doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:geheim1972 schreef op 22 mei 2008 @ 01:33:

Gaat lekker hier, hahaha.

@ BM ook geen soft sm, bondage?

ik vind de kleren geweldig, latex en zo, alhoewel te warm nu

maar ik heb echt, geloof me maar, geen ervaring verder en ben ook niet zo nieuwsgierig, zo dat was ff lekker teleurstellend van mijnentwege !
Hoe vaak kun jij tijdens een vrijpartij klaarkomen?
getalleke pi neen hoor hangt er van af ; ik kom graag klaar per uur haha

ik moet echt gaan slapen want ik moet bijna opstaan, pff

over wie ga jij dromen ?
Weltrusten BM, ik moet zo werken, zal wel weer de hele dag aan sv denken... ppffff....

Vraag voor de ochtendploeg:

Hoevaak heb jij een natte droom?
Een natte droom in de zin van klaarkomen in mijn droom heb ik niet...

Hoe vaak ik over sex droom? Gemiddeld kan ik me twee keer per week herinneren dat ik er over droom, maar ik gok dat het eigenlijk elke dag is aangezien ik altijd met een stijve wakker wordt.

Heb je wel eens in een droom-over-sex geluid geproduceerd en dat degene die naast je lag dat hoorde?
Nee, maar wel dat ik van mezelf wakker was geworden.

Wel eens seks gehad met iemand die multi-orgastisch was?
neeeeeeeeee ben stille genieter hahaa

welke taal heeft volgens jou een echt erotische lading? of klinkt tenminste sexy? ook al snap je er geen woord van wat e rgezegd wordt
quote:stewardess schreef op 22 mei 2008 @ 07:00:

Wel eens seks gehad met iemand die multi-orgastisch was?

Jaaaaaaa, was erg leuk :-)

@ Buster: Frans klinkt wel romantisch, Italiaans is ook best wel geil...

Heb je je wel eens moeten verantwoorden omdat je in je droom de verkeerde naam riep?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.