getrouwde of gebonden man daten?

12-02-2011 22:01 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
na het lezen van meerdere topics over mannelijke partners op datingsites, vroeg ik me af; wie date er weleens een gebonden man via een datingsite? Ik bedoel dan een real-sex-date, geen cybersex.

Ik heb laatst een advertentie gezet op zo'n site, en het viel me inderdaad op dat heel veel getrouwde/gebonden mannen reageren.
quote:quattro35 schreef op 12 februari 2011 @ 22:49:



[...]







Waar komen al die topics op de relatie pijler dan vandaan, waar vrouwen advies vragen omdat ze verliefd zijn op een gebonden man, of een (seks) relatie hebben met zo iemand?

(Sekspijler idem)Pssst zijn de relatiedames die op sekstopic verdwaald zijn...
Alle reacties Link kopieren
quote:jouwsecondlover schreef op 12 februari 2011 @ 23:07:

[...]





Zit je niet met je wuilessa op het verkeer topic?

Oh, ik wist niet dat ik alleen maar op bepaalde topics mocht schrijven

Kan je mij die regel even doormailen dan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee
Alle reacties Link kopieren
quote:jouwsecondlover schreef op 12 februari 2011 @ 23:09:

[...]





Pssst zijn de relatiedames die op sekstopic verdwaald zijn...Zegt Spuit 11 die 9 dagen lid is
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2011 @ 22:30:

[...]



Excuus



IK neuk ze niet, en IK date ze niet!Heb je de top 8 op dit forum al ingevuld? Kom je je zusjes tegen denk ik!
quote:Summerdance schreef op 12 februari 2011 @ 23:13:

[...]



Oh, ik wist niet dat ik alleen maar op bepaalde topics mocht schrijven

Kan je mij die regel even doormailen dan?





Als je dan ook de topic seks goed leest weet je wat ze daar over jou schrijven



Zelfs in 9 dagen kwam ik voldoende over jou tegen lol
Alle reacties Link kopieren
quote:Ksenija schreef op 12 februari 2011 @ 22:23:

[...]





Blijf je wel voor jezelf spreken. Daar heeft summermevrouw erg veel moeite mee, las net dat ze op verkeerde topic zit dus eigenlijk gewoon sneu!
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
summerdance;

tsja achter de pc kan ik zitten, terwijl de kids liggen te slapen, maar ik kan toch moeilijk met een babyfoon opzak de kroeg instappen. (het was ook niet als een aanval bedoelt, ik vind het juist harstikke leuk dat je reageert). Enne het lijkt me juist harstikke spannend om te sexen met een geheel onbekende man.
Alle reacties Link kopieren
quote:echtwelik schreef op 12 februari 2011 @ 23:23:

summerdance;

tsja achter de pc kan ik zitten, terwijl de kids liggen te slapen, maar ik kan toch moeilijk met een babyfoon opzak de kroeg instappen. (het was ook niet als een aanval bedoelt, ik vind het juist harstikke leuk dat je reageert). Enne het lijkt me juist harstikke spannend om te sexen met een geheel onbekende man.

Eens, met een bayfoon de kroeg in is nou niet echt het beste idee van de wereld.

Had even niet meegekregen dat je kinderen had.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
&&!
Alle reacties Link kopieren
[quote]Ksenija schreef op 12 februari 2011 @ 23:28:

O je hebt kinderen (of een baby?!)

Dat veranderd de zaak, ga jij gauw je bed in.

Morgen weer vroeg op om het huishouden te doen.
Alle reacties Link kopieren
he ksenija, ook een beetje anno 2011 denken he. De mama's van tegenwoordig zijn niet alleen bezig met het huishouden, luiers verschonen en moedertje spelen. Ze zijn ook zo nu en harstikke ondeugend en hebben zin in een geil afspraakje, ha ha.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat nou Summerdance? Hebbie een tweetal mannelijke forummers een blauwtje laten lopen ofzo? Ze reageren zo.....euhm, aangebrand .
Alle reacties Link kopieren
quote:echtwelik schreef op 12 februari 2011 @ 23:33:

he ksenija, ook een beetje anno 2011 denken he. De mama's van tegenwoordig zijn niet alleen bezig met het huishouden, luiers verschonen en moedertje spelen. Ze zijn ook zo nu en harstikke ondeugend en hebben zin in een geil afspraakje, ha ha.Maar zitten er dan voor het grootste gedeelte alleen maar gebonden kerels op de sites die jij bezoekt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaschenca schreef op 12 februari 2011 @ 23:33:

Wat is dat nou Summerdance? Hebbie een tweetal mannelijke forummers een blauwtje laten lopen ofzo? Ze reageren zo.....euhm, aangebrand .Echt hè, er zal wel wat testosteron dwars zitten of zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Jaschenca, ja echt in denk dat wel 90% van de mannen die reageerde gebonden is en het stiekem doet. 9% zijn mannetjes 18 die een MILF willen neuken en ja dan blijf er slechts 1% over.
Alle reacties Link kopieren
Hartsikke ondeugend en zin in een geil afspraakje is geen uitspraak van een moeder met kleintjes.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je gelijk in Ksenija,

Soms heb ik ongepaste sexueelgetinte gedachten en overweeg een ontmoeting met een soort gelijke man te organiseren.
Alle reacties Link kopieren
Je bent je er wel van bewust dat het ongepast is.

Hou het bij een fantasie.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je daar mee zeggen Ksenija,

dat ik als moeder geen sex meer mag hebben, of in ieder geval geen ONS meer?
Alle reacties Link kopieren
Lees je eigen reactie eens terug, volgens mij delen we dezelfde mening.
Alle reacties Link kopieren
Ksenija, ik snap hem ook niet eerlijk gezegd

Is het ongepast dat ze seks wil, of is het ongepast dat het met een gebonden man is?



Dat laatste zou ik dan weer wel snappen, dat eerste niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Het is vooral de manier waarop ze erover schrijft.

Dat vind ik werkelijk ongepast.

ONS ben ik sowieso geen voorstander van, maar als moeder van kleintjes zou je zo iets niet neer moeten willen.
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom niet dan?

Als single moeder kan je toch ook wel behoefte hebben aan seks, maar niet aan een relatie?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Klopt, Sum.

Maar de manier waarop vind ik wel erg ordinair en denk dat je als moeder daar toch anders mee moet omgaan.

(lijkt me ook dat een stukje zelfcontrole er is)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven