Dirty talk
dinsdag 15 oktober 2013 om 21:35
Voorbeelden van taalgebruik,
Het erotisch uitspreken van liefdeswensen.
Ondubbelzinnig de handeling becommentariëren.
Aanmoedigen met woorden als: harder; jáááh; dieper.
Benoemen van de geslachtsorganen met eigen namen.
Zinnen uit bekende erotisch scènes uitspreken zoals in een rollenspel.
Spreken in een andere taal.
Poëtische passages voordragen.
Bevelend: nú erin!; benen wijd!; bukken!; omdraaien!;
Vergelijkingen met dieren maken.
Het erotisch uitspreken van liefdeswensen.
Ondubbelzinnig de handeling becommentariëren.
Aanmoedigen met woorden als: harder; jáááh; dieper.
Benoemen van de geslachtsorganen met eigen namen.
Zinnen uit bekende erotisch scènes uitspreken zoals in een rollenspel.
Spreken in een andere taal.
Poëtische passages voordragen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 15 oktober 2013 om 21:52
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 oktober 2013 @ 21:35:
Bevelend? Is dat dan militaristisch neuken?
Dieren: o schatje, wat heb je een leuke struis(e)vogel! Steek hem vlug in mijn poesje, en speel jij maar haantje, dan ben ik je lekkere kip! Het is een waarheid als een koe: van zulke dirty talk krijgt je hete hengst zonder twijfel een stierenlul. Dat wordt beestig goede seks! Je gaat kronkelen als een slang, als hij je op zijn hondjes neemt. Beregoed!
Bevelend? Is dat dan militaristisch neuken?
Dieren: o schatje, wat heb je een leuke struis(e)vogel! Steek hem vlug in mijn poesje, en speel jij maar haantje, dan ben ik je lekkere kip! Het is een waarheid als een koe: van zulke dirty talk krijgt je hete hengst zonder twijfel een stierenlul. Dat wordt beestig goede seks! Je gaat kronkelen als een slang, als hij je op zijn hondjes neemt. Beregoed!
dinsdag 15 oktober 2013 om 22:04
In (geile) spreektaal wordt er weinig gelet op d's en t's.. Niemand die het hoort
Het moet wel bij je passen.
Ik geil er zeer op, mijn lief kon er niets van/mee en na 6-7 jaar begon het er een béétje op te lijken
Ik heb hem nooit verweten het niet te kunnen, heb wel steeds mijn turn on gebezigd.
Na 7 jaar komt het in de buurt en dat idee is soms al opwindend genoeg
Hij heeft gewoon niets met mijn fantasie binnen de relatie en ik waardeer dat hij er toch in probeert mee te gaan
Ik geil er zeer op, mijn lief kon er niets van/mee en na 6-7 jaar begon het er een béétje op te lijken
Ik heb hem nooit verweten het niet te kunnen, heb wel steeds mijn turn on gebezigd.
Na 7 jaar komt het in de buurt en dat idee is soms al opwindend genoeg
Hij heeft gewoon niets met mijn fantasie binnen de relatie en ik waardeer dat hij er toch in probeert mee te gaan
Je bent zelf een theepot
dinsdag 15 oktober 2013 om 22:21
quote:SuzanneSuus schreef op 15 oktober 2013 @ 22:04:
Inderdaad. Ik, als man zijnde, neem zulke termen en uitspraken nooit in m'n mond. Dan voelt het zowel voor mij als voor de ander nogal geforceerd aan.
Ik denk dat als ik persoonlijk de vraag van TO zou meten beantwoorden, ik als advies/tip zou meegeven om te kijken naar je eigen grenzen. Ik zou het (als mijn vriendin daar ook niet aan gewend is) meer opwindend vinden om haar extra hijgend wat normale woordjes uit te horen kramen ("Oh", "Ja", etc.), dan dat ze per sé vulgair en ordinair moet gaan liggen roepen wat ze allemaal wel niet wil, wenst, hoopt etc.
Inderdaad. Ik, als man zijnde, neem zulke termen en uitspraken nooit in m'n mond. Dan voelt het zowel voor mij als voor de ander nogal geforceerd aan.
Ik denk dat als ik persoonlijk de vraag van TO zou meten beantwoorden, ik als advies/tip zou meegeven om te kijken naar je eigen grenzen. Ik zou het (als mijn vriendin daar ook niet aan gewend is) meer opwindend vinden om haar extra hijgend wat normale woordjes uit te horen kramen ("Oh", "Ja", etc.), dan dat ze per sé vulgair en ordinair moet gaan liggen roepen wat ze allemaal wel niet wil, wenst, hoopt etc.
dinsdag 15 oktober 2013 om 22:37
Kun je net gewoon iets zeggen van: "Toe maar, kom maar lekker in me"?
Gewoon met niet heel vieze dingen proberen te beginnen? Als je dan merkt hoe leuk hij het vind, wordt je er misschien vanzelf wat losser in.
En misschien vinden jullie het beide niet eens zo geil, maar gewoon erg grappig, nou dat is dan toch ook leuk? Het hoeft niet 100% serieus te zijn in bed toch?
Gewoon met niet heel vieze dingen proberen te beginnen? Als je dan merkt hoe leuk hij het vind, wordt je er misschien vanzelf wat losser in.
En misschien vinden jullie het beide niet eens zo geil, maar gewoon erg grappig, nou dat is dan toch ook leuk? Het hoeft niet 100% serieus te zijn in bed toch?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
woensdag 16 oktober 2013 om 12:54