Hoe vaak?

12-07-2019 03:26 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij af hoe vaak jullie ongeveer sex hebben. Sinds de geboorte van ons zoontje ligt de frequentie een stukje lager dan voorheen bij ons. Ik denk ongeveer 1x in de 2 weken. Voor ons is dit prima, maar werd nieuwsgierig of dat extreem weinig is of juist wel gemiddeld.

Aansluitend daarop dacht ik, hoe vaak masturberen jullie? En wanneer? Soms heb ik er wel even behoefte aan maar ik ben bijna nooit alleen thuis. 's avonds samen met manlief naar bed. Overdag onze zoon om ons heen. Ik zie haast nooit de mogelijkheid even een moment voor mij alleen te creëren.

Zomaar wat hersenspinsels van mij....ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Partygirl1985 schreef:
12-07-2019 09:54
3x per dag😮 hoe dan?
Sowieso als de kleine man op bed ligt.. Verder zijn wij vaak eerder wakker dan hem, dus dan kunnen we ook, of in de avond twee keer.
Alle reacties Link kopieren
@partygirl1985

Ja, ik mis de seks ontzettend.
Masturberen is niets meer dan een korte ontlading, heel erg lekker of fijn is het niet meer na zoveel jaar.
Partygirl1985 schreef:
12-07-2019 09:52
Ik zou dat wel gênant vinden. Ik vind het echt iets voor jezelf. En dat hou ik ook graag zo.


Wat jammer dat je het gênant vindt. Het is inderdaad iets voor jezelf, maar dat hoeft niet stiekem toch? Mijn vriend vindt het wel spannend als hij wakker wordt terwijl ik masturbeer. Ik doe dat veel te weinig naar zijn zin :proud:
Wij hebben denk ik gemiddeld 3x per week seks (geen kinderen, vijf jaar samen). Ik masturbeer eens per maand of zo. Soms als hij naast me ligt te slapen, soms als ik alleen in bed lig, soms niet in bed.
Partygirl1985 schreef:
12-07-2019 09:52
Ik zou dat wel gênant vinden. Ik vind het echt iets voor jezelf. En dat hou ik ook graag zo.
Vond het zelf zeer verfrissend om te merken dat mijn vrouw geen last ondervond als ik masturbeerde naast haar.
Evenmin heb ik er problemen mee als zij dit zelf doet. We lachen er vaak om, maar het is wel aangenaam dat dit niet stiekem hoeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook niet dat hij het als vervelend zou ervaren als hij mij zou betrappen bij het masturberen. In tegendeel zelfs. En soms tijdens het voorspel doe ik het wel eens omdat hij dat geil vind. Maar als ik zeg ik ga even de was doen en hij staat ineens in de slaapkamer terwijl ik met mezelf bezig ben hoeft van mij niet zonodig. Daar ben ik waarschijnlijk te verlegen voor ofzo....
Partygirl1985 schreef:
12-07-2019 12:02
Ik denk ook niet dat hij het als vervelend zou ervaren als hij mij zou betrappen bij het masturberen. In tegendeel zelfs. En soms tijdens het voorspel doe ik het wel eens omdat hij dat geil vind. Maar als ik zeg ik ga even de was doen en hij staat ineens in de slaapkamer terwijl ik met mezelf bezig ben hoeft van mij niet zonodig. Daar ben ik waarschijnlijk te verlegen voor ofzo....


In je OP geef je aan dat je het jammer vindt dat je niet vaak de gelegenheid hebt om te masturberen. Als je je over je gene weet heen te zetten kun je het vaker doen. Is toch lekker, een momentje voor jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Betrapt worden door mijn man vind ik niet genant.
Maar als ik masturbeer dan is dat een moment voor mijzelf. Gewoon omdat ik dat lekker vind op dat moment of omdat ik even snel wil klaar komen zonder te veel gedoe.
Als mijn man mij zou betrappen, weet ik dat hij direkt geil is en dan meteen ook ff wil neuken. Al is het maar een vluggertje met mijn broek op mijn enkels in de bijkeuken o.i.d.
En daar heb ik gewoon niet altijd zin in.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
12-07-2019 19:28
Betrapt worden door mijn man vind ik niet genant.
Maar als ik masturbeer dan is dat een moment voor mijzelf. Gewoon omdat ik dat lekker vind op dat moment of omdat ik even snel wil klaar komen zonder te veel gedoe.
Als mijn man mij zou betrappen, weet ik dat hij direkt geil is en dan meteen ook ff wil neuken. Al is het maar een vluggertje met mijn broek op mijn enkels in de bijkeuken o.i.d.
En daar heb ik gewoon niet altijd zin in.
Dit verwoord ook een groot deel van wat ik voel inderdaad. Mocht ik betrapt worden of in zijn bijzijn masturberen dan zal het niet meer even een moment voor mij zijn maar steeds uitdraaien op een potje sex.
Alle reacties Link kopieren
Denk 3 keer per week gemiddeld, soms een week elke dag, soms ook een keer 5 dagen niet, maar net hoe het uitkomt. Masturbeer vrijwel elke dag als we geen seks hebben, is een halve vervanger voor seks voor mij. Heb uiteraard liever seks met mijn vriendin, maar haar libido is wat minder hoog. Zou er geen moeite mee hebben als zij mij 'betrapt' of andersom.

Al kan ik me er altijd weinig bij voorstellen waarom je liever masturbeert ipv gewoon seks te hebben, het kan beide snel en is mijn inziens een stuk bevredigender. Tevens zou ik het raar vinden in een relatie niet of nauwelijks seks te 'willen' hebben maar wel behoefte te hebben aan masturberen, lijkt me geen goed signaal.

Gr
If it weren't for the amazing double standard, you would have no standard at all...
Tot we ons eerste kind kregen elke avond en soms nog even een vluggertje voor het werk.
Daarna is het dramatisch minder geworden, denk 1x per maand, hoewel we de laatste tijd weer actiever zijn. Daar waren wel wat stevige gesprekken voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
Duder1987 schreef:
13-07-2019 18:26
Denk 3 keer per week gemiddeld, soms een week elke dag, soms ook een keer 5 dagen niet, maar net hoe het uitkomt. Masturbeer vrijwel elke dag als we geen seks hebben, is een halve vervanger voor seks voor mij. Heb uiteraard liever seks met mijn vriendin, maar haar libido is wat minder hoog. Zou er geen moeite mee hebben als zij mij 'betrapt' of andersom.

Al kan ik me er altijd weinig bij voorstellen waarom je liever masturbeert ipv gewoon seks te hebben, het kan beide snel en is mijn inziens een stuk bevredigender. Tevens zou ik het raar vinden in een relatie niet of nauwelijks seks te 'willen' hebben maar wel behoefte te hebben aan masturberen, lijkt me geen goed signaal.

Gr
Nee, voor mannen is dat meestal geen probleem.
Voor mij als vrouw wel ( ik spreek niet namens alle vrouwen).
Tijdens sex ( penetratie) kost het mij best wat moeite om clitoraal klaar te komen. Dit duurt vrij lang. En met masturberen is dat zo gepiept.
Daarnaast zit je als vrouw daarna met de zooi. Ook als hij niet in mij klaar komt, dan is mijn vaginaslijmvlies dermate gestimuleerd dat ik erg nat ben/ blijf. Geen prettig gevoel als je b.v. nog weg moet.
de wereld wacht om ontdekt te worden
In het begin van een relatie is het juist erg spannend om toe te kijken. Niet alleen omdat het geil is maar ook om te om te leren hoe je partner het het liefst doet
inmiddels voelt het echter wel aan als betrapt worden, omdat het in de plaats van gebeurt...en inderdaad een beetje genant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven