ex vrienad zoekt contact

09-09-2011 17:16 13 berichten
hey allemaal,

eergister kreeg ik ineens een sms berocht van me ex vriend.

het is nu onder tussen al 1.5 jaar uit en we hebben ook maar een maand gehad ofzo dus eigelijk niet echt een relatie tenoemen maar oke.

ik heb hem al heel lang niet gesproken dus vond het leuk om hem weer tespreken.

we hadden ook afgesproken da tik bij ze huisje zou komen kijken gewoon gezellig.

toen belde hij me gister dat hij me miste en me eigelijk wou zoenen.

ook zei hij dat hij mischien een fout had gemaakt en da thij het niet had moeten uitmaken.

wat denken jullie hier van ik vind het raar dat hij naar 1,5 jaar pas denk mischien heb ik een fout gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het in ieder geval op de juiste pijler gepost want volgens mij zoekt ie inderdaad een neukertje.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Hahaha! Juist.
quote:mrsstanleywalker schreef op 09 september 2011 @ 17:22:

Je hebt het in ieder geval op de juiste pijler gepost want volgens mij zoekt ie inderdaad een neukertje.

Ik denk dat missstanleywalker gelijk heeft TO.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat typ jij bar slecht kind!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Booty call.

Mijn kinderen zouden trouwens huisarrest krijgen wanneer ze jouw schrijf/spelling niveau zouden hebben.
niet iedereen is perfect maar waar jullie over vallen vind ik wel erg hoor ik ken ze slechter dus voor dat je commentaar geeft eerst na denken
quote:gerard1951146 schreef op 12 september 2011 @ 01:15:

niet iedereen is perfect maar waar jullie over vallen vind ik wel erg hoor ik ken ze slechter dus voor dat je commentaar geeft eerst na denkenEn onder welk hunebed ben jij vanavond uit gekropen?
Gerard ben jij misschien het ex vriendje van Lauttje16?
Het lijkt wel of jullie hetzelfde onderwijs hebben gehad.
You know how I know? Because I reeaally think so!
De regering heeft in het kader van de bezuinigingen het vak Nederlands op school ook maar afgeschaft?

Verschrikkelijk.
quote:mrsstanleywalker schreef op 12 september 2011 @ 01:32:

Het lijkt wel of jullie hetzelfde onderwijs hebben gehad.Lees zijn andere bericht, en je kunt het woord onderwijs helemaal weglaten .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven