Fetish maakt mij nieuwsgierig!

01-03-2018 22:33 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

De laatste tijd lees en hoor ik steeds meer over diverse soorten Fetish die er bestaan. Van Jeans, badkleding, nylon, luiers, rubber, scheten, huishoudhandschoenen, stinksokken, ondergoed tot plastic broekjes.
Het fascineerd mij dat daar zoveel verschil in zit en steeds kom ik opnieuw weer een fetish tegen waar ik nog nooit van gehoord heb.
Lijkt mij spannend mij daar meer in te verdiepen en misschien wel her en der gehoor aan te geven en vraag daarom ook aan jullie:

Wat is jouw fetish en hoe uit zich dat?

Super benieuwd naar de reacties! Bvd!
Alle reacties Link kopieren
Je vergeet de fap-fetisj.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
geen rare fetish hier. Kijk eens op www.ikenmijnfetish.nl
Een fetisj lijkt me zeer irritant, zowel bij mezelf als bij mijn partner. Dwangmatig een voorwerp of kledingstuk nodig moeten hebben om aan mijn gerief te komen lijkt me zeer beperkend.

Wat vind jij dan spannend aan de fetisj van een wildvreemde?
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
01-03-2018 22:39
Een fetisj lijkt me zeer irritant, zowel bij mezelf als bij mijn partner. Dwangmatig een voorwerp of kledingstuk nodig moeten hebben om aan mijn gerief te komen lijkt me zeer beperkend.

Wat vind jij dan spannend aan de fetisj van een wildvreemde?
Dit. Het dwangmatige lijkt me niks. En vraag me ook af wat TO daar spannend aan vindt.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Haal mijn fetish meestal bij de action, het is vaak rommel maar het kost geen drol
Alle reacties Link kopieren
Zoutzuur; prikkelende fetisj.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
01-03-2018 22:59
Zoutzuur; prikkelende fetisj.
Oeh. Waar?
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
01-03-2018 23:00
Oeh. Waar?
Ik zou voorzichtig beginnen voor het opbouwen van de spanning op de minder gevoelige plekjes.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
:HA:
retrostar schreef:
01-03-2018 23:04
Ik zou voorzichtig beginnen voor het opbouwen van de spanning op de minder gevoelige plekjes.
De plekken met eelt?
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
01-03-2018 23:05
De plekken met eelt?
Onder andere. En dan bewaar je de gevoeligste plekjes voor het laatst. Voor het ultieme prikkelende genot.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
01-03-2018 23:07
Onder andere. En dan bewaar je de gevoeligste plekjes voor het laatst. Voor het ultieme prikkelende genot.
Wel ideaal, eelt ook gelijk weg.
Moiren’ schreef:
01-03-2018 22:39
Een fetisj lijkt me zeer irritant, zowel bij mezelf als bij mijn partner. Dwangmatig een voorwerp of kledingstuk nodig moeten hebben om aan mijn gerief te komen lijkt me zeer beperkend.

Wat vind jij dan spannend aan de fetisj van een wildvreemde?
Eensch.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
01-03-2018 23:08
Wel ideaal, eelt ook gelijk weg.
En de rest ook. Alles opgelost.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
01-03-2018 22:39
Een fetisj lijkt me zeer irritant, zowel bij mezelf als bij mijn partner. Dwangmatig een voorwerp of kledingstuk nodig moeten hebben om aan mijn gerief te komen lijkt me zeer beperkend.
Dit denk ik ook altijd...
Waarom gaat TO niet een beetje uitgebreider zoeken in de duistere krochten van internet met haar fascinatie. Komt ze er wellicht achter dat fetish verder gaat dan al die brave gekkigheidjes die ze opsomt.
Dingen als shitplay, shiteating, bloodplay, trampling, scarification, vomit fetish, bodymodification en meer afwijkingen fetishes...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat leer, bont, rubber, stilettohakken, parfum en zwart kanten ondergoed op heel veel mannen en vrouwen een zekere uitwerking kunnen hebben. Ik denk dat ik daar zelf niet gevoelig voor ben. Ik vind leer bijvoorbeeld wel lekker ruiken maar verbind daar niets seksueels aan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Seksueel fetisjisme - Wikipedia
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
ik heb een kat met een karton fetish geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
02-03-2018 00:23
ik heb een kat met een karton fetish geloof ik
:cat:
:flirting:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Ik zag ooit een kat met een sigarettenpeukenpapiertjes-fetish. Elke asbak eindigde op de grond en alles kapotgevreten en verspreid.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Sommige vrouwen vinden mannen met legeruniformen wel ontzettend indrukwekkend en opwindend maar dat is dan toch niet hetzelfde als een echte fetish. Ik denk niet dat ze intens opgewonden raken als ze zulke kleding in de kast vinden en dat dan hevig genietend zelf gaan aantrekken, daarvan klaarkomen en dergelijke.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
02-03-2018 11:46
Sommige vrouwen vinden mannen met legeruniformen wel ontzettend indrukwekkend en opwindend maar dat is dan toch niet hetzelfde als een echte fetish. Ik denk niet dat ze intens opgewonden raken als ze zulke kleding in de kast vinden en dat dan hevig genietend zelf gaan aantrekken, daarvan klaarkomen en dergelijke.
Ik heb bij een fetish vaak het idee dat diegene dat echt nodig heeft om nog echt opgewonden te raken? Het lijkt soms ook wel of ze alleen nog maar interesse daarin hebben. Daar bedoel ik mee bijvoorbeeld een voetenfetish dat iemand alleen maar geïnteresseerd is in je voeten.
Maarja dit is maar het idee dat ik erbij heb.
Alle reacties Link kopieren
Mijn lief heeft een fetisj en een behoorlijke ook. Eigenlijk best leuk om mee te spelen, het is niks geks, niks lastigs of moeilijks, het is er gewoon, volgens mij is het er altijd al geweest.
In elk geval zit zijn fetisj mij beslist niet in de weg. En hemzelf ook niet.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven