Dikke vrouwen aantrekkelijk?

06-12-2017 17:05 707 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die dikke vrouwen aantrekkelijk vinden? Of iets vollere vrouwen?? Ik heb zelf een fetish op vrouwen die wat voller zijn bij de dijen.
Wat een treurnis om hier persoonlijke vetes uit te vechten en niet eens dàt maar van hearsay.
Korreltje zeezout, iemand? :p:
Alle reacties Link kopieren
?
Dit is mijn motto
HuLang schreef:
18-01-2018 14:28
Wat een treurnis om hier persoonlijke vetes uit te vechten en niet eens dàt maar van hearsay.
Korreltje zeezout, iemand? :p:
Het kwam op mij niet over als een persoonlijke vete, maar wieweet vergis ik me daar wel in.
Denk wel als je rondstrooit met dickpics en opschepperige praatjes, dat je kunt verwachten dat je een kier zoiets voor je voeten geworpen krijgt.
Ik kan daar geen medelijden mee hebben.
Charles_Gentle28 schreef:
17-01-2018 16:51
Je suggestie van een correct beeld te hebben, klopt toch niet helemaal, Zozoe. In plaats haal je een oud verhaal terug boven die hier helemaal niets ter zake doet. Je kan best openlijk schrijven wat speelde, alleen ben je onvolledig op de hoogte. Na bilateraal contact werd dit onderling erg positief afgesloten.

Sjesus, en dan ook nog es bilateraal...... :koffie:
Kwartel123 schreef:
18-01-2018 23:13
Het kwam op mij niet over als een persoonlijke vete, maar wieweet vergis ik me daar wel in.
Denk wel als je rondstrooit met dickpics en opschepperige praatjes, dat je kunt verwachten dat je een kier zoiets voor je voeten geworpen krijgt.
Ik kan daar geen medelijden mee hebben.

Waar? (O)
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
11-01-2018 13:38
Maat 40/42 heb ik ooit gelezen.
Een prachtig figuur met rondingen op de juiste plaatsen. Geen zichtbare sleutelbeenderen, heupbot of thigh gap: in de modellenwereld van nu zou ze een plussize model zijn.
Klopt.
Al is het wel zo dat de maat 40/42 uit de jaren 50 veeeeeel kleiner valt dat een jurk in diezelfde maat uit dit tijdperk.
(zie je ^$#@$*-domme een pracht van een vintagejurk in die maat krijg ik hem niet over mijn tieten :'( laat staan heupen, sorry, persoonlijk leed)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
19-01-2018 06:14
Waar? (O)
Hij stuurt ze alleen aan dikker vrouwen, vandaar.
BeerVanEenVent schreef:
19-01-2018 12:49
Hij stuurt ze alleen aan dikker vrouwen, vandaar.

Oh.. :-[
Alle reacties Link kopieren
Kwartel123 schreef:
18-01-2018 23:13
Het kwam op mij niet over als een persoonlijke vete, maar wieweet vergis ik me daar wel in.
Denk wel als je rondstrooit met dickpics en opschepperige praatjes, dat je kunt verwachten dat je een kier zoiets voor je voeten geworpen krijgt.
Ik kan daar geen medelijden mee hebben.
Geen vete, allerminst.
Dit is mijn motto
zozoe schreef:
19-01-2018 13:05
Geen vete, allerminst.
Dat idee had ik ook totaal niet Zozoe
Alle reacties Link kopieren
Bjort schreef:
19-01-2018 14:21
Dat idee had ik ook totaal niet Zozoe
:cheers:

ik lust alleen geen bier, maak er maar wijnglazen van :$
Dit is mijn motto
zozoe schreef:
19-01-2018 14:53
:cheers:

ik lust alleen geen bier, maak er maar wijnglazen van :$
Ik drink geen alcohol, ik maak er een theeetje van :cheers:
Alle reacties Link kopieren
Bjort schreef:
19-01-2018 14:57
Ik drink geen alcohol, ik maak er een theeetje van :cheers:
Alleen wijn hier, maar zeer sporadisch.

Thee is prima :cheers:
Dit is mijn motto
YouWish schreef:
19-01-2018 12:56
Oh.. :-[
Geen dickpics YouWish en wanneer toch zou zijn, maakt een slanke dame er eerder kans op.
Ik ben slank Charles_Gentle28. En ik heb een waanzinnig drukke week achter de rug. Nu heb ik behoefte aan een onbedaarlijke lachbui. Kun je me alsjeblieft een dickpick sturen? :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
19-01-2018 15:30
Ik ben slank Charles_Gentle28. En ik heb een waanzinnig drukke week achter de rug. Nu heb ik behoefte aan een onbedaarlijke lachbui. Kun je me alsjeblieft een dickpick sturen? :cheer2:
:hihi: humor

Als je dan toch aan het uitdelen bent... :flag:
Dit is mijn motto
Charles_Gentle28 schreef:
19-01-2018 15:05
Geen dickpics YouWish en wanneer toch zou zijn, maakt een slanke dame er eerder kans op.
Goed te weten :hihi:
zozoe schreef:
19-01-2018 15:40
Als je dan toch aan het uitdelen bent... :flag:
Hopeloos. Dinsdag waarschuwde je anderen hier nog voor en vandaag vraag je er zelf om :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
19-01-2018 15:47
Hopeloos. Dinsdag waarschuwde je anderen hier nog voor en vandaag vraag je er zelf om :bonk:
Couldn't agree more.

Zozoe, wat is je punt? En misschien je fitties voortaan even ads uitvechten? Ik ben ook geen hengelliefhebber maar ik vind het niet sjiek wat je doet.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
19-01-2018 15:56
Couldn't agree more.

Zozoe, wat is je punt? En misschien je fitties voortaan even ads uitvechten? Ik ben ook geen hengelliefhebber maar ik vind het niet sjiek wat je doet.
Die mening mag je hebben. Anders nog iets? Jij was daar ook vrij stellig in :lijstje:
Geen fittie hier, het blijft gewoon lachwekkend (en vermoeiend), en daar steek ik graag de draak mee.
Je kan je klok er op gelijk zetten.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
En daarna ga je om een pikfoto bedelen? Dat vind ik dus lachwekkend en vermoeiend. Wie steekt nou eigenlijk de draak met wie? En welke klok moet er gelijk? En je had de pik van Charles toch al gezien? Die was toch al reuze discreet doorgestuurd naar jouw persoontje?
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
19-01-2018 16:14
En daarna ga je om een pikfoto bedelen? Dat vind ik dus lachwekkend en vermoeiend. Wie steekt nou eigenlijk de draak met wie? En welke klok moet er gelijk? En je had de pik van Charles toch al gezien? Die was toch al reuze discreet doorgestuurd naar jouw persoontje?
Bedelen? Really? En... Sarcasme of cynisme is bij jou onbekend?

Neem je eigen advies ter harte:
Rooss4.0 schreef:
19-01-2018 15:56
En misschien je fitties voortaan even ads uitvechten?
En trek wat minder fel van leer, dank.
Dit is mijn motto
Ik was toch de meest enthousiaste bedelares, niet zozoe! Die geinde alleen maar mee! :-)
Maar ik vrees dat ik kan fluiten naar mijn dickpic.... :cry:
Alle reacties Link kopieren
zozoe schreef:
19-01-2018 16:22
Bedelen? Really? En... Sarcasme of cynisme is bij jou onbekend?

Neem je eigen advies ter harte:


En trek wat minder fel van leer, dank.
Ah, het was sarcasme. Ja nee, dan snap ik het. Ik vrees dat ik andere ideeën heb over het bezigen van humorisme.
Het komt echt heel maf over als je eerst het bijna volledige verhaal hier neertypt met de bijbehorende irritaties en daarna als een soort misplaatst grapje om een foto vraagt. Ik zie daar de humor niet van in maar dat ligt vanzelfsprekend geheel en al bij mij.
...
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
19-01-2018 16:36

Maar ik vrees dat ik kan fluiten naar mijn dickpic.... :cry:
Ik zeg, wapper met je wimpers en lach nog es lief. Misschien gaat ie overstag. Maar als je benieuwd bent naar grotepiemelfoto's weet ik nog wel een site hoor.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven