een vluggertje, hoe doe je dat?

29-01-2017 22:29 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen, klinkt misschien belachelijk maar ik betrap mezelf er op dat een vluggertje dus nooit werkt bij mij. Ik ben enorm jaloers op mensen die 5minuten kunnen neuken en ermee kunnen ophouden. Eens je begint is het toch enorm moeilijk om daarna terug 'normaal' te doen en doen alsof er niks gebeurd is? Zijn er mensen bij die tips zouden hebben want mijn 'vluggertjes' eindigen maar tussen de 15-30 minuten. Kan niet meer beschouwd worden als een vluggertje, toch?
Bij mij meestal 2.31
Je kan toch in een paar minuten wel klaarkomen.
quote:Phaedra_ schreef op 29 januari 2017 @ 22:32:

Je kan toch in een paar minuten wel klaarkomen.Dat misschien wel, maar blijkbaar is dat voor TO te vroeg om daarna weer normaal(?) te kunnen doen.
Waarom kan je na 5 minuten niet normaal doen? Vluggertje komt bij mij meestal voor als we elkaar enorm opgegeild hebben of per app of praat en er eigenlijk weinig tijd is om het te doen maar het toch snel even doen. kan tussen de 2 tot 10 minuten zijn. Daarna broek omhoog en weer de orde van de dag.
you go girl
quote:masala schreef op 29 januari 2017 @ 22:34:

[...]

Dat misschien wel, maar blijkbaar is dat voor TO te vroeg om daarna weer normaal(?) te kunnen doen.Nee, ze duren 15-20 minuten.
Hoe bedoel je "normaal doen"? Voor anderen? Dat die niet merken dat je net gesekst hebt? Of tegen elkaar? Ik snap niet waarom je normaal moet doen...Eigenlijk snap ik ook niet wat jij dan "abnormaal" doet na de seks.
quote:Phaedra_ schreef op 29 januari 2017 @ 22:32:

Je kan toch in een paar minuten wel klaarkomen.Ik vind dat je voor seks je tijd moet nemen want seks is niet iets dat je zomaar even aframmelt. Ik denk dat velen mij hier verkeerd in begrijpen, je kan rap klaarkomen maar als je rap wilt klaarkomen hoef je ook geen vluggertje te doen als het enkel over het klaarkomen draait? Ik bedoel hier echt mee dat je met een vluggertje toch niet aan je plezier kan komen zoals wanneer je er je tijd voor neemt? Ik vergelijk het een beetje met eten, als je gehaast eet, geniet je er toch ook niet zo van als wanneer je uw tijd er voor neemt?
quote:badmeester schreef op 29 januari 2017 @ 22:31:

Bij mij meestal 2.31
quote:htnk schreef op 29 januari 2017 @ 22:40:

[...]

Ik vind dat je voor seks je tijd moet nemen want seks is niet iets dat je zomaar even aframmelt. Ik denk dat velen mij hier verkeerd in begrijpen, je kan rap klaarkomen maar als je rap wilt klaarkomen hoef je ook geen vluggertje te doen als het enkel over het klaarkomen draait? Ik bedoel hier echt mee dat je met een vluggertje toch niet aan je plezier kan komen zoals wanneer je er je tijd voor neemt? Ik vergelijk het een beetje met eten, als je gehaast eet, geniet je er toch ook niet zo van als wanneer je uw tijd er voor neemt?

Als je er de tijd voor wil nemen, doe je geen vluggertje. Zo moeilijk is dat toch niet om zelf te bedenken?

Een boterham pindakaas tijdens het lopen stilt de trek uitstekend.

[...]

Ik vind dat je voor seks je tijd moet nemen want seks is niet iets dat je zomaar even aframmelt. Ik denk dat velen mij hier verkeerd in begrijpen, je kan rap klaarkomen maar als je rap wilt klaarkomen hoef je ook geen vluggertje te doen als het enkel over het klaarkomen draait? Ik bedoel hier echt mee dat je met een vluggertje toch niet aan je plezier kan komen zoals wanneer je er je tijd voor neemt? Ik vergelijk het een beetje met eten, als je gehaast eet, geniet je er toch ook niet zo van als wanneer je uw tijd er voor neemt?Nee, het is zeg maar een kroketje uit de muur vs een 3-gangen menu. Maar waarom wil je dan tips voor vluggertjes als het toch eigenlijk je ding niet is?...je kan het ook gewoon laten, hè. Ik eet bijv nooit kroketten uit de muur.
quote:Honingdropje79 schreef op 29 januari 2017 @ 22:44:

[...]

Nee, het is zeg maar een kroketje uit de muur vs een 3-gangen menu. Maar waarom wil je dan tips voor vluggertjes als het toch eigenlijk je ding niet is?...je kan het ook gewoon laten, hè. Ik eet bijv nooit kroketten uit de muur.Ik wou eigenlijk echt wel tips hoe je er toch het beste van kan maken maar voor op een forum te zitten is het vrij onaangenaam hoe hier word gereageerd. Het is niet omdat het niet mijn favoriete ding is dat ik het daarom niet wil verbeteren als het kan maar ipv tips te krijgen krijg ik hier enkel reacties van onbegrip en lachen ze me eigenlijk uit dus bij deze: mijn excuses voor het posten van een domme vraag en weet iemand hoe ik dit onderworp moet verwijderen want het is mijn eerste dag hier op.
Een vluggertje is soms beter dan niks toch.
quote:htnk schreef op 29 januari 2017 @ 22:50:

[...]

Ik wou eigenlijk echt wel tips hoe je er toch het beste van kan maken maar voor op een forum te zitten is het vrij onaangenaam hoe hier word gereageerd. Het is niet omdat het niet mijn favoriete ding is dat ik het daarom niet wil verbeteren als het kan maar ipv tips te krijgen krijg ik hier enkel reacties van onbegrip en lachen ze me eigenlijk uit dus bij deze: mijn excuses voor het posten van een domme vraag en weet iemand hoe ik dit onderworp moet verwijderen want het is mijn eerste dag hier op.

Geil, pik er in, beiden snel klaarkomen, kus en door met de dag.

Meer valt er niet van te maken.
Je kunt een topic niet verwijderen. Je kunt de tekst van je openingspost wijzigen of weghalen. Wordt alleen niet heel erg gewaardeerd, doorgaans.

[...]

Ik wou eigenlijk echt wel tips hoe je er toch het beste van kan maken maar voor op een forum te zitten is het vrij onaangenaam hoe hier word gereageerd. Het is niet omdat het niet mijn favoriete ding is dat ik het daarom niet wil verbeteren als het kan maar ipv tips te krijgen krijg ik hier enkel reacties van onbegrip en lachen ze me eigenlijk uit dus bij deze: mijn excuses voor het posten van een domme vraag en weet iemand hoe ik dit onderworp moet verwijderen want het is mijn eerste dag hier op.Hoezo, het is toch niet jouw ding? Dus je komt hier alleen om te zeuren en je mening te verkondigen.
Hello, can you hear me?
Dan doe jij het lekker lang en doe je niet aan vluggertjes. Want jij kan of wil dat niet.

Is toch prima?

Wat is er onaangenaam aan de reacties?

Je krijgt toch gewoon antwoord op je vraag?

Een vluggertje is een snel seksmoment. Daarom heet het een vluggertje.

[...]

Ik vind dat je voor seks je tijd moet nemen want seks is niet iets dat je zomaar even aframmelt. Ik denk dat velen mij hier verkeerd in begrijpen, je kan rap klaarkomen maar als je rap wilt klaarkomen hoef je ook geen vluggertje te doen als het enkel over het klaarkomen draait? Ik bedoel hier echt mee dat je met een vluggertje toch niet aan je plezier kan komen zoals wanneer je er je tijd voor neemt? Ik vergelijk het een beetje met eten, als je gehaast eet, geniet je er toch ook niet zo van als wanneer je uw tijd er voor neemt?Ehmm.. Een vluggertje draait alleen om Klaar komen. Waarom zou het anders een vluggertje heten
quote:Honingdropje79 schreef op 29 januari 2017 @ 22:56:

Je kunt een topic niet verwijderen. Je kunt de tekst van je openingspost wijzigen of weghalen. Wordt alleen niet heel erg gewaardeerd, doorgaans.En een op verwijderen kan je een ban opleveren.
Makkie joh.

Maar ik hou sowiso alniet van alle poespas er omheen. Oersaai om 3 uur lang gelikt te worden onder het mom van voorspel. Zet bij mij maar het gelijk het zware geschut in en niet te veel lullen verder.
Ben je man of vrouw?
Je verwacht het niet........
quote:Phaedra_ schreef op 29 januari 2017 @ 22:41:

[...]

Als je er de tijd voor wil nemen, doe je geen vluggertje. Zo moeilijk is dat toch niet om zelf te bedenken?

Een boterham pindakaas tijdens het lopen stilt de trek uitstekend.Precies .. uitgebreid uit eten is lekker .. en een boterham met pindakaas is ook wel eens heerlijk. Waarom moet je kiezen?
quote:shifty schreef op 29 januari 2017 @ 23:48:

[...]

Precies .. uitgebreid uit eten is lekker .. en een boterham met pindakaas is ook wel eens heerlijk. Waarom moet je kiezen?Tussen de middag een boterham pindakaas en 's avonds een goede maaltijd. Geen problemen mee

[...]

Ik wou eigenlijk echt wel tips hoe je er toch het beste van kan maken maar voor op een forum te zitten is het vrij onaangenaam hoe hier word gereageerd. Het is niet omdat het niet mijn favoriete ding is dat ik het daarom niet wil verbeteren als het kan maar ipv tips te krijgen krijg ik hier enkel reacties van onbegrip en lachen ze me eigenlijk uit dus bij deze: mijn excuses voor het posten van een domme vraag en weet iemand hoe ik dit onderworp moet verwijderen want het is mijn eerste dag hier op.Ik weet ook niet hoe je een domme vraag hier terug kan nemen nee.
quote:Bblientje schreef op 29 januari 2017 @ 23:14:

Makkie joh.

Maar ik hou sowiso alniet van alle poespas er omheen. Oersaai om 3 uur lang gelikt te worden onder het mom van voorspel. Zet bij mij maar het gelijk het zware geschut in en niet te veel lullen verder.Wat zijn er voor jou te veel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven