hebt gezet raad ik je van harte SDC aan.
Volgens mij is dat een vrij zuivere site en hangt ie niet aan elkaar van fakeprofielen.
Tinder hangt ook niet aan elkaar van de fake profielen hoor.
Ik heb het er prima naar mijn zin. Maar ben ook niet op zoek naar moeilijk gedoe, dat helpt.
Ben-ik-weer schreef:
09-09-2025 16:48
Ik heb het er prima naar mijn zin. Maar ben ook niet op zoek naar moeilijk gedoe, dat helpt.
Ben je een man of een vrouw?

Ik zie het al, een vrouw. En je zoekt mannen neem ik voor het gemak even aan?
Daar zit verschil in namelijk.
.
ApproachableAlec schreef:
09-09-2025 14:44

Dus betaal die drie tientjes (als je dat niet wil 'investeren' dan wil je het vast niet graag genoeg) maar zie dat niet als garantie op 'succes' want je bent niet de enige en je moet wel leuk genoeg zijn (en niet leuk genoeg willen overkomen) om toevallig met iemand te klikken.
3 tientjes? prostitutie is duurder (maar wel een hogere succesgarantie natuurlijk)

Maar tja seks is een schaarsteproduct voor mannen, als de vrouwen zich nu al niet aan je voeten werpen. dan moet je bijlappen.
Ben-ik-weer schreef:
09-09-2025 16:48
Gek, bij mij stikt het van de nepprofielen. Toch iets met algoritme dan? Ik match ze af en toe om ze te rapporteren. Misschien moet ik dat niet doen :)
I wanna live my life with the volume full!
Ja, schijnt voor de mannen echt een drama te zijn. In mijn tinder periode hoorde ik dat ook van elke man met wie ik uit ging. Bij mij werd er ook vaak vanuit gegaan dat ik een nep profiel was, en werd dan ook vaak in het Engels aangesproken.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven