doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:geheim1972 schreef op 22 mei 2008 @ 01:33:

Gaat lekker hier, hahaha.

@ BM ook geen soft sm, bondage?

ik vind de kleren geweldig, latex en zo, alhoewel te warm nu

maar ik heb echt, geloof me maar, geen ervaring verder en ben ook niet zo nieuwsgierig, zo dat was ff lekker teleurstellend van mijnentwege !
Hoe vaak kun jij tijdens een vrijpartij klaarkomen?
getalleke pi neen hoor hangt er van af ; ik kom graag klaar per uur haha

ik moet echt gaan slapen want ik moet bijna opstaan, pff

over wie ga jij dromen ?
Weltrusten BM, ik moet zo werken, zal wel weer de hele dag aan sv denken... ppffff....

Vraag voor de ochtendploeg:

Hoevaak heb jij een natte droom?
Een natte droom in de zin van klaarkomen in mijn droom heb ik niet...

Hoe vaak ik over sex droom? Gemiddeld kan ik me twee keer per week herinneren dat ik er over droom, maar ik gok dat het eigenlijk elke dag is aangezien ik altijd met een stijve wakker wordt.

Heb je wel eens in een droom-over-sex geluid geproduceerd en dat degene die naast je lag dat hoorde?
Nee, maar wel dat ik van mezelf wakker was geworden.

Wel eens seks gehad met iemand die multi-orgastisch was?
neeeeeeeeee ben stille genieter hahaa

welke taal heeft volgens jou een echt erotische lading? of klinkt tenminste sexy? ook al snap je er geen woord van wat e rgezegd wordt
quote:stewardess schreef op 22 mei 2008 @ 07:00:

Wel eens seks gehad met iemand die multi-orgastisch was?

Jaaaaaaa, was erg leuk :-)

@ Buster: Frans klinkt wel romantisch, Italiaans is ook best wel geil...

Heb je je wel eens moeten verantwoorden omdat je in je droom de verkeerde naam riep?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Frans, Italiaans, Spaans....ik vind een andere taal sowieso al erotischer dan Nederlands, zelfs Fries!

Mijn vraag staat nog.
@ Roland, vertel eens wat meer details. Ik geloof daar nl niet zo in.....
quote:stewardess schreef op 22 mei 2008 @ 07:11:

@ Roland, vertel eens wat meer details. Ik geloof daar nl niet zo in.....

Wat, dat multi-orgastisch? Wat geloof je er niet van, dat het bestaat?

Ach, meteen een nieuwe vraag: multi-orgastische vrouwen, geloof je daar in of is het een fabeltje?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Had ik al beantwoord, Roland. Ik geloof daar niet zo in. Een paar keer,ok, maar 10 tot 15 keer???
Ik heb destijds wel eens met haar wat ondeugend op de chat gezeten, was het even stil en toen kwam er 1..... 2...... 3..... 4....... tot en met 7, en dat in een paar minuten. IRL heb ik het ook mogen meemaken, dus 't is echt zo. 't Schijnt zeldzaam te zijn, maar 't is wel leuk :-)

Okee, nieuwe vraag: wat is je record aantal orgasmes in een-en-dezelfde vrijpartij?
Apart dat je 7 keer kunt klaarkomen in een paar minuten. Ik denk dan toch dat ik voor 1 orgasme ga die wat langer aanhoudt.

Bij mij zal dat 3 keer zijn geweest bij een lange vrijpartij.

Vraag blijft staan omdat ik ook nieuwsgierig ben naar anderen.
Nou....... het kan dus wel, niet 7 keer in een paar min., dat geloof ik ook niet, wel dat het een laaaaang orgasme kan zijn, maar dat telt als een.

En als het goed is ben je dan toch echt effe uitgetelt.....

Maar mijn record liegt (als wij goed getelt hebben) rond de 10........ maar dat was wel een hele lange sessie......want dat moet je dan natuurlijk ook mee tellen, hoelang je tijd hebt....

Dus, vraag blijft? Wat is je record aantal orgasmen in een vrijpartij?
Ik kan bij een langere vrijpartij wel een keer of 3 komen. Maar het hangt ook wel af van de intensiteit....

Mijn record zal er iets boven liggen...

Vraag mag nog wel even blijven...
Ik denk max. 3-4 keer?

Ik laat de vraag ook staan...
Maximaal 3 keer. Goh, als ik dat zo lees, kom ik giga veel te kort zeg. Ga vanavond beginnen met oefenen.

En dat is 1 keer...... 2 keer.... enz.

Vraag blijft staan hoor...
Hoezo zou je tekort komen... het is geen wedstrijd en zegt ook niets over het genieten van de seks!

Kunnen we ook als bijvraag laten staan eventueel.

Ben ook wel benieuwd naar de mannen, hoevaak ze kunnen "heropladen"!
Nou mijn ex, lag na 1 keer al uit te rusten alsaof hij de tour de france van 2 weken in 1 dag gefietst had. Hij was zo trots op zijn prestatie. Terwijl ik zoeiets had van: en nou ikke please.....

Vraag blijft staan. Ben beiuwd naar de reacties van de heren.
Ik heb een vrouw 4 keer laten komen in een uitgebreide vrijpartij

De kwantiteit zegt mij verder eigenlijk niet zo veel...

Een oud-collega van mij vertelde dat hij als 'baas' op het Afrikaanse continent ook direct de vertrouwenspersoon was van medewerkers en partners. Een vrouw van zijn medewerkers kwam naar hem toe om uit te huilen omdat haar kerel zeker vreemd moest gaan. Op zijn vraag waarom ze dat dacht, vertelde ze dat hij nu nog 'maar' 5 (vijf) keer klaarkwam bij haar per nacht... Deze collega (nb een seksuoloog) sloeg daarvan stijl achterover.

Worden je orgasmes sterker naar mate je er meer hebt gehad?
Is me nog niet echt opgevallen, dat de laatste altijd sterker zou zijn dan de eerste

(en met veel zin en genoeg tijd haal ik de drie, maar met eentje in een verder supergeile vrijpartij ben ik ook al blij :-))

Is het uitstellen van een orgasme makkelijk te leren?
het uitstellen van een orgasme heb ik vaak zelf niet in de hand, mijn vriend doet dat ;) als ik dan bijna kom stopt hij, of doet hij ineens iets anders. maar als ik dan eindelijk kom: geweldig!

voor de vrouwen: fake jij wel eens?

voor de mannen: zou je dat merken/heb je dat wel eens gemerkt?
Ik fake nooit! Met niets trouwens.

Het schijnt dat mannen "droog" kunnen klaarkomen. Heb je dit wel eens meegemaakt?
not available

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven