Geen zin

17-04-2013 23:29 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hej allemaal,

Ik heb nu bijna 5 jaar een relatie met een leuke lieve jongen die alles voor mij doet. Het probleem ligt meer bij mij want heb niet zo vaak zin in seks. Wij doen het ongeveer 1 x per week maar heb het gevoel dat mijn vriend wel vaker wil.

Vaak liggen we samen in bed gezellig te kletsen, wanneer hij mij kriebelt krijg ik meer zin in slapen dan in seksen.

Ik merk dan dat hij wel wil want hij kriebelt ook langs de "gevoelige plekken". Ik heb liever dat hij mij in slaap kriebelt ipv samen seksen.

Dit gebeurd dan ook bijna altijd.

Soms denk ik dat hij hierdoor gaat lopen of stiekem met een ander wil, ookal denk ik niet dat hij dit doet.

Moet ik hier iets aan doen of is het normaal dat we ongeveer eens per week seksen?
@TO: wat zijn die omstandigheden dan waardoor je geen zin hebt en snel uitgepraat bent, dat wordt me niet duidelijk?

Als je moe bent tegen bedtijd, dan misschien een ander tijdstip kiezen voor seks? Heb je nooit uit jezelf zin in seks? Betekent ontspannen voor jou dat je in slaap valt? Misschien mag het dan allemaal wat spannender.. wat zou je daar zelf voor kunnen verzinnen? (ik houd zelf ook niet van pas seks als je al in bed ligt, ik associeer mijn bed teveel met slapen, haha)..

Zo ontstaan er vaak patronen, die je nooit bewus bent begonnen, maar er wel in slijten en dat zou zonde zijn..

Wat zou voor jou een goed moment zijn of een goede opstarter? (bij mij werkt het namelijk niet als er aan me gezeten wordt als ik (nog) niet in die mood ben.. maar bijv lekker zoenen dan weer wel, en andere manieren waar ik wel zin van krijg..

Misschien is dat bij jou ook zo, dat jij wat "opstartproblemen" hebt (of simpelweg een andere manier dan jou gaan "kriebelen")..

Goede tip hierboven van iemand is dan ook om zelf eens iets ondeugends te doen, hakken aan, je speciaal optutten, zelf alvast in de stemming komen daardoor.. misschien beginnen en doen julie alsmaar hetzelfde en kan het tijd zijn voor wat variatie in de tent?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
en ik begrijp ergens wel wat je bedoeld, dat kriebelen,, wetende dat hij 'dan wil' was voor mij op een gegeven moment al een no-go.....

vent, bespring me eens, ipv altijd het zelfde , stomme gekriebel (wat ik heerlijk vind, maar dan idd om in slaap gekriebeld te worden!)
Als ik met mn vriend in bed lig en hij aait me bijv lekker over mn rug enzo, dan kan ik ook helemaal weg soezelen.. heerlijk ontspannen. dus kan me wel voorstellen dat dat niet echt een goede opwarmer is voor sex.

wellicht is het tijd voor een andere aanpak? doe t eens op de bank, keukentafel, onder de douche ;) nog voor dat je lekker ontspannen (en klaar om te slapen) op bed ligt..

Als jouw lichaam bed koppelt aan slapen.. dan is het gewoon tijd voor wat anders ;)
quote:Ster__ schreef op 17 april 2013 @ 23:40:

Doe eens gek en koop een mooi setje met sexy kousen ofzo.Hij heeft wel zin, zij niet...
Ik val ook altijd in slaap van kriebelen, en als ie dan naar de gevoelige plekken gaat, denk ik neee, ik ben nu juist zo slaperig...

Andere aanpak dus gewenst van hem waarin kriebelen niet slaperig maakt, maar juist geil.

Weet je dat van jezelf? Zo ja, vertel het hem...
Ik kan lezen Willibrord. Maar voorpret draagt bij aan het zin krijgen.
27 mensen vinden dit leuk.
Mijn vriend is ook zo. Knuffelen/strelen is knuffelen/strelen en seks is seks. Best jammer want ik hou juist van strelen voor en tijdens seks. Andere plekken/tijden was ook hier een oplossing, en natuurlijk praten. Daardoor komen we nu allebei niet tekort

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven