Gigolo

03-09-2010 22:34 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben vaak op vakantie naar de canarische eilanden,waar ik kitesurf en dus veel mensen ontmoet! Vooral in de avond uren...

Ik ben regelmatig gevraagt om voor geld sex met iemand te hebben. Om eerlijk te zijn, wil ik hier graag mee door gaan, in Nederland.

Heeft iemand een idee wat ik moet doen?

Ik ben 19 jaar, slank, getint (indo), 1,80m, en (al zeg ik het zelf) lig goed in de markt.

Wat zou ik eventueel kunnen vragen, en wat zou ik moeten doen om klanten te vinden?

(Ik wil alleen vrouwen doen, tot een maximale leeftijd van 40 jaar) (dit zijn mijn ervaringen op de canarische eilanden)

vriendelijke groet
geinig toch altijd weer he, als ze geen idee hebben dat een van de mods mee doet met het vertier
Saar, ik ben ook nieuwsgierig nu!! Jammer dat hier geen topic is met opmerkelijke berichten uit de mailbox van de mods...

Toevoeging: geweldig verzoekje
Jezus ik glibber zo van mijn bank.

Net als Wal, ontzettend opwindend, zo'n snapshot met een goedkope klotecamera van je in nepleer gewikkelde sokken
Veronicas het staat er al in wit, verzoek tot opzeggen account
Snel kijken naar m'n link...ik ga 'm weghalen; 18 plus.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zo dan! En Jacob is nog gratis ook!
Ach gossie, onze gigolo in opleiding wil ook alweer pleitos? Naja, wat een dankbaarheid. Maar eerlijk, wat denkt zo'n menneke toch in godsnaam hier te vinden? Een stel hersenloze geile ouwe oefenneukdozen?
Ik wil wel neuken voor een retourtje Engeland...
Hahaha Veronicas Komt binnenkort in een blog! Ben nog aan het nadenken hoe het alsnog een positief blog wordt (want 'mag' alleen positief over het forum bloggen *grinnik* )

En Suus; ja leuk! En vooral als je dan zo'n verzoek ziet binnenkomen....heb hem braaf naar het modtopic gedirigeerd
18+ ?? Minstens 50+
arme Ismile

Weg toekomstdromen, weg grote geld, alles is weg

Een Gerda gedaan dus
Neeeeee BGB.....goed lezen
quote:w00t schreef op 03 september 2010 @ 23:02:

Zo dan! En Jacob is nog gratis ook!Zou die wel een limiet hebben, van maar zes keer in een week door dezelfde hotemetoot te bestellen, ofzo?
quote:hollandsroem73 schreef op 03 september 2010 @ 23:02:

Ik wil wel neuken voor een retourtje Engeland...Ik heb nog ergens een rubberboot liggen.
Jacob gratis? al kreeg ik geld toe dan hoefde ik Jacob niet, wat een melkmuil zeg
Zit je weer te hengelen w00t
.
Ik val nog net een week of wat binnen je doelgroep.Maar een joch van 19, ieuuwww. Als ik ooit een kerel inhuur voor seks dan wil ik een Echte Kerel. Met liever een paar grijze haren dan dat ik me voortdurend afvraag hoe ruimschoots ik zijn moeder had kunnen zijn.

Maar enlighten me: hoe maakt kitesurfervaring dat je verschrikkelijk lekker kunt neuken? (ik zie kitesurfers toch meestal andere bewegingen maken.Of zouden sterke armen dan weer andere standjes mogelijk maken? Of doe je dan spannende dingen met die plank of zo? Of hang je aan die kite en kun je dan heel goed mikken zodat je in één keer raak prikt of zo? Ik krijg woeste visuele ideeën)
quote:dangeensuus schreef op 03 september 2010 @ 23:06:

Jacob gratis? al kreeg ik geld toe dan hoefde ik Jacob niet, wat een melkmuil zegEn die is dan hot? Ja, ja.......

Die schop je nog van je hond af.
Bianc doe wat aan je kleurtjesskills
quote:dangeensuus schreef op 03 september 2010 @ 23:06:

Zit je weer te hengelen w00tSsstttt. Er schijnen angels op de loer te liggen......
Kolere BGB je kunt de tekst gewoon selecteren met je muis, dan hoef je niet te quoten
Nee hoor, Three is vanavond laat pas online, die is weer uit vliegen (grapje Three )

En ik taai af. Sloapen.

Have fun met de indo, alssie nog terugkomt

Trusten!
quote:Garden_of_Sarah schreef op 03 september 2010 @ 23:09:

Bianc doe wat aan je kleurtjesskills O, sorry!
quote:dangeensuus schreef op 03 september 2010 @ 22:38:

Een indo van 1.80 , dat is al een bezienswaardigheid op zich

Was ik weer bijna zwaar mosterd geweest

Maar inderdaad dus, 1.80???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven