Gplek?
dinsdag 14 juni 2011 om 17:24
Al een tijdje hoor ik dat de Gplek ook wel voor vaginaal klaarkomen zorgt. Heb laatst wat posities opgezocht waarbij de man de vrouw zodanig penetreert dat zij vaginaal kan klaarkomen. Dit is ook, gebeurd alleen geeft het spuiten mij alleen een plas gevoel en niet echt een lekker gevoel.. Hoort dat zo of doe ik wat fout? Tips zijn welkom
woensdag 15 juni 2011 om 12:37
quote:aiki_74 schreef op 15 juni 2011 @ 09:42:
[...]
Haha een beetje hands-on (lees: finger-on) oefening is niet uitgesloten
Mentale stimulatie, hebben we laatst in een andere topic al uitgebreid besproken
waarom hands-on (lees: finger-on) ??
@Kuneti, ben je alléén spuitend klaargekomen door penetratie? Laat je man/vriend eens wat vingers proberen! (zie tip Aiki)
[...]
Haha een beetje hands-on (lees: finger-on) oefening is niet uitgesloten
Mentale stimulatie, hebben we laatst in een andere topic al uitgebreid besproken
waarom hands-on (lees: finger-on) ??
@Kuneti, ben je alléén spuitend klaargekomen door penetratie? Laat je man/vriend eens wat vingers proberen! (zie tip Aiki)
woensdag 15 juni 2011 om 12:48
hahaha neee nee. ik heb veel vaker seks gehad maar sinds kort proberen we de Gplek.. al die tijd hiervoor ben ik clitoraal klaargekomen. Vingers, tong weet ik veel wat heb ik allemaal al geprobeerd enzo.. De glek is een nieuw gebied en probeer te onderzoeken wat daar ''geil'' aan is omdat het geen lekker gevoel geeft ipv een spuitend/plassend gevoel. Maar als andere ladies dat hier ook hebben dan tja.. is de vrouw nou eenmaal zo gemaakt? hehe..
woensdag 15 juni 2011 om 12:50
Dat dacht ik in het begin ook dat ik aan het plassen was, maar naarmate er meer over gelezen te hebben en het zelf ook gezien te hebben, inclusief vriendje, is het echt geen urine.. gewoon heldere vloeistof dat net iets naast de plasbuis eruit komt, vandaar dat de vrouw het gevoel heeft dat ze urineert, terwijl het niet zo is eigenlijk