Hoe gaat het voelen?

17-06-2011 09:07 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze vraag gesteld bij een andere topic, relaties

Maar daar word niet op gereageerd (niet erg hoor) maar ik zou toch graag antwoord willen hebben.

Het is over tussen mij en mijn vriend.

Dit was de eerste jongen met wie ik naar bed ben geweest.

Ik heb altijd tegen mezelf gezegt dat ik alleen het bed wil delen met de man waar ik zeker van ben! En zo dacht hij ook.

We waren zeker van elkaar, echt heel zeker dus hebben we het gedaan.

Nu is het dus over en zitten we hiermee, totaal geen spijt van omdat hij geweldig is! Maar spijt als ik later terug denk dat ik het met meer mannen gedaan heb, voor mijn gevoel is dat raar.

Ben bang dat ik me totaal ga afsluiten voor seks als ik ooit weer een relatie krijg. Herkent iemand dit?

Maar zeker geen spijt van de daad!
Laat zitten.. Met dat loepje gaat er een wereld voor me open
Je kende hem drie maanden en je bent 19 jaar. Hoe komt het dat je over hem en deze 'relatie' praat alsof je twintig jaar getrouwd bent geweest? Liefdesverdriet is niet leuk maar gaat over. Ja je hebt seks gehad en dat was fijn. Nou en?

Wanneer je seks hebt met mensen bij wie je je goed voelt en van wie jij het gevoel hebt dat ze jou waarderen is er denk ik niet veel aan de hand.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Kier_V schreef op 17 juni 2011 @ 10:45:

[...]

je bent pas 19 hoor.... wat heb je nu helemaal opgebouwd met deze jongen dat niet meer te evenaren valt?

Nogmaals, je bent PAS 19!!!EN ze waren pas 3 mnd samen .. En zó goed en fijn was het niet..
Zeg TO..Ik ben stieken een beetje opgelucht dat jullie niet meer samen zijn. Anders was je de rest van je leven topics blijven openen met "Mijn vriend doet zus, mijn vriend doet zo!" Maar ondertussen is'ie perfect en heb je van aaaaaaaaalles met hem opgebouwd ..
quote:zeniiba schreef op 17 juni 2011 @ 10:45:

waaah? jullie hebben gsms't vanaf juli, elkaar toen 9 keer gezien tussen december en maart (maar niet gezoend ofzo volgens mij?) want nadat jullie elkaar voor het eerst ontmoetten wilde hij geen relatie beginnen. Maar jij, doordat je ook al ruim een half jaar met het sms'de had er in je hoofd al een ontzettende relatie van gemaakt en was erg 'upset' toen hij aangaf dat het geen relatie ging worden (elf maart).

Vervolgens ben je gaan pushen denk ik en is het toch een relatie geworden vanaf eind maart. Daarna volgt heel veel seks (sperma slikken, lepeltje lepeltje) maar ook relationeel drama. Een familielid van jou beland in het ziekenhuis (hoop dat het nu goed gaat met diegene?) en jij bent boos omdat jouw vriend van dan 2 maanden niet meegaand genoeg is. Wanneer hij ziek is wil je koste wat kost aan zijn bed zitten en ben je boos dat hij daar geen in in heeft.

Vervolgens gaat het na net iets minder dan drie maanden 'uit' en je bent daar helemaal door van de kaart.

Ik snap dat jullie al vanaf juli smsen en dat je al bijna een jaar dagelijks met hem bezig bent, maar ik denk dat je je toch nogal naief en dwingend in iets hebt gestort wat voor jou eruit zag als een ideale gewelige hele volwassen relatie en dat voor hem vooral als een soort van gigantische 'vliegenkleefstrook' voelde.

Ik snap en respecteer dat je je voelde alsof je je hele leven met hem ging delen maar heel eerlijk gezegd vind ik je, na lezing van je topics, vooral naief, jong, onvolwassen, dwingend en een beetje hysterisch. Je had een ideaalbeeld en hebt dat, zijn signalen negerend, op deze jongen geplakt. Dan kan het toch eigenlijk ook niet goed gaan? Je moet een jongen ook een beetje ruimte geven en je moet jezelf het respect geven om te wachten met een relatie aan te gaan op een jongen die dat ook volledig wil. Met jou, na jou gezien te hebben, niet met een beeld van een vrouw dat hij heeft gevormd op basis van sms berichten die weliswaar door jou geschreven waren maar dat beeld was niet jij. Hij was verliefd op dat beeld, en jij misschien ook wel op jouw beeld van hem. SMS-contact (of msn, ping, whatsapp, chat, email, facebook whatever) is geen medium om een relatie op te bouwen. De gevoelens bij de eerste echte real life ontmoetingen moeten leidend zijn en die waren in jullie geval niet 'geschikt voor een relatie'. Je hebt jezelf flink te grazen genomen door van alles te negeren en je eigen ideaalbeeld voor ogen te houden.

Zie wat er gebeurt is en wat je jezelf hebt aangedaan als een les, raap jezelf op en doe dat in de toekomst nooit meer. Stop met nadenken over en opschrijven dat je zo ontzettend verdrietig bent, ook daarmee houd je jezelf in zeker zin voor de gek, het verdriet wordt daar enkel groter van en waarom zou je jezelf meer verdriet aandoen dan feitelijk nodig is?

Dat je dacht dat jullie voor altijd bij elkaar zouden blijven toen jullie voor het eerst sex hadden kan ik nu helaas als niet meer dan naief zien. Ik vind nog steeds dat je jezelf niet al te hard moet bekritiseren voor het feit dat je sex hebt gehad met een jongen die je op je tachtigste niet meer zult kennen. Ik vind wel dat je kritisch op jezelf mag zijn dat je, na nota bene nog geen drie maanden relatie, jezelf de rol van tot op het bot gekrenkte diep rouwende, voor het leven gekwetste, nooit meer in staat om lief te hebben, vrouw aanmeet. Stop daarmee, doe jezelf dat niet aan, zeg!

Bloem, wilde eigenlijk niet meer reageren op je maar doe het nu toch. Lees bovenstaande post paar keer goed door. Ik denk echt dat jij eens goed met jezelf aan de slag moet gaan. Je ging toch binnenkort 5 weken naar het buitenland in je eentje? Ik hoop echt van harte dat je daar wat wijzer, zelfstandiger en zelfverzekerder wordt. Sterkte!
Juist Hekje, ik wilde ook al een diepe buiging maken voor de post van Zeniiba. Niet in de laatste plaats omdat ze het geduld ervoor kon opbrengen gezien de eerdere posts van Bloem55
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Volgens mij denken sommige mensen het een beetje verkeerd maar dat is niet erg

Ik kende deze man niet 3 maand, ik ken hem nu ander half jaar.

Dat die na de breuk bij mij terug is gekomen is zijn eigen keuze geweest omdat hij het toch wou proberen.

Die drie maand waren goed, en hoe hij het beschreef, hij heeft mij nu echt leren kennen en kwam er achter dat hij toch naar een ander persoon op zoek is. Heel jammer, vond hij ook.

Maar ik accepteer zijn keuze, ik wil dat hij gelukkig word.

Dat het allemaal een beetje verkeerd is gelopen tussen ons is nu alleen nog maar jammer.

En voor de mensen die denken dat ik hem te erg heb geclaimd, dat is niet waar. De gedachten die ik had heb ik nooit tegen hem vertelt, ik deed altijd alles op een goede manier. Ik liet hem vrij om met zijn vrienden dingen te doen en hij liet mij daar ook vrij in.

Het is beter zo, en ook ik heb mijn rust terug gevonden
Op mijn 18e dacht ik ook, dat je sex alleen met de 'mr right' deed. Toen ging het uit met de 'wmr right' en werd sex met diverse mr wrongs alleen maar leuker!

Voor goeie sex heb je veel ervaring nodig, met veel verschillende mannen
ja bloem zet die gedachte maar uit je hoofd om je liefde aan 1persoon tegeven ,zo werk het niet in 2011 meisje vervelend voor jou of je moet helemaal het sex afzweren tot je ga trouwen .want zeker ben je nooit toch zeker niet na 3mnd ik heb het idee dat je in een droom wereldje zit .doe voorzichtig en wacht een tijdje voor je er mee naar bed gaat als hij van je houd blijf hij.maar het grootste deel mannen kunnen je in bed praten hoor en niet gelijk iets serieus willen met jou .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven