Hitlersnor boven mijn lul

09-04-2018 12:06 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.
Na het zien van een eindeloze hoeveelheid seksfilmpjes besloot ik mijn schaamhaar te laten groeien. Kaal is namelijk uit. Ook bij vrouwen. Je hebt pech als je ooit je schaamhaar hebt weg laten laseren.

Maar goed, daar gaat het nu niet om. Het haar boven mijn piemel was al weer een aardige bos geworden. Tijd voor het scheermes derhalve. Onder de douche ging ik aan de slag. Eerst mijn ballen weer netjes kaal. Toen boven mijn piemel. Hier een haal, daar een haal. Het leek me wel voldoende zo. Maar toen ik onder de douche vandaan kwam en mijzelf in de spiegel bekeek viel het me op dat mijn schaamhaar qua vorm net een Hitlersnor was. Zo'n blokje. Zou iemand met wie ik seks heb dat ook opmerken?

Ik mag me gelukkig prijzen dat ik geen knalharde erectie meer heb, anders zou het net zo'n opgeheven Sich Heil groet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
09-04-2018 15:12
Dan spreken we af op 31 april om 4 uur in de middag op het station van Den Haag, dan hebben we een beetje voorbereidingstijd.
Dan heb ik tijd om mijn leren rokje in de was te zetten, me in netkousen te hijsen en naar de kapper te gaan met een foto van Peggy Bundy.
Ik vind het wel een beetje spannend, hoor, ik hoop dat Willem het waard is.
En dat hij niet boos is over deze totale topic-take over.
Jufjoke schreef:
09-04-2018 15:16
Dan heb ik tijd om mijn leren rokje in de was te zetten, me in netkousen te hijsen en naar de kapper te gaan met een foto van Peggy Bundy.
Ik vind het wel een beetje spannend, hoor, ik hoop dat Willem het waard is.
En dat hij niet boos is over deze totale topic-take over.
Ja, ik moet ook nog wat doen voordat het zover is.

Willem? Die zit ondertussen wat glazig voor zich uit te staren.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
09-04-2018 15:18
Ja, ik moet ook nog wat doen voordat het zover is.

Willem? Die zit ondertussen wat glazig voor zich uit te staren.
:whut: zoiets.
Jufjoke schreef:
09-04-2018 15:18
:whut: zoiets.
nee, ik denk dat hij helegaar niets gemist heeft. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een beetje snorrenvet en er een scheiding in aanbrengen, krijg je een mooie krulsnor. Vele malen sexier!

Zoiets: Afbeelding
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Even weg en ik geloof mijn ogen niet.
Kijk heb de vrouwtjes voor het uitzoeken.

Maar wil de winnaar geen grapjes maken over de bloksnor boven mijn piemel?
En, heb je al een cadeau in gedachten voor de winnaar?
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die zich associeren met het arische ras kunnen het mogelijk waarderen. Maar de rest voelt zich wellicht gediscrimineerd.
.
Je kunt altijd nog een bolhoed opdoen en zeggen dat het een Charlie Chaplin-snor is.

Waar je de wandelstok kunt hangen laat ik maar even aan je verbeelding over.
Hahaha hoe verzin je het een hitler snor boven je pik, het is dat ik het kaal geschoren heb anders had ik het gedaan om te kijken hoe het eruit ziet 😂😂😂
Ik moest eigenlijk wel lachen om dit topic.. sterker nog heb het voorgelezen.
Ik zou nooit die link leggen Willem.. eerder nooit maar denk dat als zoiets mij nu op zou vallen ik direct aan jou zou denken tijdens het pijpen.
Ik hoop dat dit een bevredigend antwoord was.
Alle reacties Link kopieren
Lampie1986 schreef:
10-04-2018 22:20
Ik moest eigenlijk wel lachen om dit topic.. sterker nog heb het voorgelezen.
Ik zou nooit die link leggen Willem.. eerder nooit maar denk dat als zoiets mij nu op zou vallen ik direct aan jou zou denken tijdens het pijpen.
Ik hoop dat dit een bevredigend antwoord was.
Wat een bijzonder geil compliment.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahahahaha!

Ja, zo kan het ook inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
09-04-2018 13:45
En zéker na het lezen van dit topic? Zou leuk zijn. Zou dat het eerste forum huwelijk worden?
On topic, ik zou het blokje veranderen in een soort streepjescode o.i.d. Is wat creatiever.
Nee, er is eeeeeuuuuuwwwwweeeeennnnnn geleden al een forumhuwelijk geweest.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Enn schreef:
18-04-2018 23:41
Afbeelding
:rofl:
willem1959 schreef:
18-04-2018 23:18
Wat een bijzonder geil compliment.
Graag gedaan :)
Sowieso dat getut met je schaamhaar dat is toch een mega afknapper.
Ik vind het meer iets voor vrouwen een lijntje, driehoekje of andere figuurtjes en dat staat dan ook leuk.
Bij een piemel is dat een ander verhaal die vind ik zo al oerlelijk laatstaan met dit soort tierelantijntjes.
Ga gewoon weer helemaal kaal.
Of laat een bos staan.
Dit kan gewoon echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
09-04-2018 13:55
Snap ik helemaal. Ik denk dat we allemaal wel een secret crush hebben op Willem.
Willem rules :flirting:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Bblientje schreef:
19-04-2018 22:22
Sowieso dat getut met je schaamhaar dat is toch een mega afknapper.
Ik vind het meer iets voor vrouwen een lijntje, driehoekje of andere figuurtjes en dat staat dan ook leuk.
Bij een piemel is dat een ander verhaal die vind ik zo al oerlelijk laatstaan met dit soort tierelantijntjes.
Ga gewoon weer helemaal kaal.
Of laat een bos staan.
Dit kan gewoon echt niet.
Wat is dat nou weer voor een onzin? Waarom zou een man slechts de keuze hebben tussen een bos haar of helemaal kaal?
Helemaal kaal is niet meer in. Ook bij vrouwen niet.
Als mannen nu ook een streepje of zo scheren is dat toch prima? Alleen lijkt mijn bredere streepje op een Hitlersnor.
willem1959 schreef:
20-04-2018 08:24
Wat is dat nou weer voor een onzin? Waarom zou een man slechts de keuze hebben tussen een bos haar of helemaal kaal?
Helemaal kaal is niet meer in. Ook bij vrouwen niet.
Als mannen nu ook een streepje of zo scheren is dat toch prima? Alleen lijkt mijn bredere streepje op een Hitlersnor.
Is goed hoor tuttebel. :photo:
Alle reacties Link kopieren
G
Alle reacties Link kopieren
willem1959

Als je nu ook een teelbal hebt. Dan ben je volledig Up To Date.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven