Eerste keer, afgekapt

15-01-2013 02:14 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben willem 19 jaar. Heb dit weekend een meisje opgezocht die ik heb ontmoet op vakantie.

Ze woont in Frankrijk. Heel leuk weekend gehad, samen in een hotelkamer, we begonnen met zoenen en uiteindelijk lagen we in ons ondergoed (ging allemaal beetje klungelig, eerste keer) toen ik haar slip uit wou doen zei ze dat het geen race was. Dus gingen we verder met zoenen en strelen, en ik weet zeker dat ze het fijn vond, alleen na een 20 min. stopte ze opeens en zei ze dat het geen goed idee vond. Vraag me nu echt af of ik iets verkeerds gedaan heb...

Volgende dag weer een leuke dag samen gehad, en zelfs plannen gemaakt om elkaar weer te zien.

Wat ging fout? Het zou mijn eerste keer zijn dus wordt dat als irritant ervaren als het klungelig verloopt? Zoals moeite met bh openen.
Wellicht dat ze niet all the way wilde gaan, maar zoenen en strelen genoeg vond. Betekent niet dat jij iets verkeerd hebt gedaan. De volgende dag was leuk en jullie zien elkaar weer.

De opmerking dat het geen race is, wijst hier wel een beetje op.

Je kunt het haar vragen, zodat je duidelijkheid hebt. Maar persoonlijk denk ik dat ze het rustig aan wil doen.
Luister naar je hart, want dat klopt
Het is ook weer zo, dat als we echt iets serieus willen het moeilijk is vanwege de afstand, wat nu heel kut voelt aangezien ik haar heel leuk ben gaan vinden.

Ik kwam er echt niet om seks te hebben, maar had het leuk gevonden, en ik snap het rustig aandoen wel, maar ik kan er niet elke week heen, zelfs elke maand is knap lastig. Zij is geen maagd dus daar ligt het niet aan.

Ze nam mijn hand in haar slip en haalde het na 1 minuut er weer uit, vind het niet netjes om te zeggen, maar ze was nat dus ze genoot. En we zoende weer verder, het voelt bijna alsof ze niet zoveel in me ziet om mijn eerste te zijn, maar dat slaat ook nergens op omdat we weer een leuke tijd hadden. Het was de volgende dag ongemakkelijk omdat ik me afgewezen voelde, en dacht bijna dat ze me eruit zou gooien.

Ik weet ook gewoon niet hoe seks normaal gaat, wij deden steeds iets uit en zoende verder, wat leuk was, maar ik voelde meer de druk van alles uit krijgen en dan rustig aan doen, ik voel me nogal onzeker over dit, dacht dat het allemaal vanzelf zou gaan.
Seks is met iedereen anders, soms gaat het helemaal vanzelf, soms heb je verschillende gedachten, intenties. En vrijpartijen met dezelfde persoon verschillen zelfs.(gelukkig maar) Er is geen script.

Dat ze geen maagd meer is betekent niet dat ze er geen problemen mee heeft om snel met iemand het bed te delen of dat ze veel ervaring heeft. Communicatie doet veel.

Misschien juist omdat het niet serieus kan worden, heeft zij haar twijfels. Maar zo kan ik nog wel wat redenen bedenken waarom ze niet door wilde zetten. De enige die het echt weet is zij...
Luister naar je hart, want dat klopt
Dankje, ik zal het haar vragen.

Het andere is, is dat ze van te voren een aantal opmerkingen smste die duidde op plezier in bed, wat gedeeltelijk ook wel is gebeurd. Alleen is er toch een moment geweest dat ze haar gedachte veranderde.

En ik ben eerlijk gezegd altijd van mening, dat als het niet loopt met een meisje, dat ikzelf iets verkeerd heb gedaan.

Mijn onderbuik blijft raar, omdat het leuk was maar we schijnbaar toch idd andere intenties hadden, uiteindelijk.

Hoop dat mijn echte eerste keer meer vloeiend verloopt, want ik voelde me een grote kluns achteraf, ben al niet echt een geboren charmeur.
Helaas voor jou, hier zal je het mee moeten doen. Ze heeft zich bedacht om wat voor reden dan ook. En nou niet gaan denken dat je seks krijgt omdat je helemaal naar haar toe komt en zij geen maagd meer is.

Geniet van elkaar en elkaars lichaam, die eerste keer gaat vanzelf als jullie er beide aan toe zijn.
Soepel verloopt, geklungel tijdens seks hoeft geen afknapper te zijn. Misschien vindt zij het te snel gaan en doet zij zich in smsjes enzo stoerder voor dan zij is. Niets is trouwens zo een grote afknapper dan het gevoel dat je seks moet hebben en dat de hele afspraak daar om draait. Wanneer je wat langer met elkaar omgaat is dat niet erg, maar in het begin....

Ik zou zeggen zoek iemand dichter bij huis.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb het ook wel eens afgekapt, om wat voor reden dan ook. Je kunt niet in haar hoofd kijken, dus je kunt haar er altijd naar vragen.
quote:williekv schreef op 15 januari 2013 @ 04:17:

Dankje, ik zal het haar vragen.

Het andere is, is dat ze van te voren een aantal opmerkingen smste die duidde op plezier in bed, wat gedeeltelijk ook wel is gebeurd.

.er is een enorm verschil tussen wat in je hoofd gebeurt en wat je ook echt doet. SMSen is zo veel veiliger, dan echt bloot in bed met iemand.
Misschien vond ze je toch te 'scorebelust' ... geniet, neem het zoals het komt, je hoeft niets te bewijzen, het is inderdaad geen race!
@ williekv.

Misschien ging je wel een beetje te snel of te ruw met haar om. Misschien was je ook wel te gespannen omdat het jou eerste keer was. En door de zenuwen ging je, misschien onbewust, wat te gretig op je doel af. En dat kan haar hebben afgeschrikt. Zeker een eerste keer ligt er veel druk op.

Als jullie doorgaan en de volgende keren het weer proberen zal je zien dat het langzaam aan meer ontspannen gaat. En dan komt het meestal vanzelf goed. En maak jij dan (nog) meer werk van een voorspel en zorg voor een ontspannen sfeer.

En voor de rest net als wat de andere forummers ook al zeiden: Je kan niet in haar hoofd kijken. Een vrouw is soms voor een man niet helemaal goed te begrijpen.
Dankje, reacties geven me een veel beter gevoel. Het gaf me gewoon een klote gevoel om midden in het moment te stoppen. Krijg je toch het idee van dat je iets zwaar verkeerd deed.

En ik was ook heel gespannen, en had altijd het idee om vrij snel kleren uit te doen, en dan het rustig aandoen.

Heb nu meer het gevoel dat het al een goede ervaring was, en denk dat volgende keer het wat meer relaxed zal gaan.
Ook al is zij allang geen maagd meer betekend dat nog niet dat ze het niet rustig aan kan willen doen.
Ja snap ik zo bedoelde ik het ook niet echt. Het is meer dat ik dacht dat ze vond dat ik mijn eerste keer met iemand moest hebben die het waard is (zoiets zei ze vertaald)

En ik bedoelde dat ze in ieder geval niet stopte omdat het haar eerste x zou zijn, aangezien dat niet was
Ik zie er niets negatiefs in. Ik heb dit laatst ook gedaan.. we lagen al naakt op elkaar en opeens werd ik 'wakker' en had ik zoiets van, dit wil ik nu nog helemaal niet! Gestopt, dat ook gezegd en dat was prima.. ik kreeg als antwoord 'is goed, ik heb geduld'.

Ik zou er gewoon luchtig en kort naar vragen als het je echt dwars zit of haar gewoon even de tijd geven.
Je loopt misschien een beetje te hard van stapel. Zeker een vrouw zonder ervaring heeft tijd nodig.....vrouwen denken al snel dat het als sletterig wordt gezien als er gelijk geneukt wordt. Tja......
.
Ok, bedankt. Goede reacties! Heb nu niet meer het gevoel iets verprutst te hebben. Enja, ik kom ook pas net kijken ;) heb weer wat kunnen leren.

Het maakt me nu ook niets meer uit, want het is niet zo dat ik haar opzocht voor de seks, en als ik jullie zo hoor is er eigenlijk helemaal niets fout gegaan.

Bedankt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven