Goede contact site?

26-08-2012 12:12 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben 24 jaar en op zoek naar erotisch contact. Omdat ik een beetje verlegen ben probeer ik dit via internet, maar kom er achter dat veel van de sites oplichterij zijn. Weet iemand een goede manier?
Lekker, van die gehoorzame meisjes, kun je er nooit genoeg van hebben.
Uiteraard Stout, mits je als man ook je sexy aandeel ohnee humor meespeelt
Onbegrijpelijke meisjes, ook prima.

Ik ga slapen, ga je mee?
Sweet naughty dreams Stout
quote:Dibbes1 schreef op 29 augustus 2012 @ 22:14:

En jullie hebben jullie nog niet afgevraagd waarom vrouwen er niet op ingaan? Niet jullie persoonlijk echter wel de benadering van sommige mannen?

Ik noem er een paar, via een site:

- neuken? hier is mijn 06 (ja, heel sexy en aantrekkelijk)

- ik wil zoooo graag je geile grotje nog natter maken dan waarmee je overdag al rondloopt (alsof elke vrouw chronisch geil en nat is)

- ik weet zeker dat het alleen maar beter kan zijn dan met mijn ex (goh, op zulke ontboezemingen zitten 'we' écht te wachten).

Begrijpelijk dat het dús niet altijd op elke hoek van de straat/elke kroeg te vinden is?

Deze mannen hebben sowieso weinig kansen, op de eerste plaats door het gebrek aan respect. Maar daar gaat het niet om. Het gaat ook om aantrekkelijkheid van de man bij de vrouw. En dan staat de mening van de vrouw voorop.

quote:Mijn punt is, er zijn nogal wat verongelijkte mannen die vinden/denken dat voor alle vrouwen seks around the corner is. Dát is dus niet waar. Ja, tenzij je als vrouw echt nergens naar kijkt en de man in kwestie een zak over zijn hoofd trekt. Dat is voor de man ook niet leuk, wel dan?Tja, en toch is dat zo. Dus vrouwen hanteren wel criteria, dus is het voor de mannen lastiger. Zonder die criteria zijn de kansen voor iedereen gelijk, maar dat zou totaal niet realistisch zijn.
World of Warcraft: Legion
quote:p1985 schreef op 29 augustus 2012 @ 22:20:

Haha dat is inderdaad niet de manier om benadering te zoeken, dat begrijp ik. Is ook absoluut niet mijn stijl, maar ook op een normale manier is het lastig uit te vinden welke vrouwen er voor open staan. Dat is het vooral, als je weet dat ze er voor open staan dan komt het vaak wel goed.Je weet het gewoon niet. Ik kan niet zien of een vrouw seks met mij wil. Ze zal toch wat hints moeten geven die ik herken. Als ze dat niet doet, ben ik voor haar niet beschikbaar, want ik ga niet zomaar vrouwen aanspreken met seks als doel. Want vrouwen zijn daar niet van gediend.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 30 augustus 2012 @ 09:24:

[...]

Je weet het gewoon niet. Ik kan niet zien of een vrouw seks met mij wil. Ze zal toch wat hints moeten geven die ik herken. Als ze dat niet doet, ben ik voor haar niet beschikbaar, want ik ga niet zomaar vrouwen aanspreken met seks als doel. Want vrouwen zijn daar niet van gediend.

Nou, dat weet ik niet hoor. Vrouwen zijn uiteindelijk bijna net zo 'erg' als mannen alleen vrouwen kiezen de man, niet andersom. Aangezien ze alle keus hebben moet het praatje wel gedegen zijn. Maar gezien mijn eerdere topic is dat maar idee, weet er ook weinig van

Maar Stout, was is dat toch met je 500 euro. Heb donkerbruin vermoeden dat uiteindelijke cursus beetje tegenvalt, een one-liner oid
Nee hoor, was het maar waar.

Echt een hele avond uitleg voor nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven