Eindigen met oraal?

02-07-2011 11:16 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik mijn vriendin vaginaal heb genomen, wil ze het nooit met een pijpbeurt afmaken. Is het niet oké om na vaginale sex te pijpen?

Ik vind het niet zo erg hoor, want er zijn natuurlijk genoeg andere manieren, maar ik vroeg het me alleen af. Aan de andere kant wil ze ook niet dat ik haar poesje dan nog lik, is daar soms dan wat mee??
Ik zou het niet erg vinden om hem te pijpen na het neueken, maar hij wil het niet.
quote:d4bbeltje schreef op 10 juli 2011 @ 21:10:

.....

Zou jij gezoend willen worden nadat je in haar mond bent klaargekomen?Als we het hier over tongzoenen hebben met het mondje vol, dan sla ik ff over. Gewoon zoenen, geen probleem. Tongzoenen nadat ze het spulletje heeft uitgespuugd of doorgeslikt, ook no problemo.
quote:Marie2225 schreef op 10 juli 2011 @ 23:58:

Ik zou het niet erg vinden om hem te pijpen na het neueken, maar hij wil het niet.Ook als hij nog niet is klaar gekomen?
Ja, ik doe dat wel. Ik ben het toch zelf maar en ik smaak niet verkeerd LOL!

Ik zoen ook gewoon na beffen/pijpen. Alhoewel hij me niet tongzoent als ie in mijn mond gekomen is. Vind ik wel een beetje lafjes, maar ja.
quote:missfieldman schreef op 11 juli 2011 @ 16:50:

Ja, ik doe dat wel. Ik ben het toch zelf maar en ik smaak niet verkeerd LOL!

Dat dan moet heerlijk zijn voor je vriend.

quote:Ik zoen ook gewoon na beffen/pijpen. Alhoewel hij me niet tongzoent als ie in mijn mond gekomen is. Vind ik wel een beetje lafjes, maar ja.Maar zolang je je mond nog vol hebt, dan snap ik dat wel hoor missfieldman.
Snap het niet, heerlijk toch. Hier vd week met m'n nr 2 eerst begonnen met een heerlijke pijpbeurt afgewisseld met neuken & het afgemaakt met mijn mond, daarna heerlijk gezoend, geknuffeld & ook nog een keer neukend en likkend afgemaakt. Daarna hem nog helemaal schoongelikt, was nodig droop er af, heerlijk.
quote:peet1974 schreef op 12 juli 2011 @ 05:33:

[...]

Dat dan moet heerlijk zijn voor je vriend.

[...]

Maar zolang je je mond nog vol hebt, dan snap ik dat wel hoor missfieldman.Ik heb hem niet horen klagen nee :P En hij zoent niet als ik al geslikt heb. Wel kusjes maar geen tongzoen, dat vind ik wel jammer. Alhoewel die smaak wel even kan blijven hangen, kan me ergens wel voorstellen dat dat niet zo fijn is.
quote:missfieldman schreef op 12 juli 2011 @ 10:39:

[...]

Ik heb hem niet horen klagen nee :P En hij zoent niet als ik al geslikt heb. Wel kusjes maar geen tongzoen, dat vind ik wel jammer. Alhoewel die smaak wel even kan blijven hangen, kan me ergens wel voorstellen dat dat niet zo fijn is.Vindt ik toch wel wat raar, het is zijn sperma wat je net heb ingeslikt. Jij slikt het toch ook in?
Ik denk ook niet dat er veel mannen zullen zijn die hun eigen sperma hebben geproefd. En btw het hoeft niet altijd vies te smaken hoor.
Leven en laten leven
quote:algebroe schreef op 10 juli 2011 @ 20:48:

Ik probeer in dat geval wel op slinkse wijze de penis wat van het vocht te ontdoen met mijn handen Wauw...op slinkse wijze nog wel.
quote:peet1974 schreef op 12 juli 2011 @ 17:19:

[...]

Wauw...op slinkse wijze nog wel.
HAHAHAHA!!! Hij is leuk inderdaad.
Leven en laten leven
Tongzoenen na beffen vind ik heerlijk! Als ik in haar mond ben gekomen hoeft het van mij niet zo nodig.. Eerst een slokje water en gaan met de banaan;d
Ik ga dus echt niet eerst een slok water drinken om te kunnen zoenen. Wat een afknapper zeg.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Bert44 schreef op 12 juli 2011 @ 19:56:

Tongzoenen na beffen vind ik heerlijk! Als ik in haar mond ben gekomen hoeft het van mij niet zo nodig.. Eerst een slokje water en gaan met de banaan;dJe bedoelt dat jij een slokje water neemt, Bert?
Nee, zij heeft mijn kwakje in haar mond toch;) Dan heeft het geen zin dat ik een slokje water neem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven