Seks
alle pijlers
Hoe komen vrouwen het makkelijkst en/of lekkerst klaar
dinsdag 29 juli 2008 om 17:24
Zoals ik elders heb uitgelegd, ben ik sinds enige tijd weer vrijgezel, en wil ik de tijd die ik nu heb graag gebruiken om een betere minnaar te worden. Het lijkt me super als ik over een paar jaar bij de vrouw van mijn dromen ben, en we dan echt een super-seks leven hebben. Zelf kom ik heel makkelijk klaar, maar bij vrouwen is dat allemaal iets minder vanzelfsprekend.
Wat zijn jullie ervaringen als vrouw? Wat vinden jullie nu het allerlekkerst? Hoe komen jullie het makkelijkst en/of snelst en/of lekkerst klaar?
Hoe gedetailleerder jullie beschrijvingen zijn, hoe liever het mij is!
Dank voor de tips...
Wat zijn jullie ervaringen als vrouw? Wat vinden jullie nu het allerlekkerst? Hoe komen jullie het makkelijkst en/of snelst en/of lekkerst klaar?
Hoe gedetailleerder jullie beschrijvingen zijn, hoe liever het mij is!
Dank voor de tips...
dinsdag 29 juli 2008 om 19:43
Dat is nu juist het probleem met zijn OP, hij wil het zo gedetailleerd mogelijk horen, hoe meer details hoe liever het hem is...
En dat doet me dus meteen ernstig twijfelen aan zijn altruïstische bedoelingen, het doet me meer vermoeden dat we hier te maken hebben met iemand die zich fijn af wil trekken op detailrijke verhalen van hoe vrouwen het lekkerst klaarkomen.
Maar goed van de Angels moeten we de nieuwkomers serieuzer nemen dus...
dinsdag 29 juli 2008 om 19:52
Daar gaat best nog wat tijd in zitten. Als je me even mailt (loomii@gmail.com), dan kunnen we een prijs per getypt A4tje zien overeen te komen.
dinsdag 29 juli 2008 om 20:23
dinsdag 29 juli 2008 om 20:43
Geleerd: kwam jij bij al je exen op dezelfde manier klaar? Of hadden deze dames ook nog trucjes en was de ene er net beter in dan de ander? Of anders gezegd; was de chemie net beter bij de ene ex (en dus kwam je makkelijker klaar of sneller of lekkerder) dan bij de andere ex?
Details genoeg?
zucht....
Details genoeg?
zucht....
dinsdag 29 juli 2008 om 23:28
Ik vind een paar dames in dit topic nogal onsympathiek reageren. Ze gaan er al bij voorbaat uit dat TO wel een ranzig mannetje dat zich wel fijn zal gaan afrukken bij de sappige verhalen. Zoals de waardin is vertrouwt ze haar gasten denk ik dan maar.
Mij lijkt dat TO een serieuze vraag stelt en dus minstens een serieus antwoord verdient (en gelukkig hebben een aantal dames dat ook zo opgevat).
Wat ik er, zelf man zijnde, nog aan kan toevoegen: niet veel. Het is verbazingwekkend hoe verschillend vrouwen zijn en hoe verschillend ze kunnen reageren op sexuele prikkels.
Wat in elk geval kan helpen:
- sfeer creëren
- spanning opbouwen (dat kan al uren van tevoren beginnen)
- probeer haar gevoelige plekjes te vinden en geef ze aandacht
- let goed op haar reakties. Soms zijn die heel subtiel zodat je geneigd bent te denken "dat er niets gebeurt". Als je dan te snel overgaat op "iets anders" kan dat juist verkeerd uitpakken
- neem de tijd !! sommige vrouwen hebben heel lang stimulatie nodig om tot een orgasme te komen. Als je haar maar half het gevoel geeft dat je ongeduldig wordt omdat het zo lang duurt gaat het zeker niet lukken.
Als de dames (de echte ervaringsdeskundigen) mijn tips willen verbeteren: be my guest !
Mij lijkt dat TO een serieuze vraag stelt en dus minstens een serieus antwoord verdient (en gelukkig hebben een aantal dames dat ook zo opgevat).
Wat ik er, zelf man zijnde, nog aan kan toevoegen: niet veel. Het is verbazingwekkend hoe verschillend vrouwen zijn en hoe verschillend ze kunnen reageren op sexuele prikkels.
Wat in elk geval kan helpen:
- sfeer creëren
- spanning opbouwen (dat kan al uren van tevoren beginnen)
- probeer haar gevoelige plekjes te vinden en geef ze aandacht
- let goed op haar reakties. Soms zijn die heel subtiel zodat je geneigd bent te denken "dat er niets gebeurt". Als je dan te snel overgaat op "iets anders" kan dat juist verkeerd uitpakken
- neem de tijd !! sommige vrouwen hebben heel lang stimulatie nodig om tot een orgasme te komen. Als je haar maar half het gevoel geeft dat je ongeduldig wordt omdat het zo lang duurt gaat het zeker niet lukken.
Als de dames (de echte ervaringsdeskundigen) mijn tips willen verbeteren: be my guest !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 29 juli 2008 om 23:33
dinsdag 29 juli 2008 om 23:53
Het makkelijkst of het snelst kom ik klaar als ik het zelf doe... lang leve de Oral B+ Of dat dan ook het lekkerste is, da's weer een ander verhaal. Dan toch liever samen met leuke vent! En dan is het idd een kwestie van samen uitproberen wat het lekkerste is, mijn ervaring is dat het met geen enkele man hetzelfde is...
woensdag 30 juli 2008 om 00:37
Wat iets zegt over zelfoverschatting. Echt, geen enkele reactie op welk topic dan ook op dit forum, haalt het voor wat betreft opwindendheid met wat ieder "ranzig mannetje" binnen 5 minuten met google kan vinden. Is er echt iemand die denkt dat haar klaarkomverhaal zo opwindend is? Kom nou toch. (dat laatste was niet als woordspeling bedoeld)
woensdag 30 juli 2008 om 09:46
Ik wil me allereerst toch even verdedigen tegen de verdenkmaking dat ik een geil mannetje zou zijn:
Ten eerste zie ik niet in waarom dit topic geiler of ranziger zou zijn dan topics over parenclubs of klaarkomen in het gezicht. Als ik me wil aftrekken kan dat ook wel bij die topics.
Ten tweede: ik vraag juist NIET naar informatie als "Oh...en toen was ik zo geil, en toen nam ik die pik in mijn mond". Ik vraag naar hele technische, anatomische tips. Waar zit precies de G-spot? Bestaat die echt? Hoeveel minuten is nodig? Afwisselen of varieren? Tegendruk geven op de buik of niet? Dit is nou niet het soort informatie waar ik geil van word, maar waar ik wel iets van hoop te leren.
Inhoudelijk: ik begrijp dat elke vrouw anders is en dat communicatie belangrijk is. Ik begrijp ook dat enthousiasme belangrijker is dan techniek. Toch zijn er volgens mij wel wat algemene tips, en ik heb al een paar interessante dingen hier gehoord (b.v. Als een vrouw opgewonden raakt, niet meer van beweging veranderen ; tempo geleidelijk opvoeren) Ik kan me voorstellen dat er meer van dat soort nuttige tips zijn. Sterker nog: ik heb ooit in een boek een tip/methode gelezen om elke vrouw ongelofelijk lekker te laten klaarkomen (Helaas ben ik die weer vergeten, haha....) Maar het zou toch best kunnen dat er iets te leren is over seks? En zelfs al is elke vrouw anders, dan hoor ik graag van elke individuele vrouw wat zij lekker vindt.
Ten eerste zie ik niet in waarom dit topic geiler of ranziger zou zijn dan topics over parenclubs of klaarkomen in het gezicht. Als ik me wil aftrekken kan dat ook wel bij die topics.
Ten tweede: ik vraag juist NIET naar informatie als "Oh...en toen was ik zo geil, en toen nam ik die pik in mijn mond". Ik vraag naar hele technische, anatomische tips. Waar zit precies de G-spot? Bestaat die echt? Hoeveel minuten is nodig? Afwisselen of varieren? Tegendruk geven op de buik of niet? Dit is nou niet het soort informatie waar ik geil van word, maar waar ik wel iets van hoop te leren.
Inhoudelijk: ik begrijp dat elke vrouw anders is en dat communicatie belangrijk is. Ik begrijp ook dat enthousiasme belangrijker is dan techniek. Toch zijn er volgens mij wel wat algemene tips, en ik heb al een paar interessante dingen hier gehoord (b.v. Als een vrouw opgewonden raakt, niet meer van beweging veranderen ; tempo geleidelijk opvoeren) Ik kan me voorstellen dat er meer van dat soort nuttige tips zijn. Sterker nog: ik heb ooit in een boek een tip/methode gelezen om elke vrouw ongelofelijk lekker te laten klaarkomen (Helaas ben ik die weer vergeten, haha....) Maar het zou toch best kunnen dat er iets te leren is over seks? En zelfs al is elke vrouw anders, dan hoor ik graag van elke individuele vrouw wat zij lekker vindt.
woensdag 30 juli 2008 om 10:48
@Iza: dank. Ik ben wel eens op zoek geweest naar die G-spot, maar ik kon niks vinden (ik hoorde dat het iets anders zou aanvoelen dan de rest van de wand). Klopt het nou dat hij niet precies in het midden zit, maar iets meer aan de linkerkant?
En als je hem hebt gevonden, wat moet je er dan mee? Hard tegenaan gaan met je vingers? Moet je tegelijk de clitoris stimuleren of leidt dat juist af? Jaja, elke vrouw is anders....
En als je hem hebt gevonden, wat moet je er dan mee? Hard tegenaan gaan met je vingers? Moet je tegelijk de clitoris stimuleren of leidt dat juist af? Jaja, elke vrouw is anders....
woensdag 30 juli 2008 om 10:50
Beste kerel, trek het je niet zo aan. Als man wil je nu eenmaal de zaken simpel houden: er is een onderwerp/handeling waar je beter in wil worden. De meest voor de hand liggende oplossing is de ervaringsdeskundigen te raadplegen en om advies te vragen.
Simpel oplossingsgericht gedrag wordt door vrouwen echter vaak afgekeurd, zo ook in jouw geval. Dat is niet jouw fout. Bovendien weten vrouwen het antwoord op je vraag ook helemaal niet, zo werkt de psyche van de vrouw nu eenmaal. Kleine verschillen maken een wereld van verschil soms. Ach, dat maakt het leven spannend!
Mijn bescheieden advies:
- Laat een vrouw zien dat je serieus bent in je wens haar een geweldig gevoel te geven.
- Maak haar duidelijk dat zij de enige is die jou zo wild kan maken terwijl je toch echt super kieskeurig bent.
Verval niet in de fout om al te veel voor haar te gaan denken, als ze een bepaalde handeling echt super lekker vindt dan is het aan haar zelf om dat te vertellen. Jij gaat gewoon je best doen, doet dingen die je zelf lekker vindt, die je exen lekker vonden, die je op internet hebt gezien en interessant studiemateriaal vindt, enz. Je kijkt wat dat doet met haar, je analyseert, je schaaft je techniek bij, . . .
Simpel oplossingsgericht gedrag wordt door vrouwen echter vaak afgekeurd, zo ook in jouw geval. Dat is niet jouw fout. Bovendien weten vrouwen het antwoord op je vraag ook helemaal niet, zo werkt de psyche van de vrouw nu eenmaal. Kleine verschillen maken een wereld van verschil soms. Ach, dat maakt het leven spannend!
Mijn bescheieden advies:
- Laat een vrouw zien dat je serieus bent in je wens haar een geweldig gevoel te geven.
- Maak haar duidelijk dat zij de enige is die jou zo wild kan maken terwijl je toch echt super kieskeurig bent.
Verval niet in de fout om al te veel voor haar te gaan denken, als ze een bepaalde handeling echt super lekker vindt dan is het aan haar zelf om dat te vertellen. Jij gaat gewoon je best doen, doet dingen die je zelf lekker vindt, die je exen lekker vonden, die je op internet hebt gezien en interessant studiemateriaal vindt, enz. Je kijkt wat dat doet met haar, je analyseert, je schaaft je techniek bij, . . .
woensdag 30 juli 2008 om 11:00