De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
dinsdag 18 september 2012 om 13:27
Lijkt het je leuk om een BN'er te zijn (ik echt niet is inmiddels mijn ervaring!)....[/quote]
Nou, ik weet niet in welke mate het gebeurt maar het lijkt me als BN'er zijnde toch ook wel weer een beperking als je bijv. toch ook naar een parenclub zou willen gaan of misschien al heel 'simpel' naar een sauna.
sorry ff off-topic
Nou, ik weet niet in welke mate het gebeurt maar het lijkt me als BN'er zijnde toch ook wel weer een beperking als je bijv. toch ook naar een parenclub zou willen gaan of misschien al heel 'simpel' naar een sauna.
sorry ff off-topic
dinsdag 18 september 2012 om 13:27
quote:new74 schreef op 18 september 2012 @ 13:27:
Lijkt het je leuk om een BN'er te zijn (ik echt niet is inmiddels mijn ervaring!)....[/quote]
sorry ff off-topicdat is het ook, maar toch doen sommige het hoor...
sorry ff off-topicdat is het ook, maar toch doen sommige het hoor...
dinsdag 18 september 2012 om 14:25
dinsdag 18 september 2012 om 14:37
Switch
Sommige mensen zijn soms top en soms bottom, of soms dominant en soms onderdanig, of ze zijn dominant ten opzichte van vrouwen en onderdanig ten opzichte van mannen, of wisselen op een andere manier van rol in het spel. Deze mensen ‘switchen’ en worden dus ‘switch’ genoemd.
Gevonden op http://www.xs4all.nl/~tateoac/begrippen.html
En? Waar gaat je voorkeur naar uit?
Sommige mensen zijn soms top en soms bottom, of soms dominant en soms onderdanig, of ze zijn dominant ten opzichte van vrouwen en onderdanig ten opzichte van mannen, of wisselen op een andere manier van rol in het spel. Deze mensen ‘switchen’ en worden dus ‘switch’ genoemd.
Gevonden op http://www.xs4all.nl/~tateoac/begrippen.html
En? Waar gaat je voorkeur naar uit?