Fantasie of wens

06-07-2020 09:44 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben Anneke bijna 61 jaar en inmiddels al 41 getrouwd.
Mijn man ken ik al vanaf mijn 15e en heb dus ook nooit een ander gehad.
Het is dan ook heel vertrouwd met hem en de sex is ook nog steeds goed.
Maar toch ...........
De laatste tijd denk ik hoe zou het zijn met een ander , hoe zou het voelen hoe zou dat gaan.
Zou ik het durven, maar dan ook weer het is het niet waard.
Ik weet het niet meer , toch maar blijven fantaseren .
Dit is precies waarom ik niemand zou aanraden bij de eerste partner te blijven. Hoe staat je man hier in?
Alle reacties Link kopieren
Lekker blijven fantaseren.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Daar kom je dan lekker op tijd achter Anneke :)

Nee, even zonder dollen... Ik denk dat het per persoon zal verschillen. Sommigen hebben een goed seksleven, sommigen denken dat ze een goed seksleven hebben en sommigen hebben gewoon een matig tot slecht seksleven. De enige manier om daar achter te komen, is om inderdaad even de bloemetjes buiten te zetten. Met of zonder medeweten van je man. Maar je moet je wel afvragen of het dat allemaal wel waard is.
Alle reacties Link kopieren
het gras lijkt altijd groener bij de buren.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt heel herkenbaar hoor, ook al jong mijn man leren kennen en ondanks dat er niks mis is met ons seksleven was ik toch nieuwsgierig hoe het zou zijn met iemand anders.
Heb je het er wel eens met je man over gehad? Misschien heeft hij wel dezelfde wens. Je zou dan samen bv eens een parenclub kunnen bezoeken (al zou ik in deze tijd nog even overslaan). Lees anders eens mee in het parenclubtopic of kijk op de websites van parenclubs naar de beginners informatie.
Ik heb de mazzel dat mijn man er hetzelfde over denkt, het maakt ons seksleven net wat spannender.
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je het er sowieso al over kan hebben, ik denk dat dat al bij veel stellen een probleem is.
Alle reacties Link kopieren
En dat verlangen heb je eerder nooit gehad ?
Als je het jaren terug zou hebben opgebiecht ( toen je man ook nog wild was waarschijnlijk ) denk ik dat de kans groot/ groter zou zijn geweest om er als stel iets mee te doen dan nu.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem betrekken in je wensen en verlangens, en niet op eigen initiatief actie gaan ondernemen.
blijfgewoonbianca schreef:
06-07-2020 16:09
En dat verlangen heb je eerder nooit gehad ?
Als je het jaren terug zou hebben opgebiecht ( toen je man ook nog wild was waarschijnlijk ) denk ik dat de kans groot/ groter zou zijn geweest om er als stel iets mee te doen dan nu.

Nou.. ik zou juist denken dat je op die leeftijd mekaar wel zoiets gunt. Jaloezie, bezitterigheid, seksuele trouw eisen kun je met de jaren een stuk beter relativeren lijkt mij. Meeste mensen worden vrijer naarmate ze ouder worden, niet andersom. Ik zou dat wel snappen van mijn partner hoor. Zeker in die levensfase. Het is eigenlijk alleen al leuk dat TO nog hier mee bezig is. Meesten zijn dan al lang uitgeblust.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
06-07-2020 16:29
Nou.. ik zou juist denken dat je op die leeftijd mekaar wel zoiets gunt. Jaloezie, bezitterigheid, seksuele trouw eisen kun je met de jaren een stuk beter relativeren lijkt mij. Meeste mensen worden vrijer naarmate ze ouder worden, niet andersom. Ik zou dat wel snappen van mijn partner hoor. Zeker in die levensfase. Het is eigenlijk alleen al leuk dat TO nog hier mee bezig is. Meesten zijn dan al lang uitgeblust.
helemaal mee eens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven