Doorgeef-vraag-seks-deel-92

03-10-2017 22:34 3001 berichten
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Begin van dit jaar

Wanneer spendeerde je voor het laaste de hele dag in bed vanwege seks?
Alle reacties Link kopieren
Drie kwart jaar geleden zo ongeveer.

Zou af en toe een eet/drink/plaspauze welkom zijn of zwaar overrated?
.
Een glaasje Asti lijkt me wel lekker tussendoor.

Voel je je geiler als je net intiem geschoren bent?
ik ben eigenlijk altijd intiem geschoren. (misschien dat ik daarom.........)

intieme sex of een gigantisch sexfeest waar alles mag
Koffie??
Dat ligt heel erg aan mijn stemming.

Wat lijkt jou spannend en wil je zeker nog meemaken op seksgebied?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
(moeten) toekijken als mijn Meester seks heeft met een andere vrouw.

Zou jij dat kunnen, toekijken als je partner seks heeft met een ander?
(waarom wel? waarom niet?)
Ja hoor, al gedaan ook, omdat ik het een opwindend idee vond en benieuwd was of ik er niet toch jaloersheid bij zou voelen.

Heeft iemand wel eens op basis van een foto exact jouw cupmaat geraden/kan jij zien exact welke cupmaat een vrouw heeft?
Nee, dat kan ik niet.

Zijn winnaars sexy? En geldt dat dan voor elke winnaar, dus ook van de gemeenteraad verkiezingen of een potje klaverjassen?
Nee zeker niet. Alleen als een man met Bingo wint. Dat is sexy.

Welke eigenschap in karakter ben je wel eens enorm op afgeknapt, waardoor je geen seks met diegene wilde? (of anders: waar zou je.....?)
Iemand die zichzelf geweldig vind. Bleeeer.

Heb je wel eens meegemaakt dat je iemand niet sexy vond door de kleding wat hij/zij droeg? ( en dan bedoel ik geen joggingbroek ofzo, maar bv mannen met petjes, vrouwen met hoge laarzen enz)
de wereld wacht om ontdekt te worden
als een vrouw zich lekker voelt in bepaalde kleding dan straalt ze dat uit en dat vind ik sexy, ik knap wel af op onverzorgd.

Je man komt naar je toe met het voorstel om seks te hebben met iemand van hetzelfde geslacht, hoe reageer je dan?
Koffie??
Het is geen sekse-neutrale vraag. Ook heb ik geen man (ben niet meer getrouwd). Ik heb wel een relatie met een man, dus ik zal je vraag beantwoorden.
Dan zou ik er met hem over praten, doorvragen enzo. Ik zou er niet negatief tegenover staan dus. Ik waardeer ruimdenkendheid juist enorm.

Waarom is man-man toch nog steeds meer taboe dan vrouw-vrouw?
omdat mannen in een macho denkpatroon het niet stoer vinden om seks met een man lekker te mogen vinden en het wel geil gevonden word en acceptabel dus als twee vrouwen met elkaar sex hebben.

zou je een blind sexdate overwegen als het heel erg klikt via berichtjes over en weer (je weet wel veel maar hebt nog nooit een foto gezien).
Koffie??
Nee... alleen voor koffie

Heb jij wel of niet seks op een eerste date?
Wel

Neemt het altijd een deel van de spanning voor je weg, zodra je iemand gezien hebt (op foto of in het echt)?
Angstspanning zeker ja.

Wat heeft meer invloed op jou charme of uiterlijk?
Charme! Zeker weten.

Knap je af op een perfect uiterlijk, maar dan een leeghoofd? Of juist een hele rare stem?
de wereld wacht om ontdekt te worden
jazeker, beetje niveau mag het wel hebben.
al wil het oog ook wel wat.

wat zorgt er voor dat je van koelkast naar vulkaan vliegt in geilheid.
Koffie??
Mag ‘het’ wel hebben??

Als mijn Meester zijn hand om mijn keel doet. Bijvoorbeeld. Er zijn meer mogelijkheden.

Wat brengt jou van ‘vulkaan’ naar ‘koelkast’?
Wanneer de chemie weg is.

Verkeer je momenteel in de staat 'koelkast'?
Koelkast? Integendeel. Sinds ruim zes maanden een nieuwe liefde. Beiden verweduwd na jaren weer het geluk gevonden. En hoewel wij niet bij elkaar om de hoek wonen zien wij elkaar regelmatig gedurende de week en kunnen dan niet van elkaar afblijven. Nog nooit van mijn leven zo'n verliefde en met seks doorspekte periode meegemaakt. We kunnen niet van elkaar afblijven.
Fijn ligfiets! Nu nog een vraag stellen ;-))
Skizzo schreef:
22-03-2018 19:24
Fijn ligfiets! Nu nog een vraag stellen ;-))
Oja... excuses.
Waarom zijn bijna alle BH's tegenwoordig voorzien van gepolsterd materiaal? Schamen jullie je echt voor zichtbare tepels (pokies) of is er iets anders aan de hand?
Dat is geen sekseneutrale vraag.

Zou jij onmiddellijk een derde persoon weten voor een trio? Ik bedoel dat jij die er graag bij zou willen hebben, de vraag of de andere 2 dat willen mag je buiten beschouwing laten. Is dat een man of vrouw?
Mja, ik denk het wel. Een vrouw dit keer.

Zou je een trio aandurven met een volslagen onbekende?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven